OT: czy mieliście w weekend problem z pocztą?

1. Data: 2004-03-03 19:24:23

Temat: OT: czy mieliście w weekend problem z pocztą?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dziwne wrażenie że w weekend coś się poknociło na interii - coś nie
bardzo chodziła chyba poczta...
Czy jest tu ktoś kto ma maila na interii i też może takie wrażenie miał?
Pozdrav.Rene

2. Data: 2004-03-04 21:29:40

Temat: Re: czy mieliście w weekend problem z pocztą?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message

> Mam dziwne wrażenie że w weekend coś się poknociło na interii - coś nie
> bardzo chodziła chyba poczta...

Pewnie zmagaja sie z wirusami - teraz na topie jest Netsky i Beagle.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-03-05 09:53:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c288nt$buq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Rene" <r...@i...pl> wrote in message

> Pewnie zmagaja sie z wirusami - teraz na topie jest Netsky i Beagle.

Beagle...fajny wirus. Dostałam go od nadawcy boletus cośtam, wiec otworzyłam
załącznik i nawet ten kod tam wklepałam. Efekt 278 wywalonych plików :))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-03-05 09:53:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-03-05 14:02:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Beagle...fajny wirus. Dostałam go od nadawcy boletus cośtam, wiec otworzyłam
> załącznik i nawet ten kod tam wklepałam. Efekt 278 wywalonych plików :))

W polu "From" byl boletus costam; od kogo go dostalas nie wiesz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-03-05 14:51:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:eM%1c.338$u92.95@fe3.columbus.rr.com...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> W polu "From" byl boletus costam; od kogo go dostalas nie wiesz.

Nie wiem, wiem że te adresy wybierane są losowo, to nie był adres naszego
boletusa, taki zbieg okolicznosci myślę, nazwa boletus dwa razy i numer o
kilka rzędów wyższy, o ile pamietam. Wykasowałam to i dokładnie nie
powtórzę.

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-03-05 16:45:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c2a46q$p3l$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
> boletusa, taki zbieg okolicznosci myślę, nazwa boletus dwa razy i numer o
> kilka rzędów wyższy, o ile pamietam. Wykasowałam to i dokładnie nie

Hejka. A do mnie wirusa przysłał, m.in. Direk. Najprawdopodobniej
usiłują się podszyć pod czyjś nick.
Pozdrawiam antywirusowo Ja...cki

8. Data: 2004-03-05 16:57:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. A do mnie wirusa przysłał, m.in. Direk. Najprawdopodobniej
> usiłują się podszyć pod czyjś nick.
> Pozdrawiam antywirusowo Ja...cki

Mnie wirusy nie ruszają.

Pozdrawia boletus