Do czego pikować?

1. Data: 2005-02-09 21:41:10

Temat: Do czego pikować?
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawa, 8 lutego 2005

Do: bywalcy pl.rec.ogrody

W związku z czekajacym mnie procesem pikowania siewek zwracam sie z
uprzejma prośba o wyjaśnienie nurtujących mnie problemów natury
aksjomatycznej:

1. Ziemia do pikowania - wypikowywane siewki należy wsadzać do czego?
Substrat do nasion? Ziemia uniwersalna? Coś innego?
2. Wypikowane nadal naswietlać czy przyzwyczajac do cyklu zwykłego?
3. Jak utrzymywac wilgotność w multidoniczkach? Zraszać czy wstawiać
do wilgotnych podstawek?

Za odpowiedzi z gó(u)ry dziekuję.
--
Z poważaniem,
Guru

2. Data: 2005-02-09 21:52:53

Temat: Re: Do czego pikować?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:

> 1. Ziemia do pikowania - wypikowywane siewki należy wsadzać do czego?
> Substrat do nasion? Ziemia uniwersalna? Coś innego?
:)
ja mieszam 1:1:1
piasek gruboziarnisty _torf lakowy_ osiany kompost
:)
ziemia uniwersalna powinna byc dobra
:)
> 2. Wypikowane nadal naswietlać czy przyzwyczajac do cyklu zwykłego?
:)
zalezy od roslinek
:)
> 3. Jak utrzymywac wilgotność w multidoniczkach? Zraszać czy wstawiać
> do wilgotnych podstawek?
:)))))
tez zalezy od roslinek
ale ogolnie zraszac i zapobiegac odparowaniu
np w jakiejs malenkiej szklarni
:)
z drutu i folii zrob maly tunel foliowy
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-02-09 22:17:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7i0l0196rm6ivodd8ljr0vsocod0ekic7p@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> Warszawa, 8 lutego 2005
>
> Do: bywalcy pl.rec.ogrody
>
> W związku z czekajacym mnie procesem .
>
> Za odpowiedzi z gó(u)ry dziekuję.

Hejka. Weź adwokata ;-)
Pozdrawiam rabulistycznie Ja...cki

4. Data: 2005-02-09 22:22:59

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 23:17:27 +0100, "Dirko" <d...@n...pl> wrote:

>Pozdrawiam rabulistycznie Ja...cki

Dirko, powiedz, że te sygnaturki to masz podłaczone automagicznie do
słownika wyrazów obcych... Bo jeśli to piszesz z palca, to ja sie
załamuję ;-(
--
Guru bliski załamania

HINT: rabulistyka = wykrętna interpretacja przepisów prawa, biegłość w
wynajdywaniu kruczków prawnych

5. Data: 2005-02-09 22:37:42

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:143l01hppcd0t0v3qmbbah23eerrnf1aiv@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> Dirko, powiedz, że te sygnaturki to masz podłaczone automagicznie do
> słownika wyrazów obcych... Bo jeśli to piszesz z palca, to ja sie
> załamuję ;-(

Hejka. Skoro musisz. :-D
Pozdrawiam protekcjonalnie Ja...cki
PS To może mnie poinstruujesz, jak zrobić taką automatyczną sygnaturkę?

6. Data: 2005-02-09 22:57:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piasek, najlepiej prażony.

O tej porze roku doświetlać.

Zraszać.

Pozdrawia boletus

7. Data: 2005-02-09 22:59:04

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 23:57:03 +0100, "boletus" <b...@o...pl> wrote:

> Piasek, najlepiej prażony.

> O tej porze roku doświetlać.

> Zraszać.
>
> Pozdrawia boletus

Yyyy...
Osłupiałem...
boletus konkretny... costakiego...
--
Guru niemogącywyjśćzosłupienia

8. Data: 2005-02-09 23:02:34

Temat: OT: Sygnaturki [Bylo: Do czego pikować?]
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 23:37:42 +0100, "Dirko" <d...@n...pl> wrote:

>W wiadomości news:143l01hppcd0t0v3qmbbah23eerrnf1aiv@4ax.com Guru

> Hejka. Skoro musisz. :-D
> Pozdrawiam protekcjonalnie Ja...cki
>PS To może mnie poinstruujesz, jak zrobić taką automatyczną sygnaturkę?

Losową to wiadomo jak:
http://delphi.cartall.com.pl/sygnaturkowiec/sygnatur
kowiec.html
ale automagicznie nawiązująco do treści posta to chyba bez fafnastu
zilionów kruzejros sie nie da :-(
--
Guru riserczujący

9. Data: 2005-02-09 23:07:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dirko, powiedz, że te sygnaturki to masz podłaczone automagicznie do
> słownika wyrazów obcych... Bo jeśli to piszesz z palca, to ja sie
> [...]

Ania wyszukuje i dyktuje. Dirko leniuch ;-)

Pozdrawia boletus

10. Data: 2005-02-09 23:11:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ab5l015i20uibl3eqeih4vci78njrrp350@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> Yyyy...
> Osłupiałem...
> boletus konkretny... costakiego...

Hejka. Poczytaj o czarnej nóżce i zgorzelach siewek, to dopiero osłu coś
zrobisz. ;-)
Pozdrawiam traumatycznie Ja...cki

Prosba o identyfikacje ...
Funkie i roze
zawilec japoński
na ratunek cebulkom
Formatowanie postow [w kwestii formalnej]