Od A do Zet - 5

1. Data: 2013-02-07 21:01:41

Temat: Od A do Zet - 5
Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od A do Zet - 1,
Od A do Zet - 2,
Od A do Zet - 3,
Od A do Zet - 4...

Współczesna cywilizacja imponuje ci, prawda? Nie służy ona jednak
ludzkości lecz wręcz przeciwnie, uzależnia ją - i w ten sposób służy
globalistom.

Pieniądz, czyli główna broń globalistów, jest w gruncie rzeczy czymś
bezwartościowym. Stanowi tylko umowną reprezentację wartości, tak jak
każdy kupon. Tyle że umiejętne wprowadzanie pieniędzy w obieg
umożliwia rozwój gospodarczy, podczas gdy ich wycofywanie powoduje
gospodarczy zastój, czyli kryzys.

Dlatego prawdziwie niezależny rząd powinien sam tworzyć i emitować
pieniądze - w odpowiedniej proporcji, w zależności od potrzeb własnej
gospodarki. Niestety, takich rządów już nie ma - tylko centralne
banki posiadają dziś ten monopol.

Prezydent Stanów Zjednoczonych, John F. Kennedy był ostatnim, który
zamierzał wprowadzać w obieg amerykańskie dolary poprzez rząd, zamiast
zadłużać swój kraj wobec globalistów pożyczkami od centralnego banku,
Federal Reserve. Cóż, skończył tak samo jak Abraham Lincoln, który
swego czasu też wprowadzał w obieg własną walutę, tzw. banknoty
'greenbacks'.

Wszystkie rządy są obecnie podporządkowane ponadnarodowym elitom,
które udzielają im wytwarzane z niczego papierkowe lub elektroniczne
pożyczki - za spłaty z odsetkami, oczywiście. I tylko w ten oto
sposób pieniądz wchodzi w obieg.

W obiegu może więc być tylko pewna ilość pieniędzy, powiedzmy x
miliardów. Z tym, że z czasem będzie należało spłacić bankom o np. 15%
więcej. A skoro tych 15-u % brakuje w obiegu, trzeba więc będzie
zaciągnąć następną pożyczkę i zobowiązać się do spłaty dalszych
odsetek.

Stanowi to oczywiście absurd, bo na dłuższą metę wynikają z tego tylko
coraz to głębsze zadłużenia. Niemniej, krótkowzroczne rządy tak
robią, bo im zależy przede wszystkim na tym, aby podczas ich kadencji
mógł się odbywać rozwój gospodarczy. Po upływie kadencji członkowie
demokratycznych rządów odchodzą, jednakże naród nadal musi spłacać
zaciągnięte przez nich długi.

Aby następny rząd mógł zaciągnąć dalsze pożyczki, stare długi muszą
być spłacane. W tym celu pobierane są od społeczeństw podatki. A
skoro zadłużenie wciąż wzrasta, z czasem wzrastają również i
podatki.

Globaliści zaś świetnie wiedzą, że w końcu przejmą w ten sposób
wszelkie dobra, w zamian za papierki które dla nas drukują. Wówczas
nastąpi oczekiwany przez nich globalny komunizm, lecz w międzyczasie
nadal trwa fikcyjna, zachodnia demokracja.

AW

**************************
...mind over matter
content over form
gist over glitter
exception over norm...
**************************
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm

.

2. Data: 2013-02-07 21:23:38

Temat: Re: Od A do Zet - 5
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 22:01, AW <d...@g...com> wrote:
> [...]
> nastąpi oczekiwany przez nich globalny komunizm, lecz w międzyczasie
> nadal trwa fikcyjna, zachodnia demokracja.

ta1.htm

> .

Przecież to Marks właśnie twierdził, że świat kapitalizmu to garstka
bogatych i większość biednych. Bo przypisał im pazerność, a
kapitalista nie zgarnia dochodu tylko dla siebie, bo inwestuje, czyli
część pieniędzy przeznacza na nowe miejsca pracy, edukację, rozwój
kultury i nauki pracowników i to tak działa.
Dlatego masa pieniędzy idzie na rozwój społeczeństw, który podnosi
ich status bytu, by następnie z tego rozwoju skorzystać. Wszystko w
gestii równowagi, firmy spijające pracownowników są krótkowzroczne,
denenerują własne środowisko i upadają, to typ Polski. W krajach
europy masz podane różnorodności twórcze na tacy, bo bogate w naukę i
kulturę jednostki rozwijają firmę i firma rozwija region, rodzaj
symbiozy opartej na sprzeczności.

3. Data: 2013-02-08 16:01:01

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <d...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> [...]

>Pieniądz, czyli główna broń globalistów, jest w gruncie rzeczy czymś
>bezwartościowym. Stanowi tylko umowną reprezentację wartości, tak jak

Drogi AW - aby coś wyjaśnić trzeba
czasem upraszczać - ale nie można w tym
popadać w śmieszność - bo skutek jest
odwrotny

Czy płachta nad głową (chroniąca przed deszczem)
uzależnia ? - no jasne - toć wygodniej w suchym.
Ale czy to globaliści wymślili ?
Taka pralka - daje wygodę i uzaleznia
ale czy to wymysł globalistów ?
Pieniądze ? - czy - rolnikowi łatwiej
chodzic wszędzie z grnkiem mleka i workiem
żyta na wymianę ?

Problemem nie jest cywilazacja
ale jej wykożystanie.
Łatwiej stwarzać pokusy kiedy dóbr jest więcej
- łatwiej tworzyć fłaszywe/sztuczne potrzeby.

Jednak to że, ktos wykozysta pogoń za
nowym modnym bardziej błyszczącym cakiem
nie ozancza - że telefon komórkowy jest
złem wymysłonym przez globalistów.
Oni go ( ten telefon) wykorzystają
ale to zupełnie inna sprawa.
Nóż może byc użyty do krojenia chleba
i do zabijania - to nie wina noża.

Pieniądz odsetkowy nie powstałby
gdyby ludzie potrafili zadowolić
tym co mają. Wtedy żadne perfidne plany
banków/globalstów by nie zadziałały.

Tak więc kusiciel kusi/namawia/prowokuje
taka jego natura.
Jednak wina IMO jest po stronie tych
co dali sie skusić - ulegli namowom.
I to zarówno na poziomie jednostek
jak i całych społeczeństw.

Walka toczy sie się w sferze świadmości
i systemu wartości - a to co widzimy
w bankach i polityce to już tylko konsekwencje.

hm... teraz to juz tylko nadzieja w kobietach
jak to klasyk pisał :
<<
Jeszcze jedno, będzie kwita,
Zaraz pęknie moc czartowska;
Patrzaj, oto jest kobieta,
Moja żoneczka Twardowska.

Ja na rok u Belzebuba
Przyjmę za ciebie mieszkanie,
Niech przez ten rok moja luba
Z tobą jak z mężem zostanie.
Dotąd jak czmycha, tak czmycha.

może jakś tańczaca z wilkami ?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=fTmpvVhIegY
:)))

pozdrawiam

ps. Oczywiście ja wiem, że Ty to wiesz :))

4. Data: 2013-02-08 17:40:52

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <kf37tt$qd8$1@mx1.internetia.pl>, g...@t...pl
says...

> Użytkownik "AW" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

Być może stan psychiczny i fizjologiczny AW [albo poziom wiedzy
i intelektu] uniemożliwia głębszą analizę/lepsze
zwerbalizowanie. Gdyby umożliwiał, to AW zrozumiałby, że nigdy
nie było i nie będzie "Raju na Ziemi", stąd też nie ma po co
sobie tym głowy zawracać. Owszem - istnieją lokalne "Raje", choć
i tam pewnie ktoś musi brudzić sobie ręce po łokcie gównem, ale
ich bogactwo jest efektem nierówności, biedy i wyzysku w innych
miejscach świata i/lub głupiego farta pt. "ropa na pustyni".

PF

5. Data: 2013-02-08 18:05:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> :)))
>
> pozdrawiam
>
> ps. Oczywiście ja wiem, że Ty to wiesz :))

Winny jest wąż kuszący Ewę- winna Ewa i posłuszny jej Adam. Wszyscy oni
ponieśli karę. Jeśli Ewa i Adam mieli by świadomość tego, do czego namawiał
ich wąż- moze by przynajmniej kolejny raz- namówić nie dali. Wtedy bramy
Raju znów by dla nich stanęły otworem.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

6. Data: 2013-02-08 18:39:03

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 19:05, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> Raju znów by dla nich stanęły otworem.
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Za świadomość bóg despota skazał ludzi, chciał bezmyślnych, a oni
zaczeli sami poznawać co jest dobre i złe, bez despoty. Obecnie Ewa
jako powódka, przeciwko Bogu w każdym sądzie by wygrała, bo jak to, za
to że Ewa pomyśła, zdecydowała, dostała pobita przez Boziunie-
damskiego Bokseram. Za frak i bydlaka na ulicę by wywalili.

7. Data: 2013-02-08 18:46:19

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
> to że Ewa pomyśła, zdecydowała, dostała pobita przez Boziunie-
> damskiego Bokseram. Za frak i bydlaka na ulicę by wywalili.

Ty byłbyś sędzią i prokuratorem a Bóg oskarżonym?

8. Data: 2013-02-08 18:47:38

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Być może stan psychiczny i fizjologiczny AW [albo poziom wiedzy
> i intelektu] uniemożliwia głębszą analizę/lepsze

chodzi o to, że
AW usiłuje zminić stan świadmosci
czytających serwując im racjonalizacje.

To niezbyt skuteczna metoda i raczej nie działa.
Więc AW robi coraz większe uproszczenia
- ( zapewne ?) sądząc, że jak skrajnie uprości
to może w końcu zrozumieją - czasami przesadza.

Tak więc nie jest to objaw defektów AW
tylko przejaw jego bezsiloności w obliczu
niezdolności otoczenia do sensownego odbioru
przekazywanych w ten sposób treści.

Ale się stara i za to go cenię :)

pozdr.

9. Data: 2013-02-08 18:55:57

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2013 19:47:38 +0100, kali napisał(a):

> Ale się stara i za to go cenię :)

To się nazywa ośli upór :)
--
Jacek

10. Data: 2013-02-08 19:01:27

Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 10:01, "kali" <g...@t...pl> wrote:
> [...]
> :)))
>
> pozdrawiam
>
> ps. Oczywiście ja wiem, że Ty to wiesz :))

Witaj Kali,

Nie chodzi mi o to że WSZELKA cywilizacja jest z zasady pod każdym
względem do niczego, lecz o to po prostu, że ta nasza, obecna, jest
jako taka wykolejona - i prawie całkowicie zdominowana przez tych
antyludzkich trutniów, identyfikujących się ze starożytnymi
despotami.

Dobrze by było, gdyby nasze pospólstwo również zaczęło zdawać sobie z
tego sprawę, zamiast zachwycać się świecidełkami. Kto wie, może
wówczas znalazłaby się jakaś dorodna Twardowska i wzięła do roboty...

:-)

Ukłony,

AW

.