Obiektyw a trwałość małżeństwa

1. Data: 2009-03-02 19:35:44

Temat: Obiektyw a trwałość małżeństwa
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=20125&postdays=
0&postorder=asc&start=0

"Obiektyw sprzedać muszę. Kupiony w lutym 2009 roku w sklepie RTV EURO AGD w
Łodzi. Mam wszystkie papiery, pudełko, gwarancję. Słowem pełny zestaw.
Sprzedać muszę, bo kupiłem bez uzgodnienia z żoną, a nie wiedziałem, że
muszę to uzgoidnić (Czuję się usprawiedliwoiny. Dopiero miesiąc jestem
żonaty). "

Komentarze:
- "o stary, nic ciebie chyba nie usprawiedliwia "
- "niech ktos kupi ten obiektyw i uratuje to małżenstwo"
- "Przeraziłeś mnie. Ja w zeszłym tygodniu też popełniłem zakup K200D bez
uzgodnienia z żoną i do tej pory leży aparacik w ukryciu, a czasami jak
wychodzę z psem na dłuuugie spacery to go zabieram ze sobą i się bardzo nim
cieszę [image: :-P] Strach się bać, co się będzie działo jak to wyjdzie na
jaw, a na pewno wyjdzie"
- "Moja żona po roku dopiero dowiedziała się ile kosztował mnie sprzęt
[image:
:roll:] No ale po roku to już "zaszłość" i odpuściła komentarze"
- "dostałbyś NEGATYWA"

2. Data: 2009-03-02 20:11:56

Temat: Re: Obiektyw a trwałość małżeństwa
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> [...]
> Sprzedać muszę, bo kupiłem bez uzgodnienia z żoną, a nie wiedziałem, że
> muszę to uzgoidnić (Czuję się usprawiedliwoiny. Dopiero miesiąc jestem

Mój kolega kiedyś został dotkliwie pobity przez małżonkę, bo
przelicytował ją o kilka zł na allegro. Chciał jej zrobić niespodziankę. ;(

Ewa

3. Data: 2009-03-02 20:23:11

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 20:35, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> [...]
> Sprzedać muszę, bo kupiłem bez uzgodnienia z żoną, a nie wiedziałem, że
> muszę to uzgodnić (Czuję się usprawiedliwoiny. Dopiero miesiąc jestem

Niezbadane sa wzajemne uwiklania Kobiety i Mezczyzny.

Trzy razy MUSZE w czterech linijkach tekstu.
Mozna by rzec: totalna abstrakcja.

A jednak tego nie powiem.

4. Data: 2009-03-02 20:26:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:
0&postorder=asc&s...

> Niezbadane sa wzajemne uwiklania Kobiety i Mezczyzny.
>
> Trzy razy MUSZE w czterech linijkach tekstu.
> Mozna by rzec: totalna abstrakcja.
>
> A jednak tego nie powiem.

a może to spjitni chłit majketingowi?
:)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

5. Data: 2009-03-02 20:31:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 21:26, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

s=0&postorder=asc&s...

> a może to spjitni chłit majketingowi?
> :)

Nokurcze.
Nie kaz mi wszedzie weszyc teorii spiskowych.
Ja tam se wole rozumiec po swojemu.

6. Data: 2009-03-02 20:39:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

0&postorder=asc&s...

> Nokurcze.
> Nie kaz mi wszedzie weszyc teorii spiskowych.
> Ja tam se wole rozumiec po swojemu.

a ja ci coś każę?
zaraz zaraz... a może to ty coś musisz?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

7. Data: 2009-03-02 20:42:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <m...@o...eu>
gohehs$b2t$...@n...onet.pl

> Mój kolega kiedyś został dotkliwie pobity przez małżonkę, bo
> przelicytował ją o kilka zł na allegro. Chciał jej zrobić
> niespodziankę. ;(

Ou maj Gaad.

Saulo

8. Data: 2009-03-02 20:53:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 21:39, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

ays=0&postorder=asc&s...

> a ja ci coś każę?

To byl odruch bezwarunkowy po moich ostatnich wrazeniach z psp.

> zaraz zaraz... a może to ty coś musisz?

MUSISZ?
Nie znam takiego slowa.

9. Data: 2009-03-02 20:54:51

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a może to spjitni chłit majketingowi?
> :)

Tak obstawiam. Chociaż niezbadana jest głupota ludzka.

Ewa

10. Data: 2009-03-02 21:21:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> [...]

Pogrobowo należy czasem przyznać rację Ikselce ;)))

> a może to spjitni chłit majketingowi?
> :)

Mnie się najbardziej podobała aukcja z opisem "sprzedaję coś tam, bo
żona coś tam, a nie będę się kopał z koniem".

--
Pozdrawiam - Aicha (z krypty)

ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...
o zakonnicach...
proboszcz ponad prawem