Oddawanie krwi dla odchudzania?

11. Data: 2003-04-04 07:16:39

Temat: Re: Oddawanie krwi dla odchudzania?
Od: "Chudy" <c...@d...wp.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
news:b6hi47$720$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szlachetna inicjatywa i kiedyś pewnie bym się do niej chętnie przyłączył.
>
> Teraz jestem dorosły i po przykrych doświadczeniach bycia obywatelem nie
> zrobię NIC dla opieki zdrowotnej, ani dla potrzebujących współrodaków jak
> długo będę musiał płacić za rzetelną opiekę lekarską i jednocześnie będzie
> ze mnie ściągany mafijny haracz przy pełnej aprobacie ww potrzebujących
> rodaków wyrażanej każdorazowo w wyborach.

Zgadzam się w 100% z Twoimi opiniami na temat opieki zdrowotnej, podatków
itd. Niestety, niewiele możemy na to poradzić poza odpowiednim głosowaniem w
wyborach/emigracją (niewłaściwe skreślić). Ale to temat na pl.soc.polityka
raczej.

Ale ja nie nie chodziło mi tu o poświęcenie czy szlachetność, tylko
spodobało mi się, że za cenę pół litra krwi (której wartość dla mnie wynosi
0) i godziny czasu (bo nawet jako zwrot kosztów dojazdu dostałem 2 bilety
tramwajowe) otrzymałem
- bezpłatne badanie krwi
- 7 czekolad, które mogę zjeść ;-))), rozdać dzieciom, znajomym, czy w ogóle
zrobić z nimi cokolwiek zechcę... Strasznie mnie to bawi swoją drogą, bo sam
bym nigdy sobie 7 czekolad naraz nie kupił :-))))
- no, w sumie przyjemne uczucie, że może komuś pomogłem, ale jak już pisałem
to nie jest najważniejsze
- no i jak już pisałem wcześniej, schudłem pół kilo, bo w końcu przecież na
odbudowę tej krwi mój organizm zużyje trochę energii, czyli nie przerobi jej
na tłuszczyk.

No i co Wy na to?

Ch.

12. Data: 2003-04-04 13:02:42

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego?

Bo tak jest i juz!

A ile dla ciebie jest warte zycie twoje/twojej kobiety/twoich
dzieci/rodzicow itp.?
Umiesz okreslic?
Jesli nie, to po co zasmiecac grupe DIETA komentarzami "dlaczego ludzkie
zycie jest bezcenne?"
Moze jest gdzies na sieci grupa filozoficzna ....

Pozdr
Kafka

13. Data: 2003-04-04 13:16:27

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sisi" <m...@g...pl> skribis:

--
Pozdrawiam, Leh.
Bez glodowania i liczenia kalorii -

14. Data: 2003-04-04 13:25:45

Od: "iza" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał:

> Moze jest gdzies na sieci grupa filozoficzna ....

jeeeest :-)))))))
a nawet dwie:
alt.pl.filozofia-religijna
pl.sci.filozofia.

Tam to mozna krwi utoczyc do woli....
;-)

pozdrowki!
Iza

15. Data: 2003-04-04 13:31:29

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> "sisi" <m...@g...pl> skribis:

> dlaczego?

Nie rozumiesz?
Cena = wartość.
Czyli "bez - wartościowe", to nic nie warte itp.

Dodając fakt w jakich warunkach i z powodu jak zaskakującego zbiegu
okoliczności, tudzież nieostrożności otrzymujemy kolejne ludzkie życie
całkowicie zgadzam się z Sisi.
;-PPP

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

16. Data: 2003-04-04 13:31:42

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2003-04-04 14:18:39

Temat: Re:OT bylo: Oddawanie krwi dla odchudzania?
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiesz?
> Cena = wartość.
> Czyli "bez - wartościowe", to nic nie warte itp.

"Cynik"
Czlowiek ktory zna cene wszystkiego a nie zna wartosci niczego."

Cena nie rowna sie wartosc.

Ostatnio gdzies czytalem ze mitem naszej kultury jest twierdzenie Zycie
ludzkie ma najwyzsza wartosc.
Bardzo prosto je obalic

musta

CZAT MM