guz piersi ? co to jest? czy to rak?

1. Data: 2001-07-18 19:54:16

Temat: guz piersi ? co to jest? czy to rak?
Od: "Beata" <A...@M...DK> szukaj wiadomości tego autora

czy jest ktos kto by mugl mi napisac cos o tej chorobie.
i czy mozna umrzec o tego ?

pozdraviam
Beata

2. Data: 2001-07-18 21:00:54

Temat: Re: guz piersi ? co to jest? czy to rak?
Od: "Remus" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <A...@M...DK> napisał w wiadomości
> czy jest ktos kto by mugl mi napisac cos o tej chorobie.
> i czy mozna umrzec o tego ?

jest duza roznorodnosc guzkow piersi od hormonalnych, ktore nie sa grozne
do lagodnych jak tluszczaki wlokniaki ktore nie powoduja smierci i wreszcie
te najgorsze. Zawsze proponuje wizyte u lekarz pilnie czas odgrywa duza role
po co sie martwic zbadaj to jutro
podrowienia
Remus

Czy warto używać jonozatora powietrza???
stymulator pracy miesni?
CFV1: pl.sci.farmacja (glosowanie)
proba
dermatolog-trojmiasto