(OT) krzyżykowy dołek

1. Data: 2003-09-18 13:11:12

Temat: Re: (OT) krzyżykowy dołek
Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też zaliczam się do maniaczek tej serii i niesamowicie miło po raz
> kolejny przekonać się, że nie zaliczam się do wyjątków
:)))) oj nie
(nie wiem czy wiesz,
> że istnieje grupa dyskusyjna miłośników Jeżycjady?) :)

no nie bardzo :))) a mogę prosić o adres?
> Pozdrowionka radosne i zazdrosne, że możesz ścieżki Borejków przemierzać
> osobiście :)
> Magda (Katowice)
a no tak :))) Chociaż jakiś pożytek z mieszkania w wielkim mieście.
Pracuję na Noskowskiego (wszak gdzieś tu mieszkają Kowalikowie),
wysiadam na przystanku na Roosvelta (tuż przy Borejkach), a w Kościele
OO Dominikanów brałam ślub :))) I widuję czasem panią Musierowicz. Te
jej dziewczyny same wyglądają jak Pulpecja albo Pyzia :)))

Pozdrówka cieplutkie
Bebe1, Poznań

Ps.
A czy wiesz, że lada chwila ukaże się kolejny tom "Język trolli"? A może
u Was już jest? Pa B

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-09-18 19:31:09

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj rano mieliśmy bardzo powazną awarie sieci w bloku,łacznie z pozarem
> czesci kabli....W zwiazku z tym padło wszystko i musialam miec
> przeinstalowywany system,utraciłam wszystkie wzory ,ktorych nie mialam
> zapisanych na plytkach buuuu....no cóż trzeba bedzie od nowa
> chomikowac...ale ja nie o tym....

Hej, Pusiu! Nie martw się. Podzielimy się wzorkami z Tobą!
Mam nadzieję, że ta awaria nie wyrządziła więcej szkód?!
A na doła poczytaj coś z Joanny Chmielewskiej, np. 'Krokodyl
z Kraju Karoliny', albo 'Romans Wszechczasów' ... na mnie zawsze działa
i doprowadza do tego, że zaczynam się śmiać i w końcu również
uśmiechać.
Dobrze jest też wyskoczyć z dobrą znajomą na kawę, albo kupić sobie
jakiś drobiazg, który się podoba, tak dla własnej przyjemności.

I zjeść w Hortexie owoce z podwójną porcją bitej śmietany!
:)
Głowa do góry, będzie lepiej.
Jola

1. Data: 2003-09-18 22:37:27

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za wszystkie maile na grupce i na priva.!!!!!!!!Całuskuje
wszystkich zbiorowo i oddzielnie :)))))

Ja wiem,wiem,sa czasami naprawde wazne problemy w zyciu,wiele razy to
przechodzimy ale tez czasami na te malenkie i maciupenkie problemiki nie
jestesmy przygotowane gdy przychodza znienacka i atakuja z zasadzki...

Musze sie zorientowac ile procent zbiorow i co utraciłam i wrazie czego
zglosze sie po uzupelnienia :))

A teraz sprawozdanie,hihihi:

Zjadlam czekolade,zapilam kieliszkiem naszego miejscowego specjału czyli
żubrowki a potem skonsumowałam lody a potem wlazlam pod kocyk z gorącą kawą
i herbatą i objejrzałam po raz setny ulubiony film a potem sie wygrzebałam i
wzielam prysznic a potem poszłam "w cug" sklepowy i kupilam sobie nowe
perfumy i pomadke i książke a potem trafilam przypadkiem na kabaret i
koncert jakby rockowy pod gołym niebem przed Pałacem Branickich a potem
niechcący bardzo mocno wpadłam na pewnego pana a potem w ramach przeprosin
odważylam sie go zaprosic na kawe, a potem........super interesująca rozmowa
przy zachodzie słonca i to wino o ktorym pisałyscie i potem .......jakies
iskierki w powietrzu???Tak wiec dzien zacząl sie ...hmm......nie
najpozytywniej lekko mowiac a skonczył cudownym smiechem
tylko..........zastanawiam sie ,czy to siła wyższa z chmurek chciała mi
zrekompensowac czy moze Wasze zbiorowe ,pozytywne fluidy cio????

Pusia zadziwiona na maksaaaaa

1. Data: 2003-09-19 00:49:25

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko..........zastanawiam sie ,czy to siła wyższa z chmurek chciała mi
> zrekompensowac czy moze Wasze zbiorowe ,pozytywne fluidy cio????
>
> Pusia zadziwiona na maksaaaaa

To było tak: osobisty Anioł Stróż każdej z osobna szepnął do ucha, coby się z
Tobą podzielić sposobami na tępienie chwilowej (jak się okazało) chandry :).
Myślę więc, że zadziałała tu bezbłędnie TEORIA SPISKU. Chwała tym na górze, i
nam cośmy im uległy. Pozdrawiam i cieszę się, że tak zakończyłaś dzień.

Milena

1. Data: 2003-09-19 05:28:31

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na doła o tej porze roku to najlepsze są kasztany.
Co do utraconych wzroków, choć jeszcze nie mam takich pokaźnych zbiorów to
oferuję to co mam :)
Pozdrawiam cieplutko
Elen (z kasztanami)

1. Data: 2003-09-19 07:00:02

Od: "" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

......dusza potrzebuje odrobinke czegos innego?

Pusiu kochana!

Oto mój sposób na doła (pewnie banalne, ale wiele w życiu przeszłam i to mi
pomaga)
1. Spotkaj się z przyjaciółka!!!
2. Kup sobie drobiazg, który od dawna chciałaś mieć
3. Pomyśl o wszystkich plusach obecnego życia (ja np; cieszę się że mam zdrowe
dzieci, nie używam wózków inwalidzkich, mam przyjaciół) może jakiś sukces w
pracy?
4. PAMIĘTAJ -jak jest bardzo źle, może być już tylko dobrze.

I tym optymistycznym akcentem zostawiam Cię z Twoimi roznyślaniami. Chyba, że
chcesz więcej pociechy, to skrobnij coś na priva, może moje "niezwykle ciekawe"
życie podniesie Cię na duchu.

Pozdrawiam
Drutująca Bożena z Częstochowy

1. Data: 2003-09-19 07:30:05

Od: "n...@p...onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusia zadziwiona na maksaaaaa

No widzisz Pusiu Kochana,

jak to mawiają starzy górale,

"Nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło", a na dodatek słyszałam, że tam
gdzie Bozia zamyka drzwi, to napewno zostawi otwarte okno.
I wszystko dobrze się skończyło, a wręcz bym powiedziała, że się coś
rozpoczęło. Nie trać pogody ducha moja droga, a kolejny dzień będzie jeszcze
piękniejszy:)

nurka

Patchwork - Wrocław
linki