sfilcowana włóczka

1. Data: 2003-11-29 10:10:22

Temat: sfilcowana włóczka
Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś sposoby aby "odfilcować" włóczkę chociaż w 2%. Kupiłam śliczne
czerwone wdzianka ale ktoś nieumiejętnie się nim zajmował i jest troszkę
zfilcwane, jak bym można było chociaż troszkę go odfilcować to leżało by
idealnie.
Bardzo proszę o jakieś pomysły, może ktoś ma jakieś wypróbowane pomysły.

Pozdrawiam właścicielka czerwonego wdzianka.

1. Data: 2003-11-29 21:20:58

Temat: Odp: sfilcowana włóczka
Od: "bomasta" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anake <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bq9rnj$46f$...@i...gazeta.pl...
> Czy są jakieś sposoby aby "odfilcować" włóczkę chociaż w 2%.
> Dawno dawno temu miałam taki problem pamiętam ,że trzeba ugotować fasolę
w sporej ilości wody ,odcedzić i w tej wodzie się to moczy oczywiście
ciepłej (C)nie gorącej .
Pozdrawiam Bożena

1. Data: 2003-11-30 17:22:31

Temat: Re: sfilcowana włóczka
Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo jak wrócę do domu to napewno wypróbuje. Musze zadzwonić do
mamy żeby fasoli wszystkiej nie wygotowała :))

[xxx] Gdzie...
miarka z Newtonem
(druty) zobaczylam i umarlam:-)
Meilaodiy-Instrukcja