[OT] moze kto wie. Pilne

1. Data: 2005-01-31 10:22:22

Temat: [OT] moze kto wie. Pilne
Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że tutaj pytam, ale moze akurat któraś z Was wie.
Muszę zlecic przepisanie prostego tekstu na komputerze i nie wiem
ile teraz płaci sie od strony A4 za standardową ilość znaków, albo po
prostu ile za przepisanie jednej strony A4 (times, dwunastką).
Bardzo proszę, jesli ktos zna cene niech napisze.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2005-01-31 12:25:31

Temat: Re: [OT] moze kto wie. Pilne
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska wrote:
> [...]
> prostu ile za przepisanie jednej strony A4 (times, dwunastką).
> Bardzo proszę, jesli ktos zna cene niech napisze.

Kochana, ja biore 1,50 razem z wydrukiem :-))

Grazyna
PS. Nie pamietam czy masz skaner, jesli tak, skanuj rekopis a ja ci
wieczorkiem machne za ....jeden usmiech :-)

Grazyna

tlumaczenie
do monik.k.@wp.pl z wyrazami najgłebszego współczucia
chwale sie (niesmialo)