(OT- trochę)byłam u wcześniaków

1. Data: 2003-11-16 16:54:04

Temat: (OT- trochę)byłam u wcześniaków
Od: "justyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos tematu wzmiankowanego jakiś czas temu. Byłam w szpitalu IMiD (Wa-wa) i
zanosiłam różne rzeczy, także dziergane ubranka, dla tamtejszych wcześniaków.
Moje dzieci urodziły się donoszone, nigdy wcześniej nie widziałam wcześniaka z
prawdziwego zdarzenia, takiego co leży popodłączany do wszystkiego. Teraz już
widziałam i widok jest mocny. Na przykład taki ludzik ma 2 miesiące i waży
kilogram, gabarytów jest małego kotka.(!)
Stopka ma może ze 3 cm najdalej. Takie maleństwa noszą czapeczki i skarpetki,
nie są ubierane "po brzuchu" żeby można było je w każdej chwili reanimować.
Większe i zdrowsze są w łóżeczkach i się je ubiera. Myślałam że rzeczy które
zrobiłam będą za małe a one mogą być na wyrost...

Nie czuję się specjalnym filantropem - dumni z siebie to mogą być rodzice,
lekarze etc. Ale nie każdy potrafi takiemu maleństwu wyprodukować ubranko żeby
było mu ciepło, więc chociaż tyle to potrafię.

to na razie pozdrawiam z zimnej wawy
justyna

1. Data: 2003-11-16 17:42:59

Temat: Re: (OT- trochę)byłam u wcześniaków
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
żeby
> było mu ciepło, więc chociaż tyle to potrafię.

Ja tam jestem z Ciebie dumna -:)))

--
****** Magda ******
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-11-16 21:31:06

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> żeby
>
> Ja tam jestem z Ciebie dumna -:)))

ja tez :)))
to fantastyczne co robisz!!!
pozdrawiam cieplutko

kasiatoya

1. Data: 2003-11-17 10:10:16

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
żeby
> było mu ciepło, więc chociaż tyle to potrafię.

Jeju !.... Jestes WIELKA !!!
Brak mi slow..... :-)

Pozdrawiam
Asia