Obrzydliwe oblicza "nauki".

41. Data: 2010-11-02 14:14:25

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis
Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iap4po$3cp$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Przemysław Debski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zależy od kontekstu.
> Do tamtych pasowało idealnie (kiedy ktoś stawia karkołomne tezy
> podpierając się wyłącznie statystyką).

Ale to wtedy ktoś kłamie, a nie stastystyka. Załózmy, że jest w kraju 1 pan
i milion niewolników pracujących na niego nie otrzymując wynagrodzenia.
Jakiś tam średni dochód przypadający na mieszkańca da się wyliczyć. I jeśli
mówimy o tym jako o średnim dochodzie przypadającym na, będzie to prawda.
Kłamstwem będzie przerobienie tego na: średnio mieszkaniec otrzymuje ... bo
warunkiem koniecznym jest tu otrzymywanie, które jest czymś innym niż
przypadanie ;) Statystyka nie kłamie - to ludzie są źli !! ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Ile statystycznie kobiet przypada na jednego faceta i gdzie je można
otrzymać ? ;)

42. Data: 2010-11-02 14:17:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> P.D.
>
> P.S.
> Ile statystycznie kobiet przypada na jednego faceta i gdzie je można

Hah, określ jeszcze grupę wiekową, bo możesz się srogo naciąć :-))))
MK

PS. Ale powiedzonko samo w sobie ładne jest, prawda?
Albo np. takie (z Pratchetta i jakoś mi się kojarzy z powyższym):
"Łatwowierność: posiadanie poglądów na świat, wszechświat i miejsce w nim
człowieka, jakie podzielają tylko ludzie prości oraz najwybitniejsi
matematycy i fizycy."

43. Data: 2010-11-02 17:50:33

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:

> Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Jak mawiał Ktoś: są kłamstwa, straszne kłamstwa i... statystyka.
>
> Dokładnie w tej kolejności.
>
> MK
Kolega powyżej świadomie upraszcza pojęcie normy aby pasowało mu do
argumentacji.

O sposobach rozumienia normy w psychologii i nie tylko pisałem tu:

http://tinyurl.com/37oz6te

W tekście jest to raczej implicite, ale chodzi o 3 sposoby rozumienia normy:

(1)Statystyczne - pozostawanie wyniku pomiaru cechy/właściwosci w
pobliżu średniej statystycznej w danej populacji (czyli jak wyżej) z
uwagi na którą "normalność" szacujemy (testy psychologiczne, nauki medyczne)

(2)Norma jako nieobecność znanej patologii lub w szczególnosci
psychopatologii (nauki medyczne, w tym klasyczna psychiatria, cz
ęściowo psychoanaliza). Niekiedy próbuje się tu też wyliczać pozytywne
cechy normy: np Freud norma= zdolnośc do pracy i miłości.

(3)Norma jako pożądany i docelowy stan 'samorealizacji' - pełnego
wykorzystania możliwości jednostki w konkretnych uwarunkowaniach
społeczno/historycznych (Maslow i niektóre odłamy tzw. "Psychologii
Humanistycznej", także w Polsce w tzw. "Teorii Dezintegracji Pozytywnej"
Dabrowskiego.

pozdrawiam
vonBraun

44. Data: 2010-11-02 17:59:38

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:

> [...]
>
> hmmm, ciekawy temat, bylo tutaj o tym.
> Krotko:
> do niedawna psychologia mowiła wyraznie -
> dziecko posiada 2 najwazniejsze obiekty:
> ojca i matke.
>
> I teraz nagle okazuje sie wedlug "badan",
> ze lepiej mu u homoseksualistow.
>
> Patrzac na "badania" promujące teze globalnego
> ocieplenia, czy ptasiej grypy, albo swinskiej grypy,
> podejrzewam ze powyzsze badania moga byc
> sfalszowane. W socjalistycznie ksztaltowanej europie,
> odmiennosci seksualne maja byc "sola tej ziemi".
> I pod to robi sie badania aby wyniki byly zgodne

Bo to panie dzieju wszystko przez te miastowe co cudactwa nawymyślały.
Uny ino piszom te swoje ksiunżki, a w nich same bezeceństwa Panie. Ja
bych tam im kazał wszyskim do tej no Holandii pojechać. Tam Panie pono
som takie co z temi, no, debilami chcom współżyć. Niech se żyjom i do
łóżków chodzom z temi pokrakami, jak tak ich lubiom!!! Ja tam wolem z
mojom Geniom. Mnie do czytania wystarczy to co ksionc rozdaje po mszy.
Radyja Maryja tylko czasem słucham, jak akurat pront jest.

pozdrawiam
vonBraun

45. Data: 2010-11-02 19:06:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".
Wiadomość:

vonBraun napisał(a):

> Bo to panie dzieju wszystko przez te miastowe co cudactwa nawymy�la�y.
> Uny ino piszom te swoje ksiun�ki, a w nich same bezece�stwa Panie. Ja
> bych tam im kazaďż˝ wszyskim do tej no Holandii pojechaďż˝. Tam Panie pono
> som takie co z temi, no, debilami chcom wsp�y�. Niech se �yjom i do
> ��k�w chodzom z temi pokrakami, jak tak ich lubiom!!! Ja tam wolem z
> mojom Geniom. Mnie do czytania wystarczy to co ksionc rozdaje po mszy.
> Radyja Maryja tylko czasem s�ucham, jak akurat pront jest.
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Trzeba parobków znowu nauczyć w pyska brać, tak było od wieków i to
trzeba przywrócić. Jak taki jeden z drugim od ''panoczka w pyska
wziął'' szacunku się uczył, zaraz tylko buraczek się rozkulbaczył w
pyska brał i chwali...''O panoczek cientom rękę maa, panoczek potrafi
w puska dawać''. Świeczki im w oczach stawały , ale do tych co ich po
pyskach prali najlepiej nawiększy szacunek mieli i najskrupulatniej
usługiwali i po kontach baby chwaliły...''A Tyć to prawdziwy pan, w
pyska jak żaden potrafi dać.''
Ps.globik konserwatysta.

46. Data: 2010-11-02 19:38:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Druch wrote:

> [...]
mojom Geniom. Mnie do czytania wystarczy to co ksionc rozdaje po mszy.
Radyja Maryja tylko czasem słucham, jak akurat pront jest.
===========
Jeśli nie potrafisz lub nie chcesz odpowiedzieć- to po co udajesz, że
jesteś intelektualistą odpowiadającym ciołkowi? Na mnie wywarło to wręcz
ponure wrażenie.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

47. Data: 2010-11-02 19:41:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Vilar wrote:

> [...]

społeczno/historycznych (Maslow i niektóre odłamy tzw. "Psychologii
Humanistycznej", także w Polsce w tzw. "Teorii Dezintegracji Pozytywnej"
ze względu na tematykę grupy- proponuję punkt 1- po prostu nie brać pod
uwagę. Wydaje mi się, że z psychologicznego punktu widzenia 2 i 3 za bardzo
dalekie od siebie nie są.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

48. Data: 2010-11-02 19:45:45

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@x...pl> napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Te, normalny mądralo, a ludzie z grupą AB rh- to rozumiem też margines i
> może też
> należałoby ich pozbawić niektórych praw ?
> O kur, zonbacz na tętabelkę !!!:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupy_krwi#Cz.C4.99stot
liwo.C5.9B.C4.87_wyst.C4.99
> powania_grup_krwi_w_uk.C5.82adach_AB_0_oraz_Rh_w_Pol
sce_i_na_.C5.9Bwiecie

> Ludzi AB rh- jest mniej niż 1% !!!! To jakaś patologia społeczna, jeszcze
> gorsza niż homoseksualizm !!!

Grupy krwi determinuja zapadalnosc na pewne choroby -szczegolnie dla osobnikow
i grup krewniaczych o predyspozycjach genetycznych. Juz gdzieniegdzie slychac
o technologicznych mozliwosciach zmiany grupy krwi w celu uzyskania obnizenia
stopnia ryzyka wystapienia takiego schorzenia. Dlaczego wiec gdy jest medyczna
mozliwosc wykluczenia u potomstwa hormonalnie uwarunkowanej sklonnosci
homoseksualnej nie skozystac z tego? Rodzice heteroseksualni zapewne nie
omieszkaja. Oto moc natury wspomozona technologia medyczną, co tam in-vitro! ;)
Z natura -rowniez ta obserwowana w osiagnieciach czlowieka-sie nie wygra.
Cioty do muzeum ;P

49. Data: 2010-11-02 19:48:04

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@x...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

Popieram kolege w calej rozciaglosci. ;)

> Przepraszam Pana, wybaczy Pan moją słabą pamięć, ale wydaje mi się, że nie
> mieliśmy
> jeszcze przyjemności ...
> Z kim mam do czynienia ?

Z wybitnie inteligentną i przenikliwą jednostką ;)

50. Data: 2010-11-02 20:00:11

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@u...to.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Jak mawiał Ktoś: są kłamstwa, straszne kłamstwa i... statystyka.
>
> Dokładnie w tej kolejności.

Są wyjątki. Od kazdej reguly. Ktore ja obalaja.
Jednym z nich w tym wypadku jest statystyczne
zestawienie hetreoseksow z homosiami ;)
Natura gora! Cioty do muzeum! :D

Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne
Spopielenie
E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć?
Jakie wrażenie
TU O WAS !!!