Od " dobrej zmiany" padł koń arabski

1. Data: 2016-03-17 22:51:59

Temat: Od " dobrej zmiany" padł koń arabski
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie, wielka afera bo Pis powyrzucał ze stadniny koni arabskich byłych opiekunów i
zatrudnił Pisowców i już bardzo drogi koń się przekręcił.....

Śmierć w stadninie w Janowie! Już po "dobrej zmianie"

Pierw­sze­go dnia pracy no­we­go za­rząd­cy stad­ni­ny koni w Ja­no­wie Pod­la­skim
Ma­te­usza Ja­wor­skie­go (28 l.). w słyn­nej stad­ni­nie, padła klacz na­le­żą­ca do
Shir­ley Watts, żony per­ku­si­sty grupy Rol­ling Sto­nes, Char­lie­go Wat­t­sa (75
l.)!

http://m.fakt.pl/wydarzenia/polityka,3vexbd

2. Data: 2016-03-17 23:34:40

Temat: Re: Od " dobrej zmiany" padł koń arabski
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> padła klacz na­le­żą­ca do Shir­ley Watts, żony per­ku­si­sty grupy
> Rol­ling Sto­nes, Char­lie­go Wat­t­sa (75 l.)!

Robercie, czy możesz mi napisać w krótkich, żołnierskich
słowach co to ma wspólnego z Psychologią?
Bo ciągle tu się zapluwasz tym PISem ale czemu nie na pl.soc.polityka?

3. Data: 2016-03-17 23:47:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Robercie, czy możesz mi napisać w krótkich, żołnierskich
słowach co to ma wspólnego z Psychologią?
Bo ciągle tu się zapluwasz tym PISem ale czemu nie na pl.soc.polityka?

No jak nie psychologia, konie to wrażliwe zwierzęta i sam wydzisz, na skręt kiszek
zdechła od samego widoku pisowca :)

4. Data: 2016-03-18 11:22:20

Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-17 o 23:47, glob pisze:
> na skręt kiszek zdechła od samego widoku pisowca
lol

5. Data: 2016-03-18 17:59:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-17 23:34, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
> słowach co to ma wspólnego z Psychologią?
> Bo ciągle tu się zapluwasz tym PISem ale czemu nie na pl.soc.polityka?

Samobójstwo jest samobójstwem. A koń jak człowiek - też ssak.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

6. Data: 2016-03-18 18:03:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
Dnia 2016-03-17 23:34, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
- pokaż cytowany tekst -
Samobójstwo jest samobójstwem. A koń jak człowiek - też ssak.

To nie żaden ssak tylko Arab wart 300 tysiaków. Szlachetni i bardzo wrażliwi (
księżniczka na ziarenku grochy) wolą śmierć niż obecność pisowskego chama z królestwa
gadów.

7. Data: 2016-03-18 19:03:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-18 18:03, obywatel glob uprzejmie donosi:
> [...]
księżniczka na ziarenku grochy) wolą śmierć niż obecność pisowskego chama z królestwa

BTW Arab też ssak.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

8. Data: 2016-03-18 19:17:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
Dnia 2016-03-18 18:03, obywatel glob uprzejmie donosi:
- pokaż cytowany tekst -
BTW Arab też ssak.
- pokaż cytowany tekst -

A to dobrze iż teraz ptactwo solidaryzuje się z ssactwem przeciw gadostwu :)

9. Data: 2016-03-18 20:59:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 18:03, glob pisze:
> [...]
> - pokaż cytowany tekst -
> Samobójstwo jest samobójstwem. A koń jak człowiek - też ssak.

Ale wiesz, że na Arabach nam w Europie teraz nie bardzo zależy. PiS
zaczął spełniać obietnice po prostu.

Ewa

10. Data: 2016-03-18 21:40:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
>
> To nie żaden ssak tylko Arab

Ale wiesz, że na Arabach nam w Europie teraz nie bardzo zależy. PiS

Koń mógł w oczach pisowca nagle przybrać postać Ajatollaha, bo słowo Arab miesza im
strasznie we łbie :)

Głupota
Agonia dzieci
Wielki mały Brat ze ściany patrzy