[OT]problem ze zmywara:(

1. Data: 2006-10-13 06:32:41

Temat: [OT]problem ze zmywara:(
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tabletka nie rozpuszcza sie do konca ,bezposrednio po zakonczeniu pracy
i otwarciu zmywary na dnie cienka wartswa piany.
w trakcie zmywania wszytsko pracuje dobrze wiec gdzie problem? :(
p.

2. Data: 2006-10-13 06:44:13

Temat: Re: [OT]problem ze zmywara:(
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Oct 2006 08:32:41 +0200, pamana <b...@a...pl>
wrote:

> [...]
>i otwarciu zmywary na dnie cienka wartswa piany.
>w trakcie zmywania wszytsko pracuje dobrze wiec gdzie problem? :(

Za malo wody wchodzi? moze nagle Ci sie rurka doprowadzajaca wode
skrecila alboco

Pierz nie-hydraulik, za to jaskiniowy
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-10-13 07:46:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> [...]
> i otwarciu zmywary na dnie cienka wartswa piany.
> w trakcie zmywania wszytsko pracuje dobrze wiec gdzie problem? :(

U nas też się tak czasem dzieje. Zauważyłam, że zależy to od tabletek.
Ostatnio kupiliśmy takie 3 w 1 Robota, które są duże po prostu i klinują
się w tym podajniku. Zdarzało się, że zapuszczałam po raz trzeci
zmywanie, żeby porządnie wypłukać naczynia. Teraz staram się za każdym
razem tak ułożyć tabletkę, żeby była luźna.
Może też to, co piszą o ciśnieniu wody ma znaczenie, ale ja nie umiem
tego sprawdzić, jakie jest akurat ciśnienie wody w rurach.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-10-13 08:04:40

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <egnbt8$f3l$1@news.dialog.net.pl>, pamana <b...@a...pl>
wrote:

> [...]
> i otwarciu zmywary na dnie cienka wartswa piany.
> w trakcie zmywania wszytsko pracuje dobrze wiec gdzie problem? :(

Sprawdż, czy na pewno wszystko pracuje dobrze. Np. czy któryś z otworków
przez które tryska woda nie jest zatkany.

Zmień środek do mycia.

Trochę piany na dnie po myciu może się zdarzyć.

Władysław

5. Data: 2006-10-13 08:16:43

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdż, czy na pewno wszystko pracuje dobrze. Np. czy któryś z otworków
> przez które tryska woda nie jest zatkany.

wyciagelam fitry czyste,ale po wyjeciu stoi woda ,odkrecilam pokrywe
pompy spustowej i co dalej ?na boku jest jakis wiatraczek.
chyba nie obedzie sie bez serwisu grrr
p.

6. Data: 2006-10-13 08:34:06

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Włóż koniec węża spustowego do zlewozmywaka (trzeba trzymać) i nastaw
> płukanie (może chlapać).

no tego sama nie zoprbie ,waz montowal Tż w wyjatkowych trudach bo
oczywiscie trzeba bylo wszytsko do siebie dopasowywac ,ciac wiec
odkrecenie tego bedzie sie = monotwania wszytskiego od nowa.
czekam na Tż a potem pewnie serwis;)
p.

7. Data: 2006-10-13 08:45:27

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <egni09$kkt$1@news.dialog.net.pl>, pamana <b...@a...pl>
wrote:

> wyciagelam fitry czyste,ale po wyjeciu stoi woda ,

W filtrach? To chyba w porządku.

> pompy spustowej i co dalej ?na boku jest jakis wiatraczek.

Jaki wiatraczek?

Jeżeli tqbletka się nie rozpuszcza to prawdopodobnie jest za mało wody
dostarczanej do mycia lub za słaby jej strumień. Patrz którędy woda się
dostaje do zmywarki.

Władysław

8. Data: 2006-10-13 08:52:42

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki wiatraczek?

pod pokrywa pompy spustowej na boku taki malutki mozna nim krecic :)

> Jeżeli tqbletka się nie rozpuszcza to prawdopodobnie jest za mało wody
> dostarczanej do mycia lub za słaby jej strumień. Patrz którędy woda się
> dostaje do zmywarki.

waz pobierajcy wode jest podlaczony do baterii nad zlewem .

narazie czekam na Tż a ze z niego taki mechanik jak ze mnie ,pewnie
trzeba bedzie serwis ktory za 3 min. pracy skaksuje 100 :-/
p.

9. Data: 2006-10-13 08:53:45

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
> otwarciu zmywary na dnie cienka wartswa piany.
> w trakcie zmywania wszytsko pracuje dobrze wiec gdzie problem? :(

Może zatkany filtr na dopływie wody (w pralkach może być podobnie) lub
za małe cisnienie wody w sieci.
Porada - oczyścić filtry, zmierzyć lub porównać ciśnienie wody w różnych
porach dnia, prać i zmywać w innych godzinach.
Warstwa piany może być też tym spowodowana - naczynia nie są do końca
wypłukane, tabletka nadal się rozpuszcza, może być też zbyt wysoko
umieszczone podłącznie do kanalizacji - sprawdzić z instrukcją montażu
wysokość górnego przegięcia - musi zawierać się pomiędzy minimum i
maksimum - gdy będzie poniżej - woda ze zmywarki (pralki) może zostać na
zasadzie syfonu odessana do kanalizacji w czasie cyklu zmywania (prania),
zbyt wysoko - pompa nie zdąży odpompować wodę ze zbiornika - efekty jak
opisane, ale też może odessać wodę przy słabym odpływie w kanalizacji.
Sprawdzić filtry na odpływie.

10. Data: 2006-10-13 09:04:32

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mówię, byś demontowała w środku, wystarczy odkręcić (zdjąć) rurę
> odpływową.

rure odplywowa mam zamontowana do kolanka od zlewu ,zeby a wyciagnac
musze zdjac obraczke zaciskajaca a to =monotwanie zacisku od nowa .
p.

JESZCZE 7
He..he
efektowne ciasto poszukiwane