[OT] pociąg

1. Data: 2003-11-30 18:45:33

Temat: Re: [OT] pociąg
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem za spotkaniami w pociągach z osobami robótkujacymi.:)))
> A może stworzymy jakąś większą grupę i pojeździmy pociągiem
> robótkując,??:)))

jestem jak najbardziej ZA - taki latający holender robótkowy, hi, hi!
kto ma dołka, albo go świat wkurza, wsiada do pociagu z robótką, porobótkuje,
pogawędzi, poplotkuję i bedzię świetnie!
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-11-30 18:56:05

Od: "Kasia" <kbajka@WYTNIJ_TO.mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też za przykładem innych osób z grupy, rozpoczęłam praktykowanie
robótkowania (obecnie jest to frywolitkowanie, z krzyżykami bowiem jak dla
mnie za bardzo trzęsie) w pociągu (przynajmniej wówczas nie zasypiam), no i
tym samym wydarzyła mi się przygoda. Zaczepiła mnie pani pytając się czy to
są frywolitki, i tak bardzo się zapaliła,że wzięła ode mnie namiary i
umówiłyśmy się na spotkanie, ja ją bedę uczyć podstaw frywolitek a ona mnie
szydełka, niestety będzie to możliwe dopiero w okresie światecznym z uwagi
na dzielące nas kilometry.
No i przyznaję że noszę czółenko na wykłady na uczelni, dzięki czemu udaje
mi się nie zasypiać na tym najmniej atrakcyjnych, no i zyskuje na tym moja
wiedza. A że studiuję na Politechnice to koledzy się dziwią, dopytują co
porabiam, a niektórzy nawet powiedzieli że kupią osprzęt i też porobią
gwiazdki świąteczne dla mam, oby tylko nie spełzło to u nich na zapale.

Pozdrawiam
Klara (Warszawa lub czasami Biała Podlaska)

1. Data: 2003-11-30 19:35:32

Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam nudne wykłady ale nie mogę na nich szydełkować, mam prze ambitnych
wykładowców. Ale a akademiku znają mnie z tego zamiłowania do szydełka.
Ostatnio nawet przestałam się tym chwalić bo każdy che coś żeby mu zrobić. U
mnie też politechnika ale chłopcy nie palą się do roboty tylko wymyślają
rzeczy jakie mogłabym zrobić ich rodzinie, tylko ja nie wiem kiedy mam na to
znaleźć czas. Ale pojeździłabym sobie w pociągu z kimś kto szydełkuje. Może
wybierzemy się większą grupą na jakąś wystawę i pozbieramy ludzi po drodze??

1. Data: 2003-12-01 13:04:03

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Anake wrote:
> [...]
> A może stworzymy jakąś większą grupę i pojeździmy pociągiem
> robótkując,??:))) Ciekawabym była reakcji pozostałych osób w pociągu na
No dobra, to kto jedzie w srode (03.12.03) z Wawy do Katowic? I tego
samego dnia lub nastepnego wieczorem powrot :]
Ja pewnie bede miec jakis haft lub mini-haft.

Pozdrawiam,
robal.

PS. Ostatanio dziwnie sie na mnie i moj haft patrzyly jakies panie,
ktore cala droge obgadywaly swoje kolezanki z pracy (wlacznie z
niezyjaca), ale mnie to akurat taaaaak rusza....hehehe...

1. Data: 2003-12-01 13:40:55

Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, to kto jedzie w srode (03.12.03) z Wawy do Katowic?
Ja bym mogla sie dosiasc w Opolu :) ale przydaloby sie miec jakis cel
podrózy, akurat w srode niemam zajec, prowadzacy sie pochorowali, wiec moge
gdzies pojechac.

1. Data: 2003-12-01 14:57:52

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, to kto jedzie w srode (03.12.03) z Wawy do Katowic? I tego
> samego dnia lub nastepnego wieczorem powrot :]
> Ja pewnie bede miec jakis haft lub mini-haft.

ooo.. super pomysl.. tylko, ze ja pociagiem to na trasie Torun - Poznan..
w ten weekend mam zjazd.. wiec w piatek rano wybywam... oczywiscie szydelko
biore ze soba.:-)..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2003-12-02 08:41:31

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Anake wrote:

> Ja bym mogla sie dosiasc w Opolu :)
Niestety, moj pociag zatrzymuje sie dopiero w Katowicach :( (powrotny
zreszta tez) Innym jechac nie moge, bo musze do pracy dotrzec na
rozsadna godzine.

Pozdawiam,
robal.

1. Data: 2003-12-02 09:17:55

Od: "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Wy też jak gdzieś 'na widoku' robicie czy to na szydełku.. czy na
> drutach.. czy frywolitki lub jeszcze cos innego słyszycie podobne
komentarze

Był czas taki, że z robótkami się nie rozstawałam, czas spędzony tylko na
oglądaniu telewizji to był czas stracony, każdą wolną chwilę poświęcałam się
robótkom. Raz spotkała mnie uwaga, ze w święta się nie powinno robić na
drutach (byłam wtedy u teściów), bo robótkowanie to praca a w święta nie
wolno pracować.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-12-02 09:51:44

Od: Ewa Zimkowska <e...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym razie.. o czym oni gadali to ich sprawa.. tak samo jak moją sprawą
> było robienie tego co robiłam.. ale co jakiś czas słyszałam jakieś
> komentarze.. z ust tego chłopaka.. 'no to w Toruniu będzie rękawiczka'..
> albo inne podobne..

Czasem trudno jest się nie przejmować takim zachowaniem, ale to chyba jedyny
sposób. Jak ktoś ma ochotę na głupie komentarze, to zawsze znajdzie temat - gdybyś
czytała książkę to pewnie o jej tytule usłyszałabyś "Ale bzdety", a gdybyś po
prostu nic nie robiła, to coś o gapieniu się albo o swoim wyglądzie. Szkoda byłoby
, gdyby tacy ludzie mieli wpływ na Ciebie, Twoje zwyczaje czy hobby - robótkuj ile
się da, na pewno zagadnie Cię jeszcze wielu zachwyconych, zdumionych i pozytywnie
zakręconych :)

Pzdr
Ewa Z.
(Wrocław)

1. Data: 2003-12-02 11:34:48

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

KasiaA wrote:
> [...]
> poświęcałam się robótkom. Raz spotkała mnie uwaga, ze w święta się
> nie powinno robić na drutach (byłam wtedy u teściów), bo robótkowanie
Nie przejmuj sie. Dla niektorych wszystko, czego oni nie robia jest zle
albo jest niedozwolona praca w swieta. Mnie kiedys ciotka pouczyla, ze
pisanie magisterki w swieta jest niewlasciwe (a praca na caly etat i
studia dzienne wymagaly ode mnie poswiecania kazdej wolnej chwili na
nauke); natomiast nie bylo wedlgu niej niczym niewlasciwym, ze zmuszala
mnie dociezkiej pracy pr. ogladanie TV (bo u niej tylko to sie robi cale
dnie; nie bylo jak sie odizolowac - chyba, ze nie siedzac przy stole ze
wszystkimi, tylko w lazience; a dla mnie jest to akurat ciezka praca).
Uwazam, ze to, przy czym odpoczywasz nie jest niczym zlym. Jendi
odpoczywaja nic nie robiac, a inni wola cos pozytecznego (np. robotki).

Pozdrawiam,
robal.

sfilcowana włóczka
[xxx] Gdzie...