OT-zla sama na siebe

1. Data: 2005-02-07 12:28:59

Temat: OT-zla sama na siebe
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje sie wyzalic...
Computer pozeral mi ostatnio tyle czasu i malo co siadalam do drutow. Dzis
na dodatek stwierdzilam, ze musze proc. Wprawdzie tylko 3 cm, ale sweter
jest robiony dookola co w sumie daje ponad 350 oczek i na dodatek zakard,
wiec kilka klebkow przy pruciu....
Kogo by tu za zbic? - meza, bo przywlokl gre, ktora mnie niesamowicie
wciagnela.

Pozrawiam

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-02-07 12:34:57

Temat: Re: OT-zla sama na siebe
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann napisał(a):

> Kogo by tu za zbic? - meza, bo przywlokl gre, ktora mnie niesamowicie
> wciagnela.

Wytocz proces producentowi systemu ;)

th.

1. Data: 2005-02-07 13:06:50

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec kilka klebkow przy pruciu....
> Kogo by tu za zbic? - meza, bo przywlokl gre, ktora mnie niesamowicie

Witaj Moniko! Na drutach nie robię więc nie znam tego bólu, ale mimo wszystko
współczuję. Może lepiej zostaw go aż Ci przejdzie (sweter nie męża) i opowiedz
jak się ma Twoja dłuuuuga serweta, bo moja choć tylko połowa Twojej już
skończona http://www.haftyoli.republika.pl/0904b.html
Pozdrawiam cieplutko
Ola

1. Data: 2005-02-07 13:15:35

Od: "Anna B." <b...@m...dosc.spamu.wybaczcie> szukaj wiadomości tego autora

Ola Gdańsk napisał(a):

> Może lepiej zostaw go aż Ci przejdzie (sweter nie męża) i opowiedz
> jak się ma Twoja dłuuuuga serweta, bo moja choć tylko połowa Twojej już
> [...]
Olu, to Twoja? :)))) Ale super serwetka! :))))))))

Moniko, łączę się w bólu! Sprułam w zeszłym roku sweter, któremu
brakowało już tylko jednego rękawa.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Z. Lubuska)

1. Data: 2005-02-07 13:28:33

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec kilka klebkow przy pruciu....
> Kogo by tu za zbic? - meza, bo przywlokl gre, ktora mnie niesamowicie

Mnie od robótkowania odciagalo ostatnio szukanie wzorów i tak zamiast
konczyc to co mam zaczete to juz mysle o kolejnych ;)

A w jaka gre grasz, bo to tez bardzo lubie? :) Ostatnio próbuje skonczyc
Baldur's Gate I

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-02-07 14:23:17

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Olu, to Twoja? :)))) Ale super serwetka! :))))))))
>
> Pozdrawiam!
> Anna B. (Z. Lubuska)

Moja, moja - toć sama ją wydziergałam, ale wzorek mam od Moniczki, a ona nas
zapewne powali dwa razy dłuższą z pięknymi różami na środku (a u mnie ich brak
bo stół zaledwie 1,40)
Pozdrówka słoneczne i mroźne z Gdańska
Ola

1. Data: 2005-02-07 15:14:40

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nie ma tego zlego,coby na dobre nie wyszlo"-pewnie sie jeszcze okaze,czy to
prawda

1. Data: 2005-02-07 15:52:16

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ola Gdansk" <a...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> opowiedz
> jak się ma Twoja dłuuuuga serweta, bo moja choć tylko połowa Twojej już

Moja serweta poszla w kat, bo miesiac przed gwiazdka mama mi zaznaczyla, ze
obrusow itp. ma juz dosc. Dostala 2 lata temu obros z lnu i placze przy
kazdym prasowaniu, choc jej sie bardzo podoba. Moze do nast. gwiazdki
zapomni ;-)

Monika (hannover)

1. Data: 2005-02-07 15:59:39

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Carmen" <c...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Mnie od robótkowania odciagalo ostatnio szukanie wzorów i tak zamiast
> konczyc to co mam zaczete to juz mysle o kolejnych ;)

A to swoja droga :-)

> A w jaka gre grasz, bo to tez bardzo lubie? :) Ostatnio próbuje skonczyc
> Baldur's Gate I

W ta tez kiedys gralam do upadlego :-) a przez ostatnie lata Diablo II.
Teraz World of Worcraft (online) i do dzis mielismy (ja i maz) mozliwosc
wspolnie grac, gdyz dalej trzeba bedzie miesiecznie placic i pewnie bedziemy
sie bic, kto ma grac :-). Z drugiej strony przynajmniej skoncza mi sie bole
w lopatce. A gra jest superancka, dech zapiera. Dawno juz niczego takiego
nie bylo co by mnie az tak zaabsorbowalo (oprocz robotek oczywiscie)

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-02-07 16:37:43

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Babeczki kochane,
czytam co tu piszecie i pruje sobie, pruje...
Moj problem polega na tym, ze ja lubie zaczynac roboty. Nienawidze ich
konczyc (zszywac, robic dekolty, przyszywac guziki - bleee).
Ostatnio tez sobie przysieglam, ze jak mi jakis sweter "nie wyjdzie" to nie
bede chama bezczelnego trzymala bezkarnie na polce tylko go spruje i zrobie
inny.
Tak tez wlasnie robie w tej chwili.
Pozdrawiam,

Joe

haft płaski-kwiatki
[OT] "robotki" informatyczne
koszyczek na przybory
zapraszam do napisania pomocnych sciagawek
[haft plaski] slodkie !!!!!!!!!!!!!!!!!!