Henna do skóry

1. Data: 2003-07-19 08:13:16

Temat: Henna do skóry
Od: "Juliusz Iwanow" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chcę kupić hennę do skóry. Przeszukałem sklepy i hurtownie w moim mieście i
nigdzie nie ma.
Przeszukałem także polskie strony internetowe. Na niektórych z nich niby
można kupić hennę ale strony te wyglądają na dawno nie aktualizowane albo na
mało wiarygodne. Poza tym jest na nich ogromna różnica cen. Może ktoś mógłby
mi coś doradzić.

--
tSx

1. Data: 2003-07-19 08:59:18

Temat: Re: Henna do skóry
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juliusz Iwanow wrote:

> [...]
> mało wiarygodne. Poza tym jest na nich ogromna różnica cen. Może ktoś mógłby

kup np. w niemieckim albo angielskim sklepie internetowym, zaplac karta
- jesli maja szyfrowane polaczenie. henna jest lepszej jakosci i duzo
tansza.

xx.

1. Data: 2003-07-19 09:04:27

Temat: [OT] placenie karta bylo: Re: Henna do skóry
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:3F190866.3080905@gazeta.pl,
anek <a...@g...pl> typed:

> kup np. w niemieckim albo angielskim sklepie internetowym, zaplac
> karta - jesli maja szyfrowane polaczenie. henna jest lepszej jakosci
> i duzo
> tansza.

Ja tylko wtrace off-topic - do placenia w zagranicznych sklepach polecam
*e-karte* mBanku - to nie jest karta kredytowa, w momencie, kiedy sie za cos
placi przelewa sie kwote z "normalnego" konta na konto e-karty i nawet jesli
ktos w jakis sposob sciagnie numer karty to i tak nic mu to nie da, a sklep
nie moze wystawic jakiegos zawyzonego rachunku. Wyrobienie tej karty (dla
klientow mBanku) kosztuje jakies 20zl, konto zaklada sie za darmo.

PS. Nie jestem pracownikiem mBanku =] Niedawno dowiedzialam sie o tej karcie
od ludzi, ktorzy boja sie uzywac kart kredytowych w sieci, a ta karta placa
bez problemow =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-19 10:13:42

Temat: Re: [OT] placenie karta bylo: Re: Henna do skóry
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> [...]
> nie moze wystawic jakiegos zawyzonego rachunku. Wyrobienie tej karty (dla
> klientow mBanku) kosztuje jakies 20zl, konto zaklada sie za darmo.

taaa. wlasnie mija tydzien, jak wypelnilam ankiete na stronie mbanku,
zeby zalozyc sobie u nich konto. maja slimacze tempo:/

a place electronem inteligo. tez mozna go przyporzadkowac do subkonta i
przelewac tylko okreslone kwoty. i jest za darmo;))

xx.

propozycja na niskokaloryczne sniadanie?
[wwa] ktore baseny maja ozonowana wode?
Dresdener Essenz
estetica studio-krakow pilne!!!zamykanie naczynek
pianka Veet