Pasmanterie-Slask(prosba)

1. Data: 2004-11-23 08:17:14

Temat: Pasmanterie-Slask(prosba)
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy jest tu ktos ze slaska?

Moja corka wlasnie tam jest (krazy w swoich sprawach) i przy okazji chce
odwiedzic jakies "lepsze", wieksze pasmanterie (takich jakich w naszym
miescie nie uswiadczysz) w poszukiwaniu roznosci do swoich robotek, a
takze...pocieszenia oczu.
Dzieki za ew. namiary.

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-11-23 13:20:28

Temat: Re: Pasmanterie-Slask(prosba)
Od: "Nancy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

Witam

Ja probonuje taka małą pamanterię w blaszanym kiosku w Katowicach między
empikiem a juniorem. Nie wiem jaka to ulica, ale kogo nie spytasz to
powinien wiedziec gdzie jest Junior i Empik. Pierw są budki z fastfoodami,
potem kiosk z butami i pamanteria

A o co dokładnie chodzi? Włoczki, muliny, czy cio?

Nancy

1. Data: 2004-11-23 13:29:45

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest tu ktos ze slaska?

Oczywiście :) Jest nas tu całkiem sporo :)

> [...]
> odwiedzic jakies "lepsze", wieksze pasmanterie (takich jakich w naszym
> miescie nie uswiadczysz) w poszukiwaniu roznosci do swoich robotek, a

Hmm, to zależy, czego szuka. Ogólnie najlepiej zaopatrzona jest
pasmanteria na roku 3-go Maja i Słowackiego, ale jest też najdroższa.
Jest też pasmanteria w "Skarbku", sklep z włóczkami jest na Mariackiej
(nazywa się chyba M&M, jest mniej-więcej w połowie ulicy, przed
piekarnią). Niezła pasmanteria jest też na Kochanowskiego (nazywa się
chyba Guzik), dużo mulin, nici, mniej włóczek. A najtańsza jest chyba
pasmanteria na Starowiejskiej (tuż przy Warszawskiej), ale tam też
włóczek niewiele. No i jest jeszcze taka mała budka za Empikiem, jak
się idzie w stronę Urzędu Stanu Cywilnego, a dokładniej w stronę
Juniora.
Jest też dobra pasmanteria w Tychach, ale niestety nie znam namiarów,
bo kiedyś tam zabłądziłam przypadkowo :)

Mam nadzieję, że pomogłam :)
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

1. Data: 2004-11-23 17:32:17

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nancy" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> empikiem a juniorem. Nie wiem jaka to ulica, ale kogo nie spytasz to
> powinien wiedziec gdzie jest Junior i Empik. Pierw są budki z fastfoodami,

Chodzi mi raczej o, tak jak napisalam - wieksza pasmanterie, gdzie jest
szeroka gama towaru i swoboda w przebieraniu. Ale dziekuje.

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-11-23 17:54:23

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście :) Jest nas tu całkiem sporo :)

To sie ciesze:)

> Hmm, to zależy, czego szuka.

Dokladnie, to nie wiem, ale prosila mnie telefonicznie o znalezienie, jak
pisalam w poscie - wiekszej pasm., dobrze zaopatrzonej.

>Ogólnie najlepiej zaopatrzona jest pasmanteria
[...]

Przekaze corce.

> Jest też dobra pasmanteria w Tychach, ale niestety nie znam namiarów,

Szkoda, ale najwyzej bedzie pytac.

> Mam nadzieję, że pomogłam :)

Mysle, ze pomozesz bardziej, jesli okreslisz miasto;))) Bardzo prosze. Nie
znam/pamietam az tak dobrze calego slaska z ulic, mimo, ze kiedys, kiedys
przez pare lat tam mieszkalam (k. Rybnika).

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-11-23 18:09:39

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>W Tychach na ul. Budowlanych koło kina Andromeda.
Małgorzata

1. Data: 2004-11-23 19:42:04

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jeszcze Chorzów na Wolności (główna ulica), moja przyjaciółka bardzo
polecała.

S.

1. Data: 2004-11-23 21:35:10

Od: "Nancy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi raczej o, tak jak napisalam - wieksza pasmanterie, gdzie jest
> szeroka gama towaru i swoboda w przebieraniu. Ale dziekuje.

tam jest duży asortyment ale takich pierdól. Wstązek, mulin koralików i
innych małych cudeniek, ale włóczek, kanw to juz raczej nie znajdziesz

Nancy

1. Data: 2004-11-24 10:23:29

Temat: Re[2]: Pasmanterie-Slask(prosba)
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie, to nie wiem, ale prosila mnie telefonicznie o znalezienie, jak
> pisalam w poscie - wiekszej pasm., dobrze zaopatrzonej.

To chyba najlepsza będzie na 3-go Maja/Słowackiego (ta jest chyba najbliżej
dworca PKP) i na Kochanowskiego. Oczywiście w Katowicach :)

> Szkoda, ale najwyzej bedzie pytac.

To chyba ta na ul. Budowlanych (z tego, co pamiętam nazywała się chyba
"Niteczka").

> Mysle, ze pomozesz bardziej, jesli okreslisz miasto;))) Bardzo prosze. Nie
> znam/pamietam az tak dobrze calego slaska z ulic, mimo, ze kiedys, kiedys
> przez pare lat tam mieszkalam (k. Rybnika).

Oczywiście chodziło mi o Katowice :)
Jeśli chodzi o szukanie ulic - polecam stronę:
http://plan.naszemiasto.pl/plan_katowice.html

--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

1. Data: 2004-11-24 11:14:50

Od: "Krystyna " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisał(a):

> Witam,
> Czy jest tu ktos ze slaska?

Jeżeli chodzi o Rybnik to pasmanteria Guziczek na ulicy Sobieskiego.
Dużo i dość tanio na tle innych pasmanterii.
Krystyna

kanwy w internecie
Gwiazdki - oznaczenia na schemacie
bransoletki