OT: mozliwosc wystawienia (moze sprzedazy) swoich prac

1. Data: 2003-09-19 16:16:47

Temat: OT: mozliwosc wystawienia (moze sprzedazy) swoich prac
Od: Grzegorz Zochowski <grzezoch@bianet[towykasowac].pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Propozycja moja kierowana jest do osob, ktore chcialyby pokazac swoje
prace w Internecie, a nie maja swojej strony WWW i nie chca lub nie
potrafia jej zrobic.
Przygotowalem mechanizm pozwalajacy osobom nie znajacym sie zbytnio
umieszczac swoje prace w sieci. Bedzie to cos w rodzaju galerii/sklepu,
poniewaz chce, aby osoby "wystawiajace" sie tam oprocz pokazania sie
przewidzialy mozliwosc sprzedazy swoich wyrobow.
Mechanizm jeszcze przez jakis czas bedzie dopracowywany pod konkretne
potrzeby, kotre wyjda "w praniu", ale juz teraz mozna zaczac urzadzac
swoj kacik.
Aby to zrobic, wystarczy przeslac do mnie chec skorzystania z tej
propozycji wraz z danymi:
1. Imie i nazwisko (do utworzenia podkategorii w kategorii "wg.
wykonawcy")
2. nazwa uzytkownika
3. haslo
4. jakis kontakt: telefon, adres, email (potrzebne jakby znalazl sie
jakis kupiec)

Galerio-sklep bedzie pod adresem http://www.haft.grzela.pl (w tej
chwili jest pusty). Po otrzymaniu zgloszenia i dodaniu nowego
uzytkownika odesle informacje o adresie pod ktorym mozna dodawac swoje
robotki oraz szczegolowy regulamin i skrocona instrukcje obslugi).
Zglosznia prosze przesylac pod adres: haft@grzela[towykasowac].pl
wykasowawszy wczesniej zaznaczony fragment adresu.
Pozdrawiam
Grzegorz Zochowski