[OT] wymiary

1. Data: 2002-08-07 14:55:33

Temat: [OT] wymiary
Od: "Krzysiek" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, moze byc troche OT, ale wydala mi sie to najodpowiedniejsza grupa.
Prawidlowy stosunek wagi do wzrostu okresla popularny BMI. Kazdy moze sobie
policzyc i sprawdzic czy powinien schudnac czy przytyc. A czy jest jakis
odpowiednik co do wymiarow ? np. standardowo u kobiet podaje sie 3 wymiary
(biust, talia, biodra). Czy jest jakis wyznacznik, ktore wymiary sa
najodpowiedniejsze ? /najodpowiedniejsze dla masy/wzrostu ? Czy jest cos
podobnego u mezczyzn ?

Pozdrawiam Krzysiek

2. Data: 2002-08-07 22:05:53

Temat: Odp: [OT] wymiary
Od: "lisia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysiek <k...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:airc3n$9bn$...@n...tpi.pl...
> [...]
> podobnego u mezczyzn ?
>
> Pozdrawiam Krzysiek
>

> A propo to jakie są idealne wymiary kobiet wiem tylko że biodra 90, a
reszta?

3. Data: 2002-08-08 05:36:15

Temat: Re: [OT] wymiary
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisia" <d...@p...onet.pl> napisał > > (biust, talia,
biodra). Czy jest jakis wyznacznik, ktore wymiary sa

reszta?>

Witam
wymiary są nieistotne. Najważniejsze są proporcje. :) A i tu nie ma reguł.
To kwestia gustu, mody i indywidualnych upodobań. Mnie bardzo podoba sie
powiedzenie, może niezbyt eleganckie, ale cos w nim jest, mianowicie:"
mężczyzna nie pies, na kości nie poleci. " Z tego co wiem zdecydowana
większość panów podziela ten pogląd. Tak więc, dziewczyny, odchudzajcie się,
ale bez przesady. :))
pzdr
tade

4. Data: 2002-08-08 06:28:51

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> reszta?

a przy jakim wzroscie, aaaaaa???
bo przy 150 to chyba za duzo, co?
Kobity, litosci....
Idealny znaczy dla kazdego co innego. Co to my z szablonu ciete
jestesmy?

pozdr, Iza

5. Data: 2002-08-08 20:20:39

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> reszta?
Mam taka tabele, dla kobiet wg wzrostu i wagi.
Zalozmy, ze masz 168 jestes szczupla wiec twoja waga to od 56 do 58 kg.
wymiary:
kostka 19
lydka 33
kolano 35
udo 49,5
biodra 92,5
talia 63
klatka piersiowa 76
piersi 86
pacha 82,5
ramiona 96,5
szyja 31,5
Pozdrawiam
maf
www.strony.wp.pl/wp/optymal-btw

6. Data: 2002-08-09 01:13:47

Od: "lisia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarekF <m...@a...alpha.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aiujta$bi$...@n...tpi.pl...

7. Data: 2002-08-09 11:08:52

Od: "lisia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> maf
> www.strony.wp.pl/wp/optymal-btw
> To jakiś żart????
> lydka 33
> kolano 35
> udo 49,5
> biodra 92,5
> talia 63
> klatka piersiowa 76
> piersi 86
> pacha 82,5
> ramiona 96,5 może metr odrazu
> szyja 31,5
> Skąd to wytrzasnołęś z taką łydką ramionami i klatką piersiową to mutant
nie kobieta

8. Data: 2002-08-09 22:50:53

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewiem czy dobrze przykladasz miare
Tabele opublikuje na mojej stronie. Oczywiscie sa to wymiary miss'ek
Dzisiaj sie nie podpisuje /tragedia/

9. Data: 2002-08-10 19:58:54

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <z...@p...onet.pl> wrote in news:ait2n4$md1$1@news.tpi.pl:

> Idealny znaczy dla kazdego co innego. Co to my z szablonu ciete
> jestesmy?

Dokładnie. A poza tym liczy się kształt, nie obwód. Tzn. w
pewnych granicach...

--
/**** Gdybyś dopisywał sygnaturki, to byłaby ****\
***** najbardziej wartościowa część twoich postów. *****

10. Data: 2002-08-11 18:32:00

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 90, a

Talia - 60
biust -90

ale to stereotypowy pogląd...
juz ktos napisal ze licza sie proporcje i to prawda

^Lan

kluby puszystych - gdzie?
Nowa dieta MULTABEN?
ketoza - do em