Re: Obudź się zwierzaku!

From: khonsu <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Obudź się zwierzaku!
Date: Thu, 06 Jun 2013 18:24:16 +0200

On Thu, 06 Jun 2013 18:00:07 +0200, LaL <r...@g...com>
wrote:

> A do ciebie niedociera to , co to są naturalne i co to jest sztuczne.
> Tak więc za naturalną burzą nikt nie stoi, za burzą sztuczną stoją
> ludzie, w drugim przypadku nadal jest cięgłe przekonanie dla małpy, że
> stoi ktoś inny niż człowiek bo nie rozumie sytułacji, zupełnie tak jak ty

To do ciebie chyba nie dociera co to jest "naturalne", a co to jest
"sztuczne", w pierwszym przypadku mógłbym się z tobą zgodzić. W drugim sam
zapędziłeś się w kozi róg bo za burzą jednak ktoś stoi i "składanie do
niego petycji" (czyt. modlenie się) nie jest już tak bezsensowne.

> Gdy małpa narysuje to co stoi za sztuczną burzą , to będzie to
> wielki goryl a nie człowiek.

A skąd wiesz wiesz kogo małpa (jako przyczyną sprawczą) za burzą
umieszcza, w dżungli poza małpami/gorylami są jeszcze inne zwierzęta,
jeśli małpa nawet by nie wiedziała że to jest człowiek, to co? "modli się"
do tego kogoś kto steruje burzą, czy to takie ważne kto to konkretnie jest?