Oczyszczanie z toksyn...

11. Data: 2005-04-04 08:15:06

Temat: Re: Oczyszczanie z toksyn...
Od: "monika_zyga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>news:d2n5q8$rta$1@inews.gazeta.pl. ..

>Masz jakieś argumenty, czy tak z nudów?

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

12. Data: 2005-04-04 08:15:11

Od: "Małgorzata Trzpis" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2005-04-04 09:34:08

Od: "elizunia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow!
> Chchialbym oczyscic w miare szybko swoj organizm z toksyn. Jaka dieta
> najlepsza na to?

Czesc!

A wiec tak, duzo owoców, warzyw, kasz (różnych), pij dużo wody (3l),
herbatek ziołowych, staraj sie nie jesc bardzo przetworzonych rzeczy, jesli
pieczywo to pelnoziarniste, pochodzic sobie troche po swiezym powietrzu
(dotlenic sie), przejsc sie na saunę.
Mozna tez uzyc wspomagaczy, ja po wizycie u dermatologa otrzymalam zestaw
ziol i kropli na pozbycie sie toksyn, fakt ze krople byly drogie ale
oplacalo sie.
No i najlpepiej zeby nie tylko ograniczyc sie do zmainy diety ale i zaczac
sie ruszac :-)

Pozdrawiam

Eli

14. Data: 2005-04-04 10:32:48

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiec tak, duzo owoców, warzyw, kasz (różnych)

a wiesz ze obecnie owoce i warzywa sa "naszpikowane " wszelkimi swinstwami
chemicznymi?

> Eli

Jurek

15. Data: 2005-04-04 12:42:33

Od: "elizunia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> a wiesz ze obecnie owoce i warzywa sa "naszpikowane " wszelkimi swinstwami
> chemicznymi?

A powiedz co teraz nie jest "naszpikowane"?!
Mi p. dermatolog zalecila wlasnie owoce i warzywa.

Pozdrawiam

Eli

16. Data: 2005-04-04 14:08:48

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Wywary z liści laurowych, wywar ze skrzypu polnego i pokrzywy,
> oczyszczające głodówki i lewatywy. Można też skorzystać z magii kolorów
> lub dźwięków.

Czy mój post był głupi? Oparłem go na wiedzy zaczerpniętej z wielu źródeł.
Miałem nadzieję na jakąkolwiek, twórczą, polemikę.

17. Data: 2005-04-04 16:08:27

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"elizunia" <g...@o...pl> a écrit dans le message de news:
d2rcni$p38$1> A powiedz co teraz nie jest "naszpikowane"?!
> Mi p. dermatolog zalecila wlasnie owoce i warzywa.
>
> Pozdrawiam
>
> Eli

problem w tym ze o "czysta" zywnosc bardzo trudno (o ile w ogole to
mozliwe), a wiec zalecanie jedzenia "czegos", bo to ma pomoc w oczyszczeniu
organizmu mija sie z celem.

Mozna na pewno ograniczyc "dostawy" swinstw wszelakich i utrzymywac organizm
w wysokiej sprawnosci (tzw higiena zycia), nasz organizm ma zdolnosc
samoobrony i z bardzo wieloma swinstwami radfzi sobie calkiem niezle.

Jurek

18. Data: 2005-04-04 18:59:03

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elizunia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mozna tez uzyc wspomagaczy, ja po wizycie u dermatologa otrzymalam zestaw
> ziol i kropli na pozbycie sie toksyn, fakt ze krople byly drogie ale
> oplacalo sie.

To znaczy w jakim sensie "opłacało się". Jaki miałaś miernik tego pozbycia
się toksyn?
Zrobiłaś się bardziej przezroCZYSTA?

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2005-04-04 19:01:20

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> A powiedz co teraz nie jest "naszpikowane"?!
> Mi p. dermatolog zalecila wlasnie owoce i warzywa.

Owoce i warzywa są bardzo dobre na poprawienie dochodu lekarzy. Często je
zalecają :)

Pozdrawiam
Leszek

20. Data: 2005-04-05 05:48:25

Od: "elizunia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "elizunia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> To znaczy w jakim sensie "opłacało się". Jaki miałaś miernik tego pozbycia
> się toksyn?
> Zrobiłaś się bardziej przezroCZYSTA?

Jezeli pozbycie się toksyn z organizmu oznacza dla Ciebie tylko co byciem
bardziej "przezroCZYSTYM" to chyba masz problem...

Moje oczyszczanie organizmu bylo zwiazane z problemami z cera, pierwszy raz
w zyciu zaczelo mi sie dziac cos ze skora tj.wysypki (cos takiego jak
tradzik) swedzenie skory etc. Poszlam do dermatologa.
Lekarka od razu zapytala co najczesciej jadam, kazala wykluczyc z mojej
diety wedliny (ktore zawieraja mase swinst) białe pieczywo, makarony,
słodycze, co tam jeszcze bylo niech sobie przypomne, aha, wywary z mięs np.
rosoły, bo ponoć przy wygotowywaniu mięsa w wywarze znajduje się najwiecej
chemii (głównie kurczaki).
Jak juz wczesniej wspominałam dostalam krople ktore pilam 2 razy dziennie,
ziola i masc do smarowania twarzy. Po okolo 1-2 miesiacach jedzenia warzyw
(glownie) kasz, owoców, picia ziolek, ogromnej ilosci wody nigdy wiecej nie
milam problemow z cera.
Do tej pory staram sie nie jesc wedlin, unikam wywarow z mięs, jadam "malo
przetworzone" produkty.

Ciekawostka dla kobiet, pozwoliło mi to na pozbycie się b. malego ( ale juz
widocznego) cellulitisu :-)

Pozdrawiam

Eli

jak szybko schudnąć?