[OT] część mojego skromnego dorobku

1. Data: 2004-10-20 13:51:41

Temat: [OT] część mojego skromnego dorobku
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co tam, i ja się w końcu pochwalę, zwłaszcza że już wstyd mi przed a&e,
której obiecałam pokazać ten albumik :o))

Nie ma w nim wszystkiego - zwłaszcza z zakresu szydełka, bo narobiłam tego
kiedyś sporo, oddałam ludziom, a fotek nie mam. Z krzyżyków brakuje
Perminka, o którego zdjęcie nie mogę się doprosić kolegi. Mam jednak
nadzieję, że z biegiem czasu zdjęć będzie przybywać.

To teraz z drżeniem serca wklejam link (zadziała czy nie?):
http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/basia1404/my_photos

Pozdrawiam serdecznie,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-10-20 14:02:43

Temat: Re: [OT] część mojego skromnego dorobku
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

o serce Connie , drzyj!!!!
wszystko ok! :))))))))))))
prace cudne tylko polskie literki wywal, bo krzaczkologia..........chociaz
ja inteligentna i potrafie sie domyslec, hihihihi
kapa mnie zabila......................
zegar i kapa to moi faworyci, hihihihi
i bardzo sie ciesze, ze w koncu moje oczy ujrzaly te dziela!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

jasny gwint!!!!! spalilam placki ziemniaczane.......
Connie - Twoja wina...............

1. Data: 2004-10-20 14:15:10

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" napisał:
> prace cudne tylko polskie literki wywal, bo krzaczkologia..........chociaz
> ja inteligentna i potrafie sie domyslec, hihihihi
Ach, to dobrze, ze mowisz! U mnie wszystkie wygladaly OK, wiec nie mialam
pojecia... Pedze to naprawic.

> zegar i kapa to moi faworyci, hihihihi
A to ja dodam, ze kape robilam na przestrzeni trzech lat, ale trzeba tu
wziac pod uwage czynnik znudzenia powtarzanym motywem ;o) plus czynnik
finansow licealistki - raz mi babcia zasponsorowala troche kordonka, ale w
kolor nie trafila, stad motyw graficzny na srodku, hihi :o))
A w zegarze tlo tez wyszywalam (choc prawde mowiac, nie wiem, po jakiego
czorta!).

> jasny gwint!!!!! spalilam placki ziemniaczane.......
:((( A nie da sie przekonac domownikow, ze takie czarne wlasnie mialy byc?
;o)))

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-10-20 14:26:54

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam bardzo, dlaczego [OT], jezeli to jest [OT], to ja juz nic nie
rozumiem. Prace piekne, czesc haftow juz widzialam :)) a firanka
szydelkowa - przepiekna - baaaardzo takie lubie :)) I ciesze sie bardzo, ze
mamy kolejna galerie

pozdrawiam eva

1. Data: 2004-10-20 14:51:31

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

przylec przekonac ze czarne jest ok...........
dziecie mniejsze wypluje a starsze ucieknie, hihihihi

1. Data: 2004-10-20 16:23:33

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Connie (W-wa)
>
> Przepiękne a kapa jest przecudna skąd u ciebie tyle cierpliwości :)
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2004-10-20 17:11:02

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co tam, i ja się w końcu pochwalę, zwłaszcza że już wstyd mi przed a&e,
> której obiecałam pokazać ten albumik :o))

> Connie (W-wa)

Cudne firanki i te xxx. Gratuluję. Wprawdzie nie krzyżykuję ale jeśli miałabyś
schemacik prosperity albo jeszcze inne z Feng Shui to mam prośbę o przesłanie.
Pozdrawiam
Ola
http://haftyoli.republika.pl

1. Data: 2004-10-20 17:24:36

Od: "izabela mrozek" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-21 07:39:25

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam, witam
Fajnie jest poogladac ciekawe prace, gratuluje !!
Ja namietnie kolekcjonuje firaneczki, bo jak juz "pojde na swoje" to planuje
sobie udziergac i bardzo, bardzo poprosilabym o schemacik Twoej firaneczki ,
jest piekna !!!

edyta
GG 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl