OT_porządkowanie wzorów

1. Data: 2005-02-13 17:49:24

Temat: OT_porządkowanie wzorów
Od: "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jak macie uporzadkowane wzory w komputerze? Właśnie sprawdzilam
moja skarbnice i przekracza 9GB a bałagan niesamowity. Aż sie sama dziwie
jak mogłam doprowadzic do czegoś takiego i to na moim wlasnym komuterze!!!!
;))) Przygotowalam sobie stos CD zeby wszystko zgrać i uprzadkowac, tylko
wlasnie jak? Tematycznie? A może wg firm z jakich wzory pochodzą.Tylko ze to
moze byc trudne, bo wszystko ściagane jest z różnych witryn i często nie mam
podane z jakiej firmy pochodzi dany schemat.
Proszę podzielicie sie doświadczeniem jak w miarę szybko i sprawnie
uporządkować schematy XXX.
Z góry dziekuje za każdą radę.

--
Pozdrawiam Ber...ta (Toruń)
GG 7703643

1. Data: 2005-02-13 18:10:11

Temat: Re: OT_porządkowanie wzorów
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie jak macie uporzadkowane wzory w komputerze?

Ja mam najpierw w/g technik, czyli szydełko, druty, krzyżyk itd.
A potem podkatalogi tematycznie: orient, motylki, serduszka, dziecięce i
in.:)
W/g powyższego segreguję też adresy stron w ulubionych :)

Pozdrawiam
Ola - również ze stosem płyt do nagrania :)

1. Data: 2005-02-13 18:59:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Feb 2005 19:10:11 +0100, "Orka"
<o...@p...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>Ja mam najpierw w/g technik, czyli szyde?ko, druty, krzy?yk itd.
>A potem podkatalogi tematycznie: orient, motylki, serduszka, dzieci?ce i
>in.:)
>W/g powy?szego segreguj? te? adresy stron w ulubionych :)
>
>Pozdrawiam
>Ola - równie? ze stosem p?yt do nagrania :)

Ja mam spora pojemnosc komputera, wiec co widze i mo sie podoba,
to wtryniam w komputer w dzial "somethings", hehehe i tu sie
organizacja konczy....mam wlasciwie rzeczy na drutach i
szydelkiem tam i tak...mam okolo 15 pozycjio pt "sliczny
niebieski" albo "rozpinany", albo "piekny z
kolnierzem"..hehehehehe tego nie da sie objac jak na moje oko..na
pewno latwiej w klrzyzykach i innych haftach bo tematycznie i
mozna dodac obrus albo bieznik albo obrazek do nazyw...ja
wybralam droge przez cierniowe padoly :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-13 19:11:42

Od: "Jola B." <_...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernardetta":
> Mam pytanie jak macie uporzadkowane wzory w komputerze? Właśnie sprawdzilam

Tematycznie, potem jeśli mam dużo czegoś firmowego to robię do tego katalog w danej
tematyce :). Staram się jak najwięcej opisywać, np. Nazwa firmy Kod Tytuł dzieła
Nieprzyporządkowane do firmy idą do jednego katalogu tematycznego.

Obrazek nie jest spakowany, schemat jest i ma taką samą nazwę co obrazek.
Dzięki temu, oglądam same obrazki, a jeśli coś mi trzeba, to już sobie rozpakowuję.
Nie wrzucam każdego wzoru do innego katalogu, bo wtedy ciężko coś znależć, a tak
to ustawiam na dany katalog (pod XP) 'widoki' -> 'miniatury' i wszystko widzę, co
mam.

Jola z Białegostoku

1. Data: 2005-02-13 19:16:40

Temat: Re: OT_porz?dkowaniewzorów
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> mozna dodac obrus albo bieznik albo obrazek do nazyw...ja
> wybralam droge przez cierniowe padoly :PPP

Bardzo podoba misie nazwa somethings ;)

Ja mam folder pt. pomysly, a w nim 153489153 podfolderow, czyli:
szydelkowe, drutowe, tasiemki, krzyzyki, dzieci, szycie, papercut itd.,
a w kazdym jeszcze podfoldery: w ciuchowych to tak jak Trys, czyli
niebieski rozpinany i brazowy na zakladke ;) a w reszcie to ptastwo,
zwierza, kwiatki itd. Podobnie z zakladkami w przegladarce, jakos dziala ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-13 19:17:38

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:dn8v01l6oa8uvnv56dnh320hriciav8sv8@4ax.com...
> [...]
> szydelkiem tam i tak...mam okolo 15 pozycjio pt "sliczny
> niebieski" albo "rozpinany", albo "piekny z

no tak, ja mam organizację do poziomu np. swetry. Już nie dzielę dalej na
ażury, letnie, białe czy jakieśtam, też wrzucam razem :)

Ola

1. Data: 2005-02-13 19:22:44

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." <_...@s...pl> napisał w wiadomości

> Obrazek nie jest spakowany, schemat jest i ma taką samą nazwę co obrazek.
> Dzięki temu, oglądam same obrazki, a jeśli coś mi trzeba, to już sobie
rozpakowuję.

A to też jest myśl :) Przeglądam w ACDSee i te schematy trochę mi
przeszkadzają w oglądaniu obrazków :)

Ola

1. Data: 2005-02-13 19:24:37

Od: "Olgasw" <olgasw@poczta_WYTNIJ_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witryn i często nie mam podane z jakiej firmy pochodzi dany schemat.
> Proszę podzielicie sie doświadczeniem jak w miarę szybko i sprawnie

Hmm
U mnie wyglada to tak:
Mam dwa katalogi: Zdjecia i wzory...
Zdjecia ida do katalogu zdjecia.
Wzor pakuje rarem (wzor + zdjecie- a wypadek gdyby sie zgubilo), pod taka
sama nazwa jak foto...
Katalog zdjecia mam podzielony wg firm - ale chyba czeka mnie
przegrupowanie - nie jestem do konca z tego zadowolona...
Latwiej by bylo gdyby wszystkie zdjecia byly w jednym katalogu...
Ostatnio zaczelam nazywac wzorki: Nazwa firmy - kod - nazwa wzoru (lub opis,
gdy nie znam nazwy)
Jak zgram na cd wzorki - tworze sobie mala sciage - katalog CD1 - gdzie
trzymam zdjecia wzorow jakie znajduja sie na tym kompakcie...
W przypadku frywolitek - zdjecia pogrupowane sa wg typu:
kolniezyki/mankiety/serwetki/naszyjnki

Pozdrawiam
Olgasw
www.olgasw.webpark.pl

1. Data: 2005-02-13 19:26:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Feb 2005 20:17:38 +0100, "Orka"
<o...@p...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:dn8v01l6oa8uvnv56dnh320hriciav8sv8@4ax.com...
>
>no tak, ja mam organizacj? do poziomu np. swetry. Ju? nie dziel? dalej na
>a?ury, letnie, bia?e czy jakie?tam, te? wrzucam razem :)
>
>Ola

ja mam to samo, to tylko wyglada na organizacje ;))...wlasnie
znalazlam w tej kupie cos pt "jakis azur"...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-13 20:33:28

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

taaaaaa ja dopiero zaczynam sciagac wzorki ale jak na razie moja organizacja
polega tylko na : meskie i rozne :). Ale pomalu juz sie gubie. poczekam az maz
na mnie nakrzyczy ze mam balagan na mojej partycji i przydaloby sie z tym cos
zrobic a najlepiej uporzadkowac.
Pozdrawiam
Aga (Londek-Londyn)

xxx szukam