Oczko wodne

1. Data: 2000-04-09 22:46:22

Temat: Oczko wodne
Od: "Piotruś" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy
Chylę czoło przed Wami po przeczytaniu kilkuset postów. Jestem
oszołomiony waszą wiedzą na temat Roślin. Niestety nie jestem ogrodnikiem,
jednakże ostatnio zostałem zmuszony do zaglądnięcia na działkę, a tam czeka
na mnie robota. Muszę zrobić ładne oczko wodne, ale nigdzie nie trafiłem na
jakiekolwiek informacje jak to sie dobrze robi. Wykopałem już dziure w
ziemi taką na 1m o średnicy ok 2m, kupilem specjalna folie, jakieś koszyki
do posadzenia roślin. Przywiozłem masę kamieni, trochę płytek chodnikowych,
wiem gdzie i jakie ryby kupić. Przyznaję, nabrałem chęci do tej roboty, ale
co dalej ?
Czy jest gdzieś na WWW strona, która mną pokieruje? Prosze o jakieś
adresy.

Krzysztof
p...@p...onet.pl
http://priv1.onet.pl/su/piasz

2. Data: 2000-04-10 06:14:21

Temat: Re: Oczko wodne
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie grupy jest archiwum na temat oczek wodnych. Poczytaj, przemysl.
Ja rowniez chcialem mec oczko wodne i nadal chce, ale z tego co sie
zorientowalem jest przy tym troche klopotu na poczatku dopoki sie nie trafi
z materialem na dno.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Piotruś <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bfa274$e2a47d00$663ea0d4@ppp...

3. Data: 2000-04-10 07:21:13

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

To juz masz wszystko.
teraz folie do ziemi i woda naprzod.Jak Ci sie ulozy ukryj krawedzie,posadz
rosliny a po ok 2 tygodniach od nalania wody mozesz zarybiac.
A napisz jeszcze gdzie i za ile kupiles folie.
Juras

4. Data: 2000-04-10 07:32:36

Temat: Odp: Oczko wodne
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora