Och, co ten Wasz Gombrowicz wygaduje?!

1. Data: 2010-11-26 01:10:21

Temat: Och, co ten Wasz Gombrowicz wygaduje?!
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Jak rządzi Tusk?

Przez intrygi. Wiecie, jaka jest ulubiona lektura Donalda Tuska? To są te
opowieści o małych tyranach z IV, V w. p.n.e. ze starożytnej Grecji. Takie
drobne opowiastki porozrzucane po różnych autorach, są choćby u Herodota.
Trzy, cztery stronice o jakimś tyranie w Syrakuzach, jak zaczął panować,
kogo zamordował i wykończył, jak to się skończyło. Taka krótka lektura na
15 minut. I to są ulubione lektury Tuska, on to zawsze ma przy sobie, czyta
przed zaśnięciem. On to uwielbia, czyta w kółko. Może godzinami o tym
opowiadać, zna wszystkie te biografie na pamięć. Nie znam innego człowieka,
który byłby takim specjalistą w historii tyranów. Może tylko Machiavelli
miał podobną orientację."

"Jest w Donaldzie Tusku potencjał na złego?
No tak. On ma wielki potencjał mordercy politycznego."

"W sierpniu pisał Pan na blogu: "Małe pęknięcie czy nowa zmiana? Coś
dojrzewa, a coś umiera. Ja myślę, że to nowa Polska, nowi Polacy. Ale są
inni! Więc walczmy!". To było po tych rozmowach?

Tak, to był klimat naszych rozmów.

Poncyljusz i Kluzik-Rostkowska wtedy chcieli przejąć władzę w PiS?

Tak. Oni brali jeszcze pod uwagę wariant, że może uda im się obalić
Jarosława.

Zdemontować PiS?

Tak. Temu oczywiście najbardziej kibicowałem, bo w przeciwieństwie do Tuska
oznaczałoby to dla mnie 25 proc. w wyborach, a nie 12 proc.

Czyli Poncyljusz i Kluzik-Rostkowska byli spiskowcami, którzy chcieli
dokonać przewrotu w PiS?

Tak, ale zorientowali się, że to im się nie uda.

http://bit.ly/frqxWX

2. Data: 2010-11-26 08:36:56

Temat: Re: Och, co ten Wasz Gombrowicz wygaduje?!
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

Nikt z ulubiencow tego neu-Gombrowicza nie przyjmie tego
do wiadomosci. Nie tak przeciez kazali im myslec
w telewizji i tzw. niezaleznych mediach.

Przy okazji - zapowiada sie cieawie,
bo Palikot zaczyna mowic o Tusku.
(do tej pory to Jaroslaw mowil i za to byl wyklety,
niegrzeczny)

Dlatego w tzw. niezaleznych i obiektywnych
mediach juz cisza o Palikocie,
wymknał sie Centrali z pod kontroli -
wiec go upupią, wraz z jego potencjalnym elektorat.
Elektorat ktory jest bardzo podatny na to
co im każą myslec w TV.
Bo oni maja glosowac na Tuska, a nie Palikota! :))

Pozdrawiam,
Druch
P.S.
Cieksze sie ze Palikot istnieje, mimo ze
zupelnie nie podzielam jego metod.
Ciesze sie bo jego pojawienie sie odsloni kulisy polityki.
Podobnie bylo z pojawieniem sie Leppera.

3. Data: 2010-11-26 08:55:38

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

[...]
> [...]
> Elektorat ktory jest bardzo podatny na to
> co im każą myslec w TV.
> Bo oni maja glosowac na Tuska, a nie Palikota! :))

Oczywiście nie liczę na to, że przyjmiesz ten punkt widzenia, ale proponuję
ci jako alternatywę trochę zmodyfikowany ciąg przyczynowo-skutkowy (nie
twierdząc wcale, że całkowicie nie masz racji - tym razem).

Palikot zaczyna z rozmachem, ale pomysł słabo chwyta, co widać w sondażach i
w niskiej aktywności zwolenników.
Widzą to media i ograniczają zaproszenia dla "posła z Lublina". Widzi to
również Palikot: z jednej strony sam sobie odpuszcza (po co człowiek sukcesu
ma sie angażować w nieudany projekt), z drugiej strony próbuje walczyć w
jedyny sposób, który sobie wypracował i który nie wymaga od niego
prawdziwego wysiłku - próbując odzyskać zainteresowanie mediów (m.in.
opowiadając o spotkaniach z członkami PiS/PJN i ostrzej krytykując Tuska).
Tylko że jako wódz nieudanej inicjatywy nie jest już dla mediów tak
atrakcyjny. (Kto zaprasza teraz Marka Jurka czy Ludwika Dorna?)

[...]

P.

4. Data: 2010-11-26 09:31:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-26 09:55, Paweł pisze:

> Palikot zaczyna z rozmachem, ale pomysł słabo chwyta, co widać w
> sondażach i w niskiej aktywności zwolenników.

Trochę poplotkuję: Zarejestrowanym zwolennikom wysyła prośbę o wsparcie
finansowe w wysokości 50 zł. Marketing kosztuje ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2010-11-26 09:37:22

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę poplotkuję: Zarejestrowanym zwolennikom wysyła prośbę o wsparcie
> finansowe w wysokości 50 zł. Marketing kosztuje ;)

Ojej :)

P.

6. Data: 2010-11-26 09:54:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1ni3i1s7zzf4o$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> dokonać przewrotu w PiS?
>
> Tak, ale zorientowali się, że to im się nie uda.

A w Tobie nie ma potencjału do złego?

Bo we mnie jest. Pytanie co się z tym robi.

Vilar, słodko-gorzka.

7. Data: 2010-11-26 09:57:38

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <z...@...ll> wrote in message news:icnsmb$j0n$1@news.onet.pl...

Panie Pawle, calym szacunkiem ale to nie to.
Moim zdaniem, po raz kolejny
racjonalizujesz to co media każą myślęc ludziom.

To tak jak z Fotygą - odpowiednia inzynieria
spoleczno-medialna powoduje,
że ludzie nagle zaczynają widzec fizyczność atakowanej osoby,
np. Fotogi, zaczynaj tą fizycznosc, jej język angielski
widziec bardzo negatywnie. Sa PEWNI, że to co widzą to prawda,
ze to ich _własne_przekonanie_ i ze nie moze byc inaczej.
I ze ten kto myśli inaczej jest głupi i ciemny.

To przekonanie, to jest
efekt bardzo skutecznej medialnej inzynierii.

Ludzi tak urobionym ciezko
jest wytlumaczyc ze moze byc inaczej.
Bo musieliby zobaczyc jak bardzo uzaleznieni
sa do opini medialnej (nikt nie chce tego widziec).

Tak samo jest teraz- puki Palikot byl
pozytywnie przedstawiany,
ludzie podczepiali sie pod ten przekaz medialny.
Teraz gdy Ci sami wyborcy zaczynaja czuc
ze moga znalesc sie po stronie "piętnowanych",
nie plujących ale splutych,
gdy czują ze Palikot wypada z łask medialnych,
to ci sami ludzie zaczynaja ten lęk przed znalezieniem sie na
out-cie - zaczynają to _racjonalizowac_ i juz
Palikocik "przestaje im sie podobać" :)
Ten moment najbardziej lubię :))

To jest wlasnie to z czego smieje sie na grupie od
kilku lat. Nazywajac ironicznie
tą wodzoną za nos grupę społeczną "wyksztalconymi z miasta".

Zeby nie bylo - o manewrze z Palikotem pisalem juz pare misiecy temu.
Ze albo spodoba sie Centrali albo nie
(nie - gdy bedzie krytykował jedynie slusznego Tuska).
Od poczatku byly sygnaly ze jednak nie podoba sie
Centrali. Czekałem już na te sygnały, już są.
I teraz mamy efekty, w postaci zmiany poglądów elektoratu
Palikota. O ktorym pisalem - ze jest bardzo podotny na nastroje
przekazu medialnego.

Ten elektorat jest tak podatny, ze jesli media zrobilyby odpowiednia
kampanie
negatywną Tuskowi,
to Tusk, ktory ma takie poparcie, zleciałby szybko ze sceny politycznej.
Oczywiscie elektorat by to "zracjonalizował".
Nie chce sie wierzyc...

Pozdrawiam,
Druch

P.S.
Podobnie jest z Kluzik-Rostowską czy Poncyliuszem. Nagle okazali
sie gwiazdami na niebie. Tak bylo np. z Dornem, ktory po odejsciu
z PiS nagle stał sie wspaniały, ale poniewaz nie podjął wspolpracy
przeciw Jarkaczowi, jak mu pewnie proponowano, znowu "zniknął"
z mediów.

8. Data: 2010-11-26 09:59:30

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Trochę poplotkuję: Zarejestrowanym zwolennikom wysyła prośbę o wsparcie
> finansowe w wysokości 50 zł. Marketing kosztuje ;)

Co w tym dziwnego?
Czlonkowie partii płacą składki na nią.
Zwolennicy sa proszeni o datki - normalne chyba?

Druch

9. Data: 2010-11-26 10:21:27

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Co w tym dziwnego?
> Czlonkowie partii płacą składki na nią.
> Zwolennicy sa proszeni o datki - normalne chyba?

I jeszcze budżet duuużo dopłaca wszelkim pyskaczom.
Zamiast np. sfinansować in vitro.

V-V

10. Data: 2010-11-26 10:30:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

Trochę poplotkuję: Zarejestrowanym zwolennikom wysyła prośbę o wsparcie
finansowe w wysokości 50 zł. Marketing kosztuje ;)

Nic dziwnego, że głosują na niego nie tylko młodzi, wykształceni z dużych
miast, ale nawet nieboszczycy

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Ststystyki