Oddam w dobre ręce

1. Data: 2006-02-06 20:41:48

Temat: Oddam w dobre ręce
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oddam dużą ilość trawy ozdobnej, biało-zielonej o wys.70-80 cm. Idealna do
kompozycji rabatowych, a nawet cienistych zakątków, b. ekspansywna, szybko
rośnie; Ogrodnikom z Krakowa i pobliża. Wykop we własnym zakresie. Trawę
można oglądać na Foto-galerie "Mój Ogród"
pozdrawiam zachęcająco
Anka

2. Data: 2006-02-06 20:42:59

Temat: Re: Oddam w dobre ręce
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2006 21:41:48 +0100, Anna Kwiecińska napisał(a):

> [...]
> rośnie; Ogrodnikom z Krakowa i pobliża. Wykop we własnym zakresie. Trawę
> można oglądać na Foto-galerie "Mój Ogród"

Czyżby Phalaris arundinacea 'Feesey'?
Nigdy więcej (wykopów).

Pozdrawiam
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-02-06 20:59:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trawę
> można oglądać na Foto-galerie "Mój Ogród"
> pozdrawiam zachęcająco
> Anka

Jeśli chodzi o mozgę to mogę powiedzieć (wiosną się przekonam) że
wycięłam kilofem moje 3 mkw.
Ufff ...

Serdecznie Miłka

4. Data: 2006-02-08 23:04:36

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Jeśli chodzi o mozgę to mogę powiedzieć (wiosną się przekonam) że
> wycięłam kilofem moje 3 mkw.
> Ufff ...
>
> Serdecznie Miłka

Ja przez trzy lata myślałem, że jej sie pozbyłem a ciągle
niewiadomo z czego odrastała.
Teraz rośnie już tylko przy ulicy, po drugiej stronie ogrodzenia.
Do ogrodu nie ma wstępu.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

5. Data: 2006-02-09 18:33:46

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niewiadomo z czego odrastała.
> Teraz rośnie już tylko przy ulicy, po drugiej stronie ogrodzenia.

:(. Przecież to taka ładna trawka. Szkoda, że nikt jej nie chce :(.

6. Data: 2006-02-10 18:27:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :(. Przecież to taka ładna trawka. Szkoda, że nikt jej nie chce :(.

Ładna jest to fakt, ale nie dla ogrodników leniuchów takich jak ja ;-(
Dostałam kępkę od koleżanki z Mysłowic, gdzie była ozdobą skalniaczka.
Wyrosła tam na wysokość około 30 cm. U mnie poczuła bluesa i wodę w ziemi i
wyrosła na prawie 1 m !
Jak będę na emeryturze i będę mogła więcej czasu spędzać w ogrodzie
sprawdzając liczebność zajmowanych połaci przez sadzoną przeze mnie
roślinność to się o nią postaram ;-)

Serdecznie Miłka

do kiedy taki mróz będzie?
Zna to ktoś?