Obietnice i inne takie ;)

1. Data: 2010-07-05 02:29:08

Temat: Obietnice i inne takie ;)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Jako że dziś 5 lipca, naszej Drogiej Jubilatce życzę stu lat...
postowania (bo wszystko inne już ma).

Ze swej strony obiecuję zniknięcie, acz nie na zawsze ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2010-07-05 04:27:42

Temat: Re: Obietnice i inne takie ;)
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
> [...]
> postowania (bo wszystko inne już ma).
>
> Ze swej strony obiecuję zniknięcie, acz nie na zawsze ;)

Jak znikasz tęsknię za Tobą.

3. Data: 2010-07-05 10:53:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jul 2010 06:27:42 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Jak znikasz tęsknię za Tobą.

Za mną też będziesz tęsknił? - to już pojutrze.

4. Data: 2010-07-05 11:37:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za mną też będziesz tęsknił? - to już pojutrze.

Możliwe, zawsze pamietam o swoim kurniku. I w dzień i w nocy.

5. Data: 2010-07-05 14:17:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jul 2010 13:37:08 +0200, Panslavista napisał(a):

> Możliwe, zawsze pamietam o swoim kurniku. I w dzień i w nocy.

Co masz zrobić jutro, zrób dziś. Co masz zrobić pojutrze... zrób teraz.

6. Data: 2010-07-05 15:05:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co masz zrobić jutro, zrób dziś. Co masz zrobić pojutrze... zrób teraz.

Zbyt wiele niewiadomych - nie sam rozdaję karty...

7. Data: 2010-07-05 15:48:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co masz zrobić jutro, zrób dziś. Co masz zrobić pojutrze... zrób teraz.

Szarada? Może rzucisz się adresem do mnie na priv?

8. Data: 2010-07-05 16:22:45

Temat: Re: Obiatnice i inne takie ;D
Od: "MiReK" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co masz zrobić jutro, zrób dziś. Co masz zrobić pojutrze... zrób teraz.

Chodz sie umowimy zrobisz mi pale za pieniadze. hahahaha

sześć podstaw poznania (nie Leszna)
czy można zrozumieć? czy też rozumienie jest aktualnym wydarzaniem się bez wysiłku?
Polska za tubylcami :(
I po wyborach ;)
NIEWIERA...