Problem obrzezania - proszę o pomoc!

1. Data: 2001-07-18 20:36:41

Temat: Problem obrzezania - proszę o pomoc!
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Mój mąż ma przejść we wrześniu zabieg obrzezania, niedawno (16 dni temu)
przeszedł zabieg przygotowawczy - podcięcie wędzidełka które było za krótkie.
Według słów lekarza wszystko powinno być w porządku po 10-12 dniach (powinny
rozpuścić się szwy) do tej pory to nie nastąpiło, a dodatkowo wczoraj pojawiło
się uczucie swędzenia na górnej części napletka. Próby skontaktowania się z
lekarzem prowadzącym nie powiodly się - jest na 3 tygodniowym urlopie. CZy ktoś
z państwa jest w stanie powiedzieć co o tym myśleć?
W zasadzie mamy wiele pytań dotyczących samego zabiegu -obrzezania, jak to
wszystko wygląda, jak długo goją się rany, czy zmieniają się odczucia, itp?
Może ktoś z Państwa jest w stanie pomóc odpowiadając na te wszystkie pytania,
albo są na grupie Panowie, którzy przechodzili ten zabieg.
Z góry serdecznie dziękujemy, będziemy wdzięczni za wszystkie odpowiedzi,
Jeżeli to możliwe to prosimy o wiadomości na prv(gdyż problem jest niezwykle
krępujący).

Pozdrawiamy wszystkich bardzo serdecznie
KAsia z mężem
K...@p...onet.pl

2. Data: 2001-07-18 20:43:32

Temat: Re: Problem obrzezania - proszę o pomoc!
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał:

> [...]
> lekarzem prowadzšcym nie powiodly się - jest na 3 tygodniowym urlopie. CZy ktoś
> z państwa jest w stanie powiedzieć co o tym myśleć?
> W zasadzie mamy wiele pytań dotyczšcych samego zabiegu -obrzezania, jak to
> wszystko wyglšda, jak długo gojš się rany, czy zmieniajš się odczucia, itp?
> Może ktoś z Państwa jest w stanie pomóc odpowiadajšc na te wszystkie pytania,
> albo sš na grupie Panowie, którzy przechodzili ten zabieg.
> Z góry serdecznie dziękujemy, będziemy wdzięczni za wszystkie odpowiedzi,
> Jeżeli to możliwe to prosimy o wiadomości na prv(gdyż problem jest niezwykle

Jezeli z przyczyn religijnych to chyba nie jest to krepujace aby dyskutowac.
Jezeli z innych powodow, i w wieku doroslym, to podaj te powody.
Jacek

3. Data: 2001-07-19 06:43:04

Od: "Leszek Olech" <l...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jezeli z przyczyn religijnych to chyba nie jest to krepujace aby
dyskutowac.
> Jezeli z innych powodow, i w wieku doroslym, to podaj te powody.

Np. utrudniona higiena, dyskomfort przy zblizeniach. Jesli w gre wchodziła
stulejka - tym bardziej.
Prosili na priva Pastorze - warto to uszanować. Ponoc koscioły potrafia
uszanować jednostke i sa tolerancyjne więc powody sa tu absolutnie
niewazne, a dyskusja niewskazana.
EOT
Leszek

4. Data: 2001-07-19 08:05:38

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Olech napisał:

> [...]
> Prosili na priva Pastorze - warto to uszanować. Ponoc koscioły potrafia
> uszanować jednostke i sa tolerancyjne więc powody sa tu absolutnie

Nadal nie rozumiem czemu dyskusja na usenecie nt. obrzezania ma byc
niewskazana.
Przeciez temat nie dotyczy konkretnej osoby, a jedynie tego, czemu w wieku
doroslym ktos
sie temu poddaje i jakie ewentualnie moga byc zmiany.
J..

5. Data: 2001-07-19 08:24:24

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Olech" <l...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> Prosili na priva Pastorze - warto to uszanować.
A dlaczego ty nie uszanujesz nicka kolegi --> Jacek tylko posługujesz się
częścią nazwy jego maila ?

> Ponoc koscioły potrafia uszanować jednostke i sa tolerancyjne
Co ten wywód ma do sprawy ? (wydaje się że masz osobiste fobie na tym tle)

> więc powody sa tu absolutnie niewazne, a dyskusja niewskazana.
Ta i inne grupy ma taki charakter, jest grupą DYSKUSYJNĄ. A powody są ważne
ponieważ pozwalają udzielić precyzyjnej odpowiedzi i tym pełniejszej jeżeli
w całości toczy się na tym forum. Co do prywatności to w wystarczającym
stopniu chroni ją nick. Inna sprawa że grupę czytają często osoby z
podobnymi problemami które nie umią wziąść udziału w dyskusji lub mają obawy
związane z ochroną prywatności.

Sark

6. Data: 2001-07-19 08:37:00

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pojawiło
> się uczucie swędzenia na górnej części napletka.

Woda + mydło (powstał zapewne lokalny stan zapalny)

> Próby skontaktowania się z
> lekarzem prowadzącym nie powiodly się - jest na 3 tygodniowym urlopie. CZy
ktoś
> z państwa jest w stanie powiedzieć co o tym myśleć?
Może po prostu pójść do innego, przedstawic sprawę i zapytać się ?

> [...]
pytania,
> albo są na grupie Panowie, którzy przechodzili ten zabieg.

>(gdyż problem jest niezwykle krępujący).

Ależ przesadzacie, nic co ludzkie nie jest nam obce, przeczytajcie sobie te
linki:

http://republika.pl/stulejka/
http://www.he.com.pl/Kobieta/Rady/obrzezanie.html
http://republika.pl/mrraffi/teksty/tekstn31.htm

Gdybyście w przyszłości chciała skorzystać z wyszukiwarek na intersujący Was
temat to polecam skorzystanie z wyszukiwarek np.
www.onet.pl
www.wp.pl
www.interia.pl
www.arena.pl
www.hoga.pl

i po wybraniu którejś z nich wpisujesz w okienko SZUKAJ interesującyu cię
termin np.stulejka lub obrzezanie czy też wędzidełko a w przypadku
konkretnego fragmentu należy zastosować
cudzysłów np. "podcięcie wędzidełka"
Tą ostatnią uwagę kieruję do wszystkich zdających pytania w stylu : proszę o
linki do stron na temat.....

Pozdrawiam
Sark

7. Data: 2001-07-19 12:45:30

Temat: OT wyszukiwarki Re: Problem obrzezania - proszę o pomoc!
Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark napisał(a) w wiadomości: <9j662v$21v$1@szmaragd.futuro.pl>...

>Tą ostatnią uwagę kieruję do wszystkich zdających pytania w stylu : proszę
>linki do stron na temat.....

Problemn w tym, ze sa jeszcze na swiecie osoby korzystajace z modemu i
tepsy, a korzystanie przy takim polaczeniu z wyszukiwarek moze doprowadzic
do bankructwa.

Cimeries

próba
telefon bezprzewodowy
Krew w spermie
guz piersi ? co to jest? czy to rak?
Czy warto używać jonozatora powietrza???