[OT] do katowiczanek-

1. Data: 2005-06-09 11:10:18

Temat: Re: [OT] do katowiczanek-
Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <b...@a...pl.usunto> napisał w wiadomości
news:d897om$2ia$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dziewczyny pomózcie!
>
> Jutro przyjezdzam pociągiem z synem do Katowic.
> Mam tylko pół godziny na dojście do Pałacu Młodzieży na Mikołowskiej.

Pół godziny na dojscie do Pałacu z dworca to bardzo dużo. Jesli lubicie
kebaby, to proponuje kebab, jest po drodze do pałacu. Nalezy z dworca wyjść
na plac Andrzeja. Przejsc przez parking na dworcu i na przeciwko jest budka
z kebabami (ponoc najlepsze w Katowicach:), ale ja wole inne). Stamtąd do PM
dojdziecie ulicą (chyba Głowackiego) do gory, trzeba przejsc przez Kopernika
i dojsc do Zwirki Wigury. Skrecić w prawo w tą przecznicę i dojsc do głównej
Mikołowskiej. Kawałek w lewo i to własnie Pałac Młodzieży. Od budki z
kebabami to jakies 8minut pieszo

Mam nadzieje, ze troche pomogłam i doradziłam:) Pozdrawiam

Ania

P.S - jak nie lubicie kebabów, to kilka budek jest na samym dworcu, ale
nigdy tam nie jadłam:)

2. Data: 2005-06-09 11:13:24

Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-06-09 11:15:40

Temat: [OT] do katowiczanek-
Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomózcie!

Jutro przyjezdzam pociągiem z synem do Katowic.
Mam tylko pół godziny na dojście do Pałacu Młodzieży na Mikołowskiej.

Czy po drodze znajde jakieś budki z zapiekankami, chamburgerami tak,
żeby kupic i zjeśc po drodze?
Jeśli tak to gdzie szukać?

Z góry dziękuje za pomoc.
Przepraszam, że na tę grupę, ale tu nigdy nie zawiodłam się na
uprzejmości grupowiczek.

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

4. Data: 2005-06-09 11:35:52

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nancy napisał:

> Pół godziny na dojscie do Pałacu z dworca to bardzo dużo. Jesli lubicie
> kebaby,

Rzadko jadam fast foody ale mam za malo czasu zeby szukac czegos innego.
Z kebaba syn sie ucieszy :)
A ja nie chce umrzec z glodu w PM .

Juz sobie drukuje Twoja instrukcje i bede szukac.

Wielkie serdecznie dzieki
wiedziałam, ze tu mi ktos pomoze.

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

Urodziłam :D
[xxx] pomysl i wzorki - prosba
[sklep] Gdzie w Krakowie ?
Bydgoszcz - czółenko do frywolitek.