[xxx] angielski jaka kanwa

1. Data: 2004-11-23 12:42:12

Temat: [xxx] angielski jaka kanwa
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, ja jak zwykle mam problem z tym jaka kanwe mam kupic.
we wzorze jest napisane:
"The fabric in your kit is either 27 or 28 count evenweave cotton. The count
refers to the number of fabric threads per inch"
No i nie wiem znowu jaki to numer na przyklad AIDY wedlug tamtej numeracji:(
jest jakas kanwa 28? czy to o to chodzi?

ratunku ratunku;)
MadziaK

1. Data: 2004-11-23 12:47:57

Temat: Re: [xxx] angielski jaka kanwa
Od: "Julka" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i nie wiem znowu jaki to numer na przyklad AIDY wedlug tamtej numeracji:(
> jest jakas kanwa 28? czy to o to chodzi?

Witam,
To płótno 28ct, czyli aida będzie 14.

1. Data: 2004-11-23 13:00:05

Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki:)
To ide wirtualnie testowac sklepy internetowe;)
MadziaK

Podziękowania
szydełkowe letnie ciuszki
Program do ciecia grafik