OT kulinarnie - DYNIA

1. Data: 2005-10-28 12:33:17

Temat: OT kulinarnie - DYNIA
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej Drogie Robotki :))
Dynie zakupilam - pieeeekny okaz 6 kilo z hakiem.
Wydraze w ten weekend- ale co z zawartoscia zrobic????
ciasto? zupe?
co polecacie?
pozdrawiam

Justyna

2. Data: 2005-10-28 14:12:33

Temat: Re: OT kulinarnie - DYNIA
Od: "Kruszynka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej Drogie Robotki :))
> Dynie zakupilam - pieeeekny okaz 6 kilo z hakiem.
> Wydraze w ten weekend- ale co z zawartoscia zrobic????
> [...]
Mozna zupę mleczną z makaronem, placki z dyni, lub w occie.
Smacznego
AnnaJ

3. Data: 2005-10-28 14:17:32

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Oct 2005 16:12:33 +0200, "Kruszynka" <k...@n...pl>
wrote:

>Mozna zupę mleczną z makaronem, placki z dyni, lub w occie.
>Smacznego
>AnnaJ

Albo pyszny kompot z goździkiem.
A pestki do ususzenia i do pochrupania na zimę :)

Moolinea

4. Data: 2005-10-28 15:35:44

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <w...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag

> hej Drogie Robotki :))
> Dynie zakupilam - pieeeekny okaz 6 kilo z hakiem.
> Wydraze w ten weekend- ale co z zawartoscia zrobic????
> ciasto? zupe?
> co polecacie?

Sry za priva Justyna, pisze jeszcze raz bo moze u komus innemu sie przyda

Ja robilam tak zupe i byla bardzo smaczna (ilosc musisz dopasowac do ilosci
dyni jaka bedziesz miala, ja z 800 g dyni mialam ok. 4 talerze zupy):
2 kg dyni pokroic w kostke, 3 cebule i 3 ziemniaki tez w kostke, zabek
czosnku rozgniesc i podusic to na 100g masla. Posolic, doprawic cukrem i
20toma zmiazdzonymi ziarnkami pieprzu. Zalac 2 litrami rosolu i pod
przykrywka gotowac 30 min. Nast. zmiksowac i w razie potrzeby jeszcze
doprawic. Podawac np. z grzankami.

Monika

5. Data: 2005-10-28 16:08:51

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

co polecacie?

> [...]
> 20toma zmiazdzonymi ziarnkami pieprzu. Zalac 2 litrami rosolu i pod
> przykrywka gotowac 30 min. Nast. zmiksowac i w razie potrzeby jeszcze

no nie ma za co :))))
ten przepis rzeczywiscie brzmi niezle :)))
pozdrawiam
Justyna

6. Data: 2005-10-28 16:09:17

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo pyszny kompot z goździkiem.
> A pestki do ususzenia i do pochrupania na zimę :)
>
> Moolinea

pestki musowo!!!
ale kompotu u mnie nie pija :(

J.