[OT] znikam

1. Data: 2002-03-10 21:51:03

Temat: [OT] znikam
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze Panstwa.

Jutro ide do szpitala. Badania, przygotowania do srodowej cesarki. To
juz....

Pewnie nie bedzie mnie ze dwa tygodnie, a co potem... to juz jak Bog da :)

Pozdrawiam serdecznie

Margolka Sularczyk + Kopytko (~13.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2002-03-11 07:23:37

Temat: Re: [OT] znikam
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margolka Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:
> Pewnie nie bedzie mnie ze dwa tygodnie, a co potem... to juz jak Bog da :)

Margolko, trzymamy kciuki, aby wszystko bylo dobrze, musi byc!
Do napisania za co najmmniej 2 tygodnie :)

Pozdrawiam serdecznie
Lilla

1. Data: 2002-03-11 07:45:18

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jutro ide do szpitala. Badania, przygotowania do srodowej cesarki. To
> juz....
> Pewnie nie bedzie mnie ze dwa tygodnie, a co potem... to juz jak Bog da :)

e, tam po kilku dniach cię wyrzucą ze szpitala :)
Moja żona miała cesarkę we wtorek, w sobotę byliśmy już wszyscy w domu

1. Data: 2002-03-11 14:10:10

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam serdecznie
>
> Margolka Sularczyk + Kopytko (~13.03.2002)

Mialam przeczucie,ze urodzisz swoje Malenstwo w moje urodziny( i
imieniny;)wlasnie,oby tak bylo,trzymam kciuki:)))

--

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-03-11 14:17:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Mar 2002 15:10:10 +0100, chomique <c...@a...pl>
wrote:

>Mialam przeczucie,ze urodzisz swoje Malenstwo w moje urodziny( i
>imieniny;)wlasnie,oby tak bylo,trzymam kciuki:)))

no i podobno, jak bedzie dziewczynka to ma byc Maria
Krystyna...chlip chlip

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-11 14:35:08

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i podobno, jak bedzie dziewczynka to ma byc Maria
> Krystyna...chlip chlip

Mam na drugie Krystyna i jestem z tego dumna,bo to prezent od
Mamci,najcudowniejszej,najwspanialszej i najlepszej Krystyny na
swiecie:))
Wazne,zeby sie Malenstwo Malgosi zdrowe urodzilo,a imion pewnie i tak
bedzie mialo kilkadziesiat,ja najdluzej bylam Wiewioreczka i Bialym
Noskiem..;-))

Dzwonie do Mamy,stesknilam sie:)

1. Data: 2002-03-11 15:01:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Wazne,zeby sie Malenstwo Malgosi zdrowe urodzilo,a imion pewnie i tak
>bedzie mialo kilkadziesiat,ja najdluzej bylam Wiewioreczka i Bialym

Ja mam na pierwsze Maria...
i tesknie za Mama :((
Krysia
K.T. - starannie opakowana