Ocenianie w edukacji

1. Data: 2000-01-24 14:05:34

Temat: Ocenianie w edukacji
Od: "Dorota Król" <w...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego
zaprasza na kurs internetowy pt. "Ocenianie w edukacji". Kurs jest
adresowany do wszystkich nauczycieli i studentów szkół wyższych
zaintersowanych tym tematem. Więcej Informacji znajdą Państwo na stonach
www.come.uw.edu.pl i pod adresem w...@m...ci.uw.edu.pl

Dorota Król
w...@m...ci.uw.edu.pl
www.come.uw.edu.pl

1. Data: 2000-06-15 06:25:49

Temat: wypisywanie świadectw
Od: s...@a...net.pl (C. Dickinson) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Padło u mnie w szkole takie "mądre" pytanie. Czy przedmioty na świadectwie
należy wypisywać dużą czy mała literą, czy może obojętnie jaką.

I przy okazji - może ktoś wie komu szkodziły wydrukowane nazwy przedmiotów.
Jakie jest (o ile w ogóle jest) uzasadnienie takiej zmiany.

Pozdrawiam wszystkich,
C. Dickinson

--
----
Serwer Wirtualny 60MB za 299zl rocznie

1. Data: 2000-06-15 08:12:40

Temat: Odp: wypisywanie świadectw
Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik C. Dickinson <s...@a...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000b01bfd624$03b937a0$b1204cd5@ppp...
> [...]
przedmiotów.
> Jakie jest (o ile w ogóle jest) uzasadnienie takiej zmiany.

Wg nowej siatki godzin - ich ilość planowana jest na cały cykl nauczania na
danym etapie, czyli na trzy lata. Np. technika - 2 godziny w ciągu trzech
lat. W różnych szkołach przedmiot ten będzie zatem realizowany różnie. może
się zdarzyć, że będą od razu 2 godziny w klasie IV, a potem wcale, albo też
po 1 godzinie w klasie V i VI, ale nie w IV. Stąd lista przedmiotów dla
danej klasy w różnych szkołach może wyglądać różnie. Dodaj do tego ścieżki
międzyprzedmiotowe, które mogą być realizowane bardzo różnie, no i masz
odpowiedź na swoje pytanie.
Roman

1. Data: 2000-06-16 06:02:29

Temat: Re: wypisywanie świadectw
Od: s...@a...net.pl (C. Dickinson) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> międzyprzedmiotowe, które mogą być realizowane bardzo różnie, no i masz

Dzięki, ale dla mnie to żadna odpowiedź. Chodziło mi o świadectwo w
gimnazjum. Do tej pory robiło się kreski przy przedmiotach których nie było
w danej klasie i było dobrze. Na pewno to łatwiej niż pisać całą listę.
Łatwiej oczywiście dla nauczyciela muszącego to wszystko wypisać.

A ze ścieżkami to chyba coś nie tak. Ich (z definicji) na świadectwie nie
będzie, tzn. nie będzie osobnej oceny. Jeszcze raz podkreślam, że chodzi o
gimnazjum, nie wiem jak w podstawówce, ale myślę, że podobnie.

No i co z tą dużą/małą literą ;-)

C. Dickinson

--
----