Obudź się zwierzaku!

21. Data: 2013-06-06 17:52:36

Temat: Re: Obudź się zwierzaku!
Od: khonsu <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Jun 2013 17:43:21 +0200, LaL <r...@g...com>
wrote:

> To idż sublenościo myślenia przegoń lub przebłagaj Bozie bo pada,
> małpy już od tygodnia machają gałęziami. teraz rozumiem skąd się
> wzieła -sztuczna mgła smoleńska- małpa jest przekonana że za mgłą ktoś
> stoi, to są atawizmy zwierzece.

To _Ty_ zaprogramowałeś warunki początkowe, kazałeś zamknąć "małpy" w zoo
a potem się im "modlić" do sprawcy deszczu, a teraz rechoczesz że tego
pana od sterowania pogodą który siedzi w sterowni i burze wywołuje wcale
tam niema i tych burz które wywołuje wcale nie wywołuje i pewnie tego
deszczu który na nich pada też nie ma i mimo że na nich pada to wcale nie
pada, i do kogo ta pretensja, do samego siebie chyba za wybranie takich
założeń początkowych a potem wybiórczą ślepotę za niedostrzeganie
konsekwencji takiego wyboru.

22. Data: 2013-06-06 18:00:07

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 17:52, khonsu <f...@g...com> wrote:

> [...]
> pada, i do kogo ta pretensja, do samego siebie chyba za wybranie takich
> założeń początkowych a potem wybiórczą ślepotę za niedostrzeganie

A do ciebie niedociera to , co to są naturalne i co to jest sztuczne.
Tak więc za naturalną burzą nikt nie stoi, za burzą sztuczną stoją
ludzie, w drugim przypadku nadal jest cięgłe przekonanie dla małpy, że
stoi ktoś inny niż człowiek bo nie rozumie sytułacji, zupełnie tak jak
ty. Gdy małpa narysuje to co stoi za sztuczną burzą , to będzie to
wielki goryl a nie człowiek.

23. Data: 2013-06-06 18:18:49

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 18:00, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
> stoi ktoś inny niż człowiek bo nie rozumie sytułacji, zupełnie tak jak
> ty. Gdy małpa narysuje to co stoi za sztuczną burzą , to będzie to

Czyli jak człowiek pokaże małpie ,że wywołuje sztuczną burze, to małpa
zwróci się do człowieka aby wyłączył burze. Jeśli małpa tego nie wie,
to macha gałęziami do wielkiego wszechpotężnego goryla, bo na obraz i
podobieństwo Wielki goryl stworzył małpy.

24. Data: 2013-06-06 18:24:16

Od: khonsu <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Jun 2013 18:00:07 +0200, LaL <r...@g...com>
wrote:

> [...]
> ludzie, w drugim przypadku nadal jest cięgłe przekonanie dla małpy, że
> stoi ktoś inny niż człowiek bo nie rozumie sytułacji, zupełnie tak jak ty

To do ciebie chyba nie dociera co to jest "naturalne", a co to jest
"sztuczne", w pierwszym przypadku mógłbym się z tobą zgodzić. W drugim sam
zapędziłeś się w kozi róg bo za burzą jednak ktoś stoi i "składanie do
niego petycji" (czyt. modlenie się) nie jest już tak bezsensowne.

> Gdy małpa narysuje to co stoi za sztuczną burzą , to będzie to
> wielki goryl a nie człowiek.

A skąd wiesz wiesz kogo małpa (jako przyczyną sprawczą) za burzą
umieszcza, w dżungli poza małpami/gorylami są jeszcze inne zwierzęta,
jeśli małpa nawet by nie wiedziała że to jest człowiek, to co? "modli się"
do tego kogoś kto steruje burzą, czy to takie ważne kto to konkretnie jest?

25. Data: 2013-06-06 18:29:05

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 11:28, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,
> na ucaj bezmy lnie nast pnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

ŻENUJĄCE !!

26. Data: 2013-06-06 18:33:25

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2013 11:28, Stokrotka pisze:

> [...]
> być kojec dla dzika by ten się mnożył w niewoli);
> 4.no i inne oczywistości:
> *uznawanie dzieci za istoty niedostosowane do życia, likwidacja
> piaskownic itp.
> *bzrobocie,
> *daleki dojazd do pracy (= gdy zlikwidowano duże zakłady pracy zniknęły
> autobusy zakładowe dowożące ludzi do pracy, bo zniknęły osiedla
> zakładowe, czyniące dojazd opłacalnym).
> *zbyt duże wydatki społeczeństwa na bajery typu nowinki tehniczne,
> powiżhowny wygląd wszystkiego by się błyszczało) powodujące
> niedożywienie społeczeństwa większe niż za komuny.

coś bym odpisał, ale nie poczekam aż zaczniesz pisać po polsku.

--
Paweł

27. Data: 2013-06-06 18:54:31

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 18:24, khonsu <f...@g...com> wrote:

> [...]
> do tego kogoś kto steruje burzą, czy to takie ważne kto to konkretnie jest?

Dlatego debilu że nie wie że człowiek stworzył burze i zwraca się nie
do człowieka aby burzę wyłączył, czyli nie człowieka obwinia za burzę
ale WIELKIEGO GORYLA ,zwierzęta też rzeczy niewyjaśnione upadabniają
do siebie. Czyli dla ludzi pierwotych wszechpotężny bóg zsyła burze
podobny do człowieka, dla małpy jest to Wielki goryl podobny do małpy.

28. Data: 2013-06-06 19:10:27

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 18:33, Paweł <j...@n...doczekal> wrote:

> co bym odpisa , ale nie poczekam a zaczniesz pisa po polsku.

Nie doczekasz się. Na głupotę nie ma lekarstwa.

29. Data: 2013-06-06 22:20:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 19:16, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
>
> Zaś w sztucznie wytworzonych środowiskach współczesnej cywilizacji twój
> psychiczny stan ma być determinowany poprzez rządzące światem elity.  Aby
> zdefiniowany przez nie byt określał twoją świadomość, elity usilnie
> zwalczają religie i odgórnie ustanawiają otaczające cię warunki.  Wybiórczo
> wprowadzonym warunkom towarzyszą zaś nieprzypadkowe, notorycznie wpajane ci
> z różnych żródeł sugestie.
>
> Jeśli się temu poddasz i będziesz reagował odruchowo oraz krótkowzrocznie na
> manipulujące cię czynniki, to będziesz już tylko zwierzęciem - hodowanym i

ta1.htm

> .
>
> --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Ale wiesz co Awcik, to dobry tytuł to- obudź w sobie zwierzę, bo
trzeba jednak się pozbawić człowieczeństwa aby być religiantem, nawet
gęsi uprawiają rytułały religijne......

http://www.granicenauki.pl/index.php/pl/granice-nauk
i/nauka-i-religia/352-bog-malp-gesi-i-sloni-czy-wiar
a-zarezerwowana-jest-tylko-dla-czlowieka

30. Data: 2013-06-06 22:46:53

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" napisał w wiadomości grup
g2000vbh.googlegroups.com...

|trzeba jednak się pozbawić człowieczeństwa aby być religiantem, nawet
|gęsi uprawiają rytułały religijne......

Analogicznie, trzeba się pozbawić człowieczeństwa, żeby jeść.
Bo nawet gęsi jedzą.

ATOMU!
Wprowadzenie do rzeczywistości
Glutaminian a psychoza schizofreniczna
Polskie Belbury
Bardzo nietypowe, bo aż poczwórne tornado, niespodziewanie otoczyło łowców burz odcinając im drogę