[haft kaszubski]

1. Data: 2003-09-17 20:54:14

Temat: [haft kaszubski]
Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry ,
jako ze wyslam za mąż :-) i skaner tez już wrócił, zeskanowałam wzory z
teczki puckiej szkoły haftu kaszubskiego. Prosze zglaszac zapotrzebowanie -
pare osób pisało na priwa, ale ja mam okrropny bałagan w poczcice ostatnio i
boje sie, że kogoś przeoczę.
Ania

1. Data: 2003-09-17 21:25:14

Temat: Re: [haft kaszubski]
Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze bardzo wazne: moj adres to lobelia(malpa)ibb.waw.pl
jesli na priv, to prosze tam, bo mojego Jarka trafi jak będzie dostawał ciągle
listy do mnie

Ania
(hm, to chyba czas sie zadomowic: Ania_L z Warszawy)

1. Data: 2003-09-19 20:25:36

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, czy możesz jeszcze podać, którą teczkę pucką masz? Bo wiem, że wyszły
conajmniej dwie.

Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska) z antywirusem, czymś tam jeszcze i bez
wirusów
"Kochaj i czyń, co chcesz." św. Augustyn

African woman Lanarte
poszukuje wzorow z katalogu Heritage
ogromna prośba - PONCZO!!!
[szycie] szukam wykroju