[OT] czy wam też się to zdarza?

41. Data: 2005-08-03 11:13:52

Temat: Re: [OT] czy wam też się to zdarza?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/3/2005 10:58 AM,Użytkownik AgaM usiadł wygodnie i napisał:

> Eeeeeeeeee, jedno nie przeczy drugiemu: podczas oglądania filmu, w którym i
> tak najistotniejsze są dialogi, wystarcza rzucenie od czasu do czasu okiem
> na ekran żeby nie stracić wątku, zaś ręce mogą dowolnie poddawać się
> ulubionej pieszczocie włóczki, kordonka lub muliny...

Lub też z uczuciem nawlekać nitkę na igłę maszynową i dopieszczać świeżo
co popełniony top :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

42. Data: 2005-08-03 11:56:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Aug 2005 10:58:43 +0200, "AgaM" <a...@o...pl> wrote:

>U?ytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

>Eeeeeeeeee, jedno nie przeczy drugiemu: podczas ogl?dania filmu, w którym i
>tak najistotniejsze s? dialogi, wystarcza rzucenie od czasu do czasu okiem
>na ekran ?eby nie straci? w?tku, za? r?ce mog? dowolnie poddawa? si?
>ulubionej pieszczocie w?óczki, kordonka lub muliny...

Ja w ten sposob zrobilam sobie sukienke na Sylwestra , Roku
Pnaksiego 1973....zdecydowalam sie isc na sylwestra w swoje
urodziny (14 grudnia). mialam wloczke o tyle o ile. plus kilka
malutkich klebkow czegos tam (zasdanicza wloczka - granat,
dodatkowe czerwony i bialoy)...szydelko...uwaga...numer DWA. I
przemyslnie zrobilam tak: przod, tyl OD pachy W GORE. Potem
krociotkie rekawki, wykonczylam dekolt a potem robilam w kolo w
dol, az do sylwestra godz 19.30.......podprasowaniem wydluzylam
sukienczyne...dlatego napisalam, ze rok byl 1973, bo w tedy sie
nosilo sukienki dluzszej bluzki koszulowej i ta tez taka byla.
Ale robilam sukienke po jakies 8-9 godz dziennie, najwiecej przez
tv i zgadzam sie absolutnie - robiac prosty wzor (ten byl w
zygzaki, ale proste) mozna rzucac okiem inic nie mija z
programu/filmu...no, moze poza prognoza pogody :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

43. Data: 2005-08-03 12:48:57

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

AgaM wrote:
> [...]
> na ekran żeby nie stracić w?tku, za? ręce mog? dowolnie poddawać się
> ulubionej pieszczocie włóczki, kordonka lub muliny...
Ech, w mojej wypowierdzi chodzilo o osobki, ktorych jedyna rozrywka i
ambicja zyciowa, jesty poznac odcienk 5673 jakiejs telenoweli....
Nie o dzielenie/laczenie robotkowiczostwa z tv.ogladactwem :}

Pozdrawiam,
robal.

44. Data: 2005-08-03 12:50:32

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Krysia Thompson wrote:
> Pnaksiego 1973....zdecydowalam sie isc na sylwestra w swoje
> urodziny (14 grudnia).
Witam w klubie Strzelcow :)

Pozdrawiam,
robal.

45. Data: 2005-08-03 12:57:57

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na ekran żeby nie stracić wątku, zaś ręce mogą dowolnie poddawać się
> ulubionej pieszczocie włóczki, kordonka lub muliny...

No właśnie!!! Ja też tak robię: siadam przed tv i dłubię :) A mój mąż
zajmuje kanapę i śmieje się, że jak nic nie robię na szydełku albo na
drutach, to on nie może usnąć :P I jeśli się zdarzy /bardzo rzadko/, że
siedzę bezczynnie, to bardzo się dziwi :)
A w ogóle to przy robotkach najlepiej człowiek wypoczywa i koi nerwy...
Lepszego sposobu nie znam.
Agnieszka

46. Data: 2005-08-03 15:36:02

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogóle to przy robotkach najlepiej człowiek wypoczywa i koi nerwy...
> Lepszego sposobu nie znam.

A ja kiedyś przeczytałam w jakiejś książce o odchudzaniu mniej więcej coś co
brzmiało:
"Nie siedź bezczynnie na kanapie. Rób chociażby na drutach. To spala więcej
kalorii niż bezczynność"
No i wzięłam sobie to do serca.

Dziunia, która zrobiła na placu zabaw 8 elementów chusty na jesień :)

47. Data: 2005-08-03 15:53:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/3/2005 2:57 PM,Użytkownik Agnieszka spod Krakowa usiadł wygodnie
i napisał:

> A w ogóle to przy robotkach najlepiej człowiek wypoczywa i koi nerwy...
> Lepszego sposobu nie znam.

Przy szyciu też tak jest. Człowiek się wyłącza i myśli tylko o dobrym
skrojeniu, fastrygach i tych innych pięknościach. Zapomina się o
stresujących sytuacjach - fantastyczny sposób na reklaks :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

48. Data: 2005-08-03 18:48:49

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skrojeniu, fastrygach i tych innych pięknościach. Zapomina się o
> stresujących sytuacjach - fantastyczny sposób na reklaks :)

tak jest do momentu kiedy wszystko wychodzi ale jak cos zaczyna nie wychodznic
to wtedy leca bluchy, ze az sama uszy zatykam bo tego sluchac nie moge :) Mowa
tu o szyciu w moim przypadku, a musze zaznaczyc ze nie jestem poczatkujaca
szyjaca, ale druciki i szydelko to relaks i ukojenie mojej duszy po calym dniu
pracy.
Pozdrawiam
Aga(Londyn-zimno ale slonecznie)

49. Data: 2005-08-03 18:56:18

Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia <d...@p...onet.pl> napisał(a):
Obiecała mi
> narysować schemat do tego cuda, które śni mi sie po nocach. Różowy
> cieniowany kocyk dla maluszka.
> Cudny, ach, zaraz biorę moją córkę za głowę i lecimy na ten plac zabaw
> odebrać schemat :)

Pokazesz schemacik? :))))))

Pozdrawiam cieplo
yas

50. Data: 2005-08-03 19:14:03

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokazesz schemacik? :))))))

Jak będę miała to pokażę :)

[xxx] Szukam z czasopisma Igraszki z igla
(xxx)-szukam kocura
xxx pejzaż
[xxx] Vervaco 70-445 - brak klucza
[xxx]prosba o pomoc - niepelny wzor