OT, moje kochane dzieciątko:)

1. Data: 2004-06-14 21:00:42

Temat: OT, moje kochane dzieciątko:)
Od: "rafal.lena" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś mój mały (prawie 3 latka) zaczął buszować po łazience gdyż mama kręciła
sobie włosy lokówką. Pytał po raz setny do czego służy to i tamto i
uzyskiwał odpowiedzi na te pytania, potakiwał z poważną miną znawcy. I w
końcu dotarł do schowka z ...o zgrozo... tamponami i podpaskami. Spytał do
czego to służy a mnie zatkało:) Powiedziałam, że to są mamy pampersy:)
Spojrzał na mnie jak na wariatkę i opóźnioną w rozwoju bo sam od 2 miesięcy
łazi i śpi bez pampersów:)
A tak poza tym, to chciałabym jeszcze mieć dziewczynkę, żeby z nią bawić się
tymi kosmetykami, uczyć się malować i takie tam babskie sprawy uskuteczniać.
Pozdrawiam, Lena
P.S. Gdzie te lato? Na plażę by się poszło poopalać:(((

1. Data: 2004-06-14 21:12:43

Temat: Re: OT, moje kochane dzieciątko:)
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czego to służy a mnie zatkało:) Powiedziałam, że to są mamy pampersy:)
> Spojrzał na mnie jak na wariatkę i opóźnioną w rozwoju bo sam od 2

W sumie to troche NTG ;) ale sie smialam do siebie jak wyobrazilam sobie ta
sytuacje ;)) a na takie brzydkie lato trzeba sie czyms pocieszyc.

To prawda :)

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-06-14 21:22:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rafal.lena" <r...@w...pl> wrote in message
> A tak poza tym, to chciałabym jeszcze mieć dziewczynkę, żeby z nią bawić się
> tymi kosmetykami, uczyć się malować i takie tam babskie sprawy uskuteczniać.

a to jest racja. mam corke, 14 letnia, lepsza znawczynie
kosmetykow niz ja. wymieniamy kosmetyki, pozyczamy, malujemy.
fajnie jest :)

iwon(k)a

1. Data: 2004-06-14 21:31:29

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:

> a to jest racja. mam corke, 14 letnia, lepsza znawczynie
> kosmetykow niz ja. wymieniamy kosmetyki, pozyczamy, malujemy.
> fajnie jest :)

Ja mam siedemnastoletnią siostrę, (siostrzenicę, ale nie lubię tego słowa),
która też lepiej się maluje niż ja... Podbiera mi co się tylko da, nie zważa
na trzynastoletnią różnicę wieku. Czasem mnie to przeraża, bo często gęsto
ona uzywa mocniejszych kosmetyków niż ja. Ja zamiast podkładów stosuję kremy
tonujące, a ona ciężkie kryjące podkładziska... Oczywiście żadnych tłumaczeń
w stylu: "jesteś za młoda, zepsujesz sobie cerę" nie przyjmuje.

pzdr
For

1. Data: 2004-06-14 21:49:21

Od: "plonker" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tonujące, a ona ciężkie kryjące podkładziska... Oczywiście żadnych
tłumaczeń
> w stylu: "jesteś za młoda, zepsujesz sobie cerę" nie przyjmuje.

no a jesli cie ma 13 lat więcej to mozna sobie psuć cerę?
myślę że jesli koemtyki są OK to nie psują cery ale powinny ją pielęgnować

1. Data: 2004-06-14 21:51:09

Od: "rafal.lena" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4maleena" <f...@g...peel> napisał w wiadomości
> [...]
kremy
> tonujące, a ona ciężkie kryjące podkładziska...

Ja czasami widzę te małolaty z gimnazjum obok mojego domu i jestem w ciężkim
szoku z powodu tego, co mają na twarzy! Puder na twarzy brązowy, szyja
biała, cienie niebieskie i różowe usta - koszmar! Jak w latach 80-tych.
Chyba trochę winy leży po stronie matek, które nie uczą te dziwczyny zasad
malowania albo im zabraniają i dziwczynki sobie same eksperymentują z
malowidłami. Ja bym już wolała żeby moja córka w młodym wieku się malowała
ładnie niż wyglądała jak strach na wróble. Chociaż szkoda takich młodych
buziek na kosmetyki.
A z drugiej strony moja mama (54 latka) nie maluje się wogóle, tylko czarna
kredka do oczu. Nie mogę jej przekonać, że w jej wieku kobieta raczej już
powinna co nieco na twarz nakładać. Przekonałam ją tylko do różnych kremów i
muszę przyznać, że nie znam kobiety w jej wieku z tak zdrowo wyglądającą
cerą.
Pozdrawiam, Lena

1. Data: 2004-06-14 22:05:14

Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> muszę przyznać, że nie znam kobiety w jej wieku z tak zdrowo wyglądającą

Już wam zazdroszczę sióstr czy siostrzenic i córek ;))))
Ja mam chłopaków to z nimi nie pogadam o kosmetykach, chociaż starszy mój
( 11 lat) pyta sie czasami o toniki na "krosty" czy o trądzik co to jest ?:)
A tak ... poza tym niestety nie mam z kim eksperymentować .
Lena masz racje, moja mama ma 70 lat a jaką cerę? ani jednej krostki nie
pamiętam żeby kiedykolwiek miała, wygląda naprawdę zdrowo, to ja ze swoja
30-tka tragicznie :(((
A tak poza tym daleko masz do tej plaży ?:P
bo ja 15 min. :))) hehe
że tak zapytam gdzie mieszkasz? jeżeli masz ochotę odpowiedzieć to bardzo
proszę ;))))
Pozdrówka i Dobranoc. Sylwia.

1. Data: 2004-06-14 22:05:57

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plonker" <w...@g...pl> napisał w wiadomości:

> tłumaczeń
>
> no a jesli cie ma 13 lat więcej to mozna sobie psuć cerę?
> myślę że jesli koemtyki są OK to nie psują cery ale powinny ją pielęgnować

Niezbyt rozumiem to, co piszesz, ale mi chodzi o to, że ona ma 17, a ja 30.
To co jest dobre dla mnie niekoniecznie jest dobre dla niej. Jak ja miałam
17 lat to używałam tylko kremu nivea, a przez myśl mi nie przeszło, żeby
robić sobie maseczki liftingujące. Ot, co.

pzdr
For

1. Data: 2004-06-14 22:18:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"4maleena" <f...@g...peel> wrote in message
> tonujące, a ona ciężkie kryjące podkładziska... Oczywiście żadnych tłumaczeń
> w stylu: "jesteś za młoda, zepsujesz sobie cerę" nie przyjmuje.

ale dlaczego to ma jej zepsuc cere?? imo to jest jakis mit.
iwon(k)a

1. Data: 2004-06-14 22:32:21

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał/a w news:cal88j$9pv$1@news.onet.pl:

> ale dlaczego to ma jej zepsuc cere??

Tłusty p-zmarszczkowy krem stosowany przy trądzikowej cerze nie jest
wskazany. To tak w ramach przykładu, że jednak szkodzić może.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,20-06-2004r.

Tusz Max Factor 2000Calorie
Jaki krem do depilacji?
która Polka wzorem piekności? wypowiedz się!!!!
wybieram sie do solarium pierwszy raz...
[OT?] niechciany mieszkaniec