OT kilka przemyslen

1. Data: 2004-11-24 23:23:33

Temat: Re: OT kilka przemyslen
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia wrote:
[ciach!]
To jeszcze ja :)
Troszkę robótkowania chyba mam w genach, bo odkąd pamiętam, ktoś zawsze
coś robił takiego w moim otoczeniu.
Natomiast muszę powiedzieć, że na uczelniach zaraziłam kilka osób, a w
pracy ostatnio znalazłam bardzo bratnią duszę, która nie pytała, co to
frywolitki, tylko cieszyła się, że wreszcie jest ktoś, kto je umie
robić, a poza tym chyba mam tę pracę dzięki frywolitkom ;) W ogóle
spotykam się z bardzo miłymi reakcjami, myślę, że to jest też troszkę
tak, że najbardziej przyciągają ludzie, którzy mają prawdziwą pasję i
umieją o niej opowiadać, bo wtedy nawet coś, co wydawało się nudne,
okazuje się super ciekawe nawet dla laika. Poza tym wszyscy i tak
wiedzą, że jestem przyrośnięta do robótek i zawsze coś dłubię i chyba
nie powoduje to nadzwyczajnej sensacji :)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-25 13:47:24

Od: "Inga Wwa" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eleganckie hobby" :) fajnie
Ja zazwyczaj gdy siadalam w parku, a moja dzidzia spala, jak wyciagalam
jakas robotke to przechodzace kobity patrzyly na mnie, sama nie wiem czy ze
zdziwieniam, czy niedowierzaniem. W podstawowce spotkalam sie nawet z
pogarda w zwiazku z moim dziwacznym hobby. I choc na zptach robilam prace za
rozne kolezanki tak mnie ubodly rozne komentarze ze potem juz sie z moim
zainteresowaniem nie obnosilam.
Wielu rzeczy nauczylam sie sama, podstaw drutow nauczyla mnie babcia,
szydelka i krzyzykow ciocia a reszte metoda prob i bledow.
Czesto zastanawiam sie czy wypada, np. w swoim cv w rubryce
"zainteresowanie, hobby" wpisac "robotki reczne"? Troche to dziwnie
wyglada... Ale to chyba przez te moje niemile doswiadczenia.
Wbrew pozorom robotkujacych hobbystow jest coraz wiecej i na cale dla nas
szczescie materialow do doskonalenia swych umiejetnosci na rynku przybywa.
I oby tak dalej, nie bedziemy wtedy postrzegani jak mieszkancy skansenu.
Pozdrawiam,
Inga

1. Data: 2004-11-25 19:12:10

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inga Wwa wrote:

> Czesto zastanawiam sie czy wypada, np. w swoim cv w rubryce
> "zainteresowanie, hobby" wpisac "robotki reczne"? Troche to dziwnie
> wyglada... Ale to chyba przez te moje niemile doswiadczenia.

Wypada :) U mnie się sprawdziło w 100% :)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-25 20:46:49

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dłubię i chyba
> nie powoduje to nadzwyczajnej sensacji :)

"Przyrośnięta do robótek" to przecież o mnie!
Niestety nikt z rodziny, czy znajomych nie zaraził mnie pasją haftowania :-(,
wystarczyło tylko, że kiedyś, gdzieś, coś takiego mi się spodobało i
przepadłam... Ale zaraz, zaraz jakieś dwa lata (całe wieki temu) praktykowałam
w Cepelii - to tam mnie zarazili (chyba wystąpie o odszkodowanie za straty
moralne :-)

Pozdrawiam
OJ

Mały problem z Anną 12
(szycie)do Koko szanel
[druty] wzory do wrabiania dla dzieciaczków
[xxx] aniołek ;)
cena muliny "Ariadna" - Warszawa