Obnizka renty-mozliwe ?

1. Data: 2004-01-14 11:42:23

Temat: Obnizka renty-mozliwe ?
Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostaje rente socjalna na konto. Od momentu przejscia do ZUS dostawalem
419,07zl co miesiac. W tym miesiacu otrzymalem 417zl. Co moglo sie stac. Czy to
mozliwe, ze ZUS zaczal pobierac prowizje od przelewow ?!?

Maciek

2. Data: 2004-01-14 12:34:37

Temat: Re: Obnizka renty-mozliwe ?
Od: "Michał." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy to
> mozliwe, ze ZUS zaczal pobierac prowizje od przelewow ?!?

Nie, to raczej niemożliwe (tzn., że ZUS zaczął pobierać prowizje od
przelewów). Po prostu zwiększyła się składka na NFZ (sic!). Taki paradoks,
biorąc pod uwagę sytuację jaka była na początku br. ...
Pozdrawiam, Michał.

3. Data: 2004-01-14 17:29:39

Temat: Odp: Obnizka renty-mozliwe ?
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy to
> mozliwe, ze ZUS zaczal pobierac prowizje od przelewow ?!?

Witam,
pare dni temu pisałam,że od 1 stycznia wzrasta składka na ubezpieczenie
zdrowotne o 0,25% i o te kwote zostanie pomniejszone wynagrodzenie kazdego z
Nas.O taki procent kazdego roku, az do 2007 bedzie wzrastala stawka na w/w
skladke,a wynagrodzenia beda o nia pomniejszane. Ow kwota będzie stanowic
zwiekszenie zasobu NFZ. W prasie podano ,iz jest to mniej wiecej okolo
600tys zł rocznie.
Ale i tak to wszystko mało,by chociazby zapewnic nam opieke medyczna na
zeszlorocznym poziomie.Dlaczego? ,to wszyscy juz wiemy,Trybunal
Konstytucyjny dal temu odpowiedz.

Pozdrawiam
Bogusława

Fw: ciekawy słownik pojęć różnych :-)
Przestaja obowiazywac niektóre dokumenty...
o kursie
Podsumowanie roku ON
przyszlosc