[OT] padl mi system

1. Data: 2005-08-13 15:36:37

Temat: [OT] padl mi system
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, jestem na "0". Wszystkie moje zachomikowane zbiory, linki,
kontakty uleciały w kosmos. Zawdzięczam to mężowi, który chciał sobie
zainstalować ściągniętą z netu grę i ... wszystko padło.

Zależy mi na odzyskaniu Waszych nr Gadu Gadu. Proszę odezwijcie się.

Pozdrawiam
Dziunia
GG 2442065

2. Data: 2005-08-13 15:48:43

Temat: Re: [OT] padl mi system
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, jestem na "0". Wszystkie moje zachomikowane zbiory, linki,
> kontakty uleciały w kosmos. Zawdzięczam to mężowi, który chciał sobie
> zainstalować ściągniętą z netu grę i ... wszystko padło.

Czy Twój mąż cieszy się jeszcze dobrym zdrowiem? Mój już by nie żył... A
ponieważ zdaje sobie z tego sprawę, co tydzień robi mi backup na płytach...
Serdecznie współczuję strat. Mam nadzieję że szybko sobie nałowisz nowych
rzeczy. A i stare też się pewnie znajdą.

Joe
(podbij mu od nas drugie oko :-))

3. Data: 2005-08-14 07:17:12

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj znać co najważniejszego zginęło może jakoś uzupełnimy straty
Pozdrawiam Mirella

4. Data: 2005-08-14 15:19:32

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zainstalować ściągniętą z netu grę i ... wszystko padło.
>
> Zależy mi na odzyskaniu Waszych nr Gadu Gadu. Proszę odezwijcie się.

Pomyśl o tym jak o szansie... I tak nie miałaś kiedy zrobić tego
wszystkiego, a teraz możesz z nowym zapałem przystąpić do zapełniania
dysku...

--
AgaM
http://artur2908.swistak.pl

5. Data: 2005-08-14 17:10:03

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyśl o tym jak o szansie... I tak nie miałaś kiedy zrobić tego
> wszystkiego, a teraz możesz z nowym zapałem przystąpić do zapełniania
> dysku...
>
> --
Tak, to najlepsze pocieszenie :)

Dziunia

6. Data: 2005-08-23 02:17:30

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to najlepsze pocieszenie :)

Niniejszym informuję, że w ramach solidarności i nie wiem czego jeszcze
posłałam w kosmos partycję, na której trzymałam zachomikowane 12 GB (tak,
tak, giga!) wzorów. Oczywiście niecelowo.
Ale teraz mam sporo miejsca na nowe pliki :)

AgaM

7. Data: 2005-08-23 03:09:42

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgaM napisał:

> [...]
> tak, giga!) wzorów. Oczywiście niecelowo.
> Ale teraz mam sporo miejsca na nowe pliki :)

To sie nazywa _optymizm_ ;)
Tamte byly lekko zakurzone, wiec przyda sie kolejna porcja swiezych
wzorow :)

Agnieszka Młynarczyk skromny chomik, raptem ok 40 schematow :)
--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

8. Data: 2005-08-23 06:28:33

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak, giga!) wzorów. Oczywiście niecelowo.
> Ale teraz mam sporo miejsca na nowe pliki :)

Witam w klubie oczyszczonych dysków :)

Dziunia

9. Data: 2005-08-23 06:32:52

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:

>Witam w klubie oczyszczonych dysków :)

Jak wiadomo, ludzkosc dzieli sie na tych, co robia backup i co beda
robic backup ;))

Kot i backup, a jakze

10. Data: 2005-08-24 02:08:46

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak wiadomo, ludzkosc dzieli sie na tych, co robia backup i co beda
> robic backup ;))

Nie będzie backupu. Jak znowu się wybiorą w otchłań niebytu, to pomacham im
na pożegnanie i znów z radością przystąpię do nowych poszukiwań ;-)))

--
AgaM, ludzkość trzeciej ktegorii (no-backup)

Pomysły dla domu
OT - stare Vereny
(inne) trochę szalony pomysł
(szydełko)bikini i ponczo