cena muliny "Ariadna" - Warszawa

1. Data: 2004-11-23 18:19:47

Temat: cena muliny "Ariadna" - Warszawa
Od: "Majkii" <m...@n...wp.bzdet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
byłam dziś w pasmanterii na przeciwko "Rawar"-a blisko ulicy
Ostrobramskiej (mieszkańcy Warszawy domyślają się o jaki sklep pewnie
chodzi; ja sama jeszcze nie zdążyłam się zorientować jaka to dokładnie
ulica, gdyż mieszkanką stolicy jestem od niedawna), ale wracając do
tematu - cena muliny "Ariadna" wzrosła tam z 1 zł na 1,20 zł. I to na
przełomie weekendu, bo dziś mamy wtorek, a ostanio tam byłam w piątek :):)

A może jest gdzieś w okolicy pasmanteria, w której można kupić mulinę
"Ariadna" po niższej cenie?

Pozdr
Trafica

1. Data: 2004-11-25 12:06:27

Temat: Re: cena muliny "Ariadna" - Warszawa
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mogę ci dać namiar, gdzie dostaniesz mulinkę poniżej złotówki tylko trzebaby
wziąć trochę więcej, tylko napisz na priva czy chcesz, albo zobacz w
sklepikach internetowych, bo wiem, że były po0,75gr ale trzeba zerknąć czy
jeszcze są.
Aramis
www.aramis.free.pl

1. Data: 2004-11-26 09:52:15

Od: "Agnieszka" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieńdoberek!
Cieszę się że poruszyłaś temat drożejących nitek bo mnie już diabli biorą na
te podwyżki!!! Wrrrr!!!
Ja zwykle robię zakupy w pasmanterii w Universamie na Grochowie (bo czynne
do godz. 20). Pominę fakt że Ariadnę kilka miesięcy temu kupowałam ta,m po
90 gr. a obecnie po 1,20 zł, ale oni tam z każdą dostawa (co 3 tygodnie
mniej więcej) mają wszystko droższe.
Przykłady: do większych robótek kupuję "snechurkę" - to taki czeski kordonek
(chyba czeski), ze 2 mieś temu była po 4,5 zł a tydzień temu już po 4,9 zł.
Byłam wczoraj dokupić kilka motków i niestety nie było koloru który
potrzebowałam ale jak przyjdzie to pewnie za mniej niż 5 zł nie kupię. Od
kolejnych 2 miesięcy przyglądam się czułenku które kupiłam za 7 zł mając
nadzieję że doznam oświecenia w kwestii frywolitek a wczoraj identyczne
kosztowało już 10 zł!!! Straszne!!!
Biorąc pod uwagę że "zużywam" sporo i Ariadny i szydełkowych nitek, to i
kasy też sporo muszę wydać.
A tak swoją drogą, ciekawa jestem o której pasmanterii pisałaś, bo jakoś mi
nie wpadła w oko??
Jeśli masz namiar na jakąś tańszą "metę" to bardzo proszę - daj znać!!!!

Pozdrawiam - Aga
a...@s...com
gg: 9092135

Użytkownik "Majkii" <m...@n...wp.bzdet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przełomie weekendu, bo dziś mamy wtorek, a ostanio tam byłam w piątek :):)
>
> A może jest gdzieś w okolicy pasmanteria, w której można kupić mulinę

Frywolitki:)
miękka kanwa
[szydelko] "serwetkowe" damy
[xxx] Puchatek i przyjaciele - szukam schematu
[xxx] angielski jaka kanwa