Obrzezanie

1. Data: 2003-01-05 21:51:59

Temat: Obrzezanie
Od: "Abuser" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym siem obrzezac, nie z przyczyn religijnych, ale tak dla hmm moze
smiesznie zabrzmi ale jaj ?? (kazdy chce w sobie cos zmienic) :)
Jak to u nas w cudownym kraju wyglada na ksiazeczke RUM mi to zrobia ????
Moze ktos cos takiego robil ?? Wie ??
Dzieki i pozdrawiam.

2. Data: 2003-01-05 22:05:33

Temat: Re: Obrzezanie
Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <ava9e7$16e$1@absinth.dialog.net.pl>, datowanej:
Sun, 5 Jan 2003 22:51:59 +0100, Abuser naskrobalo...
> Chcialbym siem obrzezac, nie z przyczyn religijnych, ale tak dla hmm moze
> smiesznie zabrzmi ale jaj ??
Jaja zgłosiły oficjalną prośbę, czy tylko zasugerowały? ;-)
Ten to dopiero myśli jajami ;-)
No nie wiem, czy ktoś ci to za darmochę zrobi - zapłacisz i będzisz miał
urozmaicenie :-)

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

3. Data: 2003-01-05 22:13:37

Od: "Abuser" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaja zgłosiły oficjalną prośbę, czy tylko zasugerowały? ;-)
Zlozyly podanie i pozytywnie je rozpatrzylem :P
> Ten to dopiero myśli jajami ;-)
Nie jajami ale o nich....
> No nie wiem, czy ktoś ci to za darmochę zrobi - zapłacisz i będzisz miał
urozmaicenie :-)
No dobra a jak nie za darmoche to ile i gdzie ?? (zadne garaze itp)

4. Data: 2003-01-05 22:21:28

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest pewnie takie proste ze sam sobie mozesz zrobic + trepanacja czaszki
gratis ;)

--

\/\/ I S E |\/| A N
Kto drogi skraca

5. Data: 2003-01-05 22:25:26

Od: "Abuser" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest pewnie takie proste ze sam sobie mozesz zrobic + trepanacja
czaszki
> gratis ;)
Ok ale sprawdzimy na Tobie czy to takie proste !

--
WhyDoesMySpacebarIsntWorkinAgain???

6. Data: 2003-01-05 22:30:03

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Abuser" <n...@m...pl> napisał/a news:avaamp$9a3$1@absinth.dialog.net.pl:

> Zlozyly podanie i pozytywnie je rozpatrzylem :P
> Nie jajami ale o nich....

ROTFL. Wiesz, że to się tylko kawałek nacina, wiesz, prawda? ;-))))
"a co ja powiedziałem?" ;-)

> urozmaicenie :-)
> No dobra a jak nie za darmoche to ile i gdzie ?? (zadne garaze itp)

Może u urologa zapytaj, albo w synagodze... ;-)))))

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

7. Data: 2003-01-05 22:35:57

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ejjj, bo to jest proste. Raz bym to zobaczyl i bez problemu bym powtorzyl
;)))))
A tak swoja droga to za darmo nie zrobisz, chyba ze tego bedzie wymagalo
twoje zdrowie.

--

\/\/ I S E |\/| A N
Kto drogi skraca

8. Data: 2003-01-05 22:53:53

Od: "Abuser" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ejjj, bo to jest proste. Raz bym to zobaczyl i bez problemu bym powtorzyl
> ;)))))
hmm raczej nie skorzystam ale moze kiedys zobaczysz to bede Cie polecal :))
> A tak swoja droga to za darmo nie zrobisz, chyba ze tego bedzie wymagalo
> twoje zdrowie.
No to projekt upadl zanim na dobre sie rozkrecil :(
No chyba ze bede odkladal .. ale czy mi sie chce ??? :)

--
WhyDoesMySpacebarIsntWorkinAgain???

9. Data: 2003-01-06 20:43:43

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie pomyl obrzezania z kastracją..

Użytkownik Abuser <n...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ava9e7$16e$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> smiesznie zabrzmi ale jaj ?? (kazdy chce w sobie cos zmienic) :)
> Jak to u nas w cudownym kraju wyglada na ksiazeczke RUM mi to zrobia ????

Loxon oraz Piloxidil?
Piguły--krawienie
Pytanie -Powrót do płodności po antykoncepcji
Choroba Blounta
Wodogłowie u dzieci