OT-trochę przechwałek

1. Data: 2005-04-19 11:49:41

Temat: OT-trochę przechwałek
Od: "asiekp" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja chciałam Wam pokazać kilka rzeczy które zrobiłam. To tylko skromny wycinek
szydełkowy i makramowy (bo cała szafa pełna ciuchów uszytych lub zrobionych na
szydełku czy drutach, nie licząc innych fanaberii).
Jeśli coś się spodoba to chętnie zeskanuję schematy z gazetek, choć od razu
zaznaczam że z małym opóźnieniem bo skaner grzecznościowy
asiekp

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=80570

2. Data: 2005-04-19 11:54:44

Temat: Re: OT-trochę przechwałek
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem tak to mnie powalilo :)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=80570&PhotoID=737931
poprosze o wzorek moja makrama zaczeta od 3 lat czeka na swoja kolej :(

--
Marzena
www.robotki.police.pl

3. Data: 2005-04-19 13:57:45

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiem tak to mnie powalilo :)

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=80570&PhotoID=737931
> poprosze o wzorek moja makrama zaczeta od 3 lat czeka na swoja kolej :(

To coś jest świetne. Jaka to technika i jakich nici się do tego używa???

Katarzyna

4. Data: 2005-04-19 14:10:19

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To szydełkowanie makramowe. Serweta zrobiona jest z nici DMC ale nadają się
wszelkie nici do serwet szydełkowych. Kurs jak się to robi jest tu:

http://tomella.webpark.pl/index.html

Jak robiłam to się od razu uczyłam, było też sporo dyskusji na tej grupie jak
powstają sznureczki makramowe.

asiekp

5. Data: 2005-04-19 14:16:30

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
razu
> zaznaczam że z małym opóźnieniem bo skaner grzecznościowy

Jeśli to tylko część twoich prac, to masz się czym chwalić :))
Piękne sa twoje prace, a makrama cudna.
Moje gratulacje!
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

6. Data: 2005-04-20 11:16:55

Od: "asiekp" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszło na priv
Asiekp

[xxx] tatty teddy - on your wedding day
[ot] Stringi i bluzeczka szydełkowa - chwalę się
[inne] zamiana formatu plikow
[szydelko] tlumaczenie
ANNY ZAMIENIĘ!!!!