OT sprzedaż prac

1. Data: 2006-07-04 11:54:33

Temat: OT sprzedaż prac
Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoże nadeszły wakacje i mam troche zbędnego czasu postanowiłam połączyć
przyjemne z pożytecznym i zarobić troche na wrześniowy wyjazd.
Chciałabym robić kartki z tatty teddy'm z okazji urodzin dziecka. Mam już
małe doświadczenie w tej kwesti, bo kilka takich kartek poszło już do moich
znajomych. Haftuje je, potem oprawiam w passe-partou, a następnie podklejam
brystolem w takim samym kolorze i powstaje taka "laurka". Uważam, że to w
miare fajna pamiątka.
I w związku z tym moim małym interesem mam pytanie. Gdzie spróbować
sprzedawac moje prace. Wiem, ze pierwsze co sie nasuwa to allegro.pl, ale
boje się, ze tam nikt nie szuka takich prac i nie będą cieszyły sie zbyt
duzym zainteresowaniem. Wiem, że nie zarobie na tym wiele, bo ilosc czasu
poswiecona na jedną kartkę jest dość duża. Czy uważacie ze cena 24,99 za
taka kartkę bedzie zniechecac i ludzie nie docenia wkłau w taka pracę?

Mam nadzieje, ze wiekszosc z Was wie o jaka kartkę mi chodzi. Jak tylko
dotrę do ludzi, którzy zostali obdarowani to wyslę pokazac jak to wygląda!:)

Mam nadzieje, ze jakos mi pomozecie i doradzicie

Pozdrawiam gorąco

Nancy

2. Data: 2006-07-04 12:20:24

Temat: Re: OT sprzedaż prac
Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

czy masz na myśli tego misia TT?
http://strimfoto.ru/users/alona_y/79415/f50d535a0dc3
a060f802208445da7e94/

3. Data: 2006-07-04 13:06:10

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Cześć,

czy masz na myśli tego misia TT?
http://strimfoto.ru/users/alona_y/79415/f50d535a0dc3
a060f802208445da7e94/

Tak chodzi o niego

Nancy

4. Data: 2006-07-04 13:49:05

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nancy napisał:
> [...]
> dotrę do ludzi, którzy zostali obdarowani to wyslę pokazac jak to wygląda!:)
>
> Mam nadzieje, ze jakos mi pomozecie i doradzicie

sproboj zapytac w takim miejscu jak studia poligraficzne,sklepy
pamiatkarskie warto zapytac ;)
kasias

5. Data: 2006-07-04 13:52:20

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia napisał(a):

> sproboj zapytac w takim miejscu jak studia poligraficzne,sklepy
> pamiatkarskie warto zapytac ;)

I warto sie zorientowac czy mozna w ogole sprzedawac takie rzeczy. Nie
chodzi mi oczywiscie o same kartki, ale uzyte wzory.

th

6. Data: 2006-07-04 15:07:19

Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

a widziałaś to?

http://www.allegro.pl/item112972498_me_to_you_z_seri
i_nici_gratis_avon.html#photo

7. Data: 2006-07-04 15:13:26

Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-07-04 16:29:41

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja może jestem zbyt wymagająca ale 7,50 za tyle godzin ślęczenia to
zbrodnia. Sama robiąc tego miśka prezencie wiem, ile wieczorów nad tym
spędziłam. Haftując Anchorem to nawet nie wystarczy na kupno nici i kanwy!
Dlatego pewnie tak ciężko nam sprzedać po godziwej cenie nasze prace. A
jeszcze jak znajomy pyta "ile byś wzięła za..." to mi ręce opadają. Bo niby
czym mam się kierować wyceniając swoją pracę?
pozdrawiam
Mampka, co wszystko rozdaje w prezencie.

9. Data: 2006-07-04 19:01:18

Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,
nie wiem, czy kupowałaś kiedyś coś na allegro, to jest początek
aukcji i cena wywoławcza. Myślę, że te prace pójdą po cenie
kilkakrotnie większej. Zwykle wszystko rozgrywa się w ostatnich
minutach aukcji. Pdałam tylko link, bo można taką aukcję
obserwować i zobaczć ile ludzie są gotowi dać za tego rodzaju
prace. Sama haftuję i wiem ile czasu trzeba na to poświęcić. Ja nie
sprzedałabym takiego misia za 24.99, ale jeśli ktoś ma dużo czasu,
to może mu się opłaca. Jeszcze inną sprawą jest jakość zdjęć
wystawianych haftów, te o których mówimy są dosyć kiepskiej
jakości i mogą zniechęcać zainteresowanych.

10. Data: 2006-07-05 07:10:10

Od: " Aneczka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <p...@w...pl> napisał(a):

> I warto sie zorientowac czy mozna w ogole sprzedawac takie rzeczy. Nie
> chodzi mi oczywiscie o same kartki, ale uzyte wzory.

Niestety, wątpliwość Theli jest mocno uzasadniona - aby sprzedawać kartki z
takim wzorem, trzeba mieć pisemne zezwolenie na użycie go w celach
zarobkowych... Oczywiście, może się zdarzyć, ze nikt "nie zauważy" i "nic" się
nie stanie, ale może być i tak, że osoba uprawniona (autor, bądź raczej
przedstawiciel firmy w tym wypadku) może złożyć pozew sądowy przeciw takiej
osobie (jest to brak przestrzegania praw autorskich)...
Podobnie zresztą jest z wzorami zawartymi w Kramie, Annie, czy innych
gazetkach - aby móc je wykonywać dla zarobku, należy mieć zezwolenie autora
(bądź kupić prawo do tego - zależnie na co projektant wyraził zgodę)...

Pozdrawiam,
Aneczka

dla hafciarek, nie xxx
Szukam slonika na szydelko.
Cos innego ciekawego
Dla wszystkich
[szycie] Kopertowa spodniczka - potrzebna pomoc.