Oczko z folii, maskowanie.

1. Data: 2006-04-26 08:02:20

Temat: Oczko z folii, maskowanie.
Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Chciałbym zrobić małe oczko w ogrodzie. Myślałem o wyściełanym folią.
Nie wiem tylko jak skutecznie ukryć tą folię. Czy to jest w ogóle możliwe?
Na zdjęciach w większości wypadków nie widać szczegółów i oczko wygląda OK.
Ale te oczka które oglądałem w plenerze wyglądają kiepsko ponieważ poniżej
brzegu z kamieni, cegieł czy trawy widać wyraźnie pomarszczoną, plastikową
folię.
Myślę, że częśc brzegu zamaskuję roślinami wodnymi, w koszach lub w torbach z
naturalnego włókna. Ale nie uda mi się tego zrobić na całym obwodzie i
obawiam się, że dobrze widoczna folia zepsuje cały efekt.
Może możecie mi coś w tej materii doradzić?

Pozdrowienia

2. Data: 2006-04-26 10:52:36

Temat: Re: Oczko z folii, maskowanie.
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
> Cześć!
>
> Chciałbym zrobić małe oczko w ogrodzie. Myślałem o wyściełanym folią.
> Nie wiem tylko jak skutecznie ukryć tą folię. Czy to jest w ogóle możliwe?
[...]

Dziesiątki sposobów np. powies worki jutowe z wysadzonymi roślinami.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-04-26 10:56:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
> Cześć!

Witaj.

[...]
> [...]
> obawiam się, że dobrze widoczna folia zepsuje cały efekt.
> Może możecie mi coś w tej materii doradzić?

Równie dobrze mozesz rozłozyć matę jutowa lub faszyne i wrzucić kłody
czy gałęzie.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-04-26 15:50:29

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brzegu z kamieni, cegieł czy trawy widać wyraźnie pomarszczoną, plastikową

Plaskimi kamieniami. Oczko zrob nieco ponizej lini poziomu gruntu w
ogrodzie.

Elfir

5. Data: 2006-05-03 04:47:01

Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> Chciałbym zrobić małe oczko w ogrodzie. Myślałem o wyściełanym folią.
> Nie wiem tylko jak skutecznie ukryć tą folię. Czy to jest w ogóle możliwe?

Wysyp dno żwirem, dno oczka nie może zbyt stromo opadać, nachylenie
mniejsze niż 45 stopni, zacznij od najniższego punktu.

Pozdrawiam, Artur.

Co na niski żywopłot (specyficzny)
syfilis i inne
Wilec ziemniaczany