OT w sprawie gg

1. Data: 2004-01-11 12:32:15

Temat: OT w sprawie gg
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Krąży po gg wiadomość o mniej więcej takiej treści:

"Przepraszamy za klopoty z dostepem do serwerow GG w dniach 10-11 stycznia
2004, ktore moga nastapic ze wzgledu na prace przy wprowadzeniu nowego
systemu taryfikacji. Od poniedzialku (12.01) serwery GG beda juz calkowicie
stabilne. Od poniedzialku uruchomienie dostepu na kolejne 30 dni nastapi 15
sekund po wyslaniu SMSa o resci:"twoj_numer_GG" na numer 7955 za
9,88 + VATProducent GG zamierza wprowadzić opłaty za korzystanie z programu
Firma SMS Express uznała, że aby uporać się z ciągłymi kłopotami z łączeniem
się z serwerem musi zainwestować w nowe łącza i serwery. Dodatkowo producent
GG uznał, że większość użytkowników zaprzestaje korzystania z GG na
korzyść innych komunikatorów. W tej chwili są przeprowadzane badania
i wykonywane są statystyki ilości przesłanych wiadomości przez Twoje GG.
Jeżeli wyślesz tą wiadomość do minimum 10 osób (im więcej tym lepiej)
Dostaniesz darmowe GG"

Realizacja powyższego spowoduje padnięcie serwera GG na 100 procent. Poza
tym o opłatę zwróciłby się operator do nas osobiście, więc należy
przypuszczać, że to fałszywka. Na stronie WWW GG nie ma o tym słowa!
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2004-01-11 12:49:40

Temat: Re: OT w sprawie gg
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

to chyba falszywka, bo ja otrzymalam podobna wiadomosc przed chwila, ale
pisze, ze oplata dopiero od listopada 2004 i ze trzeba wyslac lancuszek nie
10, ale 20 osobom i nie 9,88+ VAT, tylko 9+VAT. Oczywiscie nikomu nie
wyslalam, bo tez mi sie wydaje, ze ktos glupie kawaly robi. jak rzeczywiscie
wprowadza platnosci, to sie przeniose na inny komuniaktor, na szczescie jest
wybor !
Pzdraiwam
Maja (wyszylam wlasnie drugi obrus HS !!!) + ~1.06.2004

1. Data: 2004-01-11 13:44:34

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wybor !
> Pzdraiwam
> Maja (wyszylam wlasnie drugi obrus HS !!!) + ~1.06.2004

Hmmm, ja się przyznaję, że jak dostałam to 2 tyg. temu, to nie wysłałam, bo
też uznałam za kawał... ale to padnięcie wczoraj serwera... sprawiło, że się
nabrałam... Choć nie liczyłam do ilu wysłałam osób, bo wysłałam po prostu do
tych, których lubię, a wiem że sporo korzystają...
Skąd inąd - jak każą mi płacić, to też się przeniosę na tlen, czy wp... a w
najgorszym razie na ICQ...
Pozdrówki
Aneczka

1. Data: 2004-01-11 14:55:04

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Napisałam do operatora GG i przesłałam mu krążący tekst. Oto istotne
fragmenty jego odpowiedzi:

"(...) plotki, jakoby problemy techniczne w dniu 10 stycznia były
spowodowane przystosowaniem serwerów do taryfikacji opłat są NIEPRAWDZIWE.
Nigdy nie zamierzaliśmy i nie zamierzamy wprowadzić opłat za korzystanie z
programu Gadu-Gadu. (...) Zalecamy również nierozsyłanie ŻADNYCH
łańcuszków, gdyż w 99% wszystkie zgromadzone tam informacje są nieprawdziwe,
a zwrot zachęcający do przesyłania dalej tylko dodatkowo obciąża nasze
serwery. (...) absolutnie nigdy nie informowaliśmy i nie będziemy
informować naszych użytkowników poprzez łańcuszki. Jedynymi wiążącymi
komunikatami są te wyświetlane na naszej stronie internetowej lub w postaci
wiadomości systemowej. (...)"

Wszystko dobre, co się dobrze kończy...
Pozdrawiam
Jandulka