Obustronna odma, polamane zebra, problem z biodrem :(

1. Data: 2004-08-15 08:05:07

Temat: Obustronna odma, polamane zebra, problem z biodrem :(
Od: "dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kilka dni temu ktos z mojej rodziny mial ciezki wypadek samochodowy.

Jest teraz w szpitalu i lekarze podaja mu srodki nasenno-przeciwbolowe.
Powiedzieli, ze musza go przetrzymac w takim stanie ok 3 tygodni.

Czy odma jest do wyleczenia?, a jak sie ma sprawa przy zlamanych zebrach?,
ile czasu potrzeba na doprowadzenie do dobrego stanu.

Macie jakies doswiadczenia w takich przypadkach. Lekarze chyba nie powiedza
od razu pacjentowi, ze 3 tygodnie ponad spal..?

z gory dziekuje za informacje

2. Data: 2004-08-15 12:49:32

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy odma jest do wyleczenia?,

Tak, jak najbardziej jest do wyleczenia.

> a jak sie ma sprawa przy zlamanych zebrach?,

Odma jest zapewne konsekwencją połanych żeber - ostre końce poraniły płuco.
Spokojnie - jedno drugiemu nie przeszkadza się goić.

> ile czasu potrzeba na doprowadzenie do dobrego stanu.

Na to pytanie odpowie ci tylko lekarz prowadzący chorego (ja nie widzę
pacjenta, nie wiem czy jest wydolny oddechowo, ile i jak ma połamane żebra,
jak wyglądają pozostałe obrażenia etc.)
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-08-15 20:00:48

Od: "dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-08-15 20:03:20

Od: "dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za odpowiedz.

Sperma
climatronic i ból w przewodzie pokarmowym
Skrzywienie kręgosłupa
Lista shożeń zwalniających ze służby wojskowej
dobry chirurg plastyk