dieta cambridge

1. Data: 2003-04-02 15:01:03

Temat: dieta cambridge
Od: "annais" <a...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos z Was slyszal o tej diecie? Stosowalam ja juz raz. Jest skuteczna
(do 4 kg w 10 dni).
Mam tylko watpliwosci co tego czy faktycznie jest ona tak bezpieczna jak
twierdza ludzie ja sprzedajacy. Czy ktos z Was wie cos na ten temat?
Z gory dziekuje za kazda informacje.
pozdr.
Ania

2. Data: 2003-04-02 16:33:03

Temat: Re: dieta cambridge
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Wed, 2 Apr 2003 17:01:03 +0200, gdy "annais"
<a...@b...ids.pl> napisał:

> [...]
>Mam tylko watpliwosci co tego czy faktycznie jest ona tak bezpieczna jak
>twierdza ludzie ja sprzedajacy. Czy ktos z Was wie cos na ten temat?

Zajrzyj do FAQ.

Dieta wyjatkowo niebezpieczna.

ZADNA dieta "10dniowa" nie jest skuteczna. Moze wpisac jako aksjomat na
gorze strony?

pzdr
Vroobelek

3. Data: 2003-04-03 07:01:51

Od: "annais" <a...@a...box.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dieta wyjatkowo niebezpieczna.

Wlasnie chodzilo mi o jakie konkrety...Domyslam sie ze nie jest to
najzdrowsze. Wszedzie pisza, ze nie wyplukuje magnezu i wapnia z organizmu.
Chcialabym wiedziec jakie ma uboczne skutki bo oczywiscie o tym juz nigdzie
nie pisza...

> ZADNA dieta "10dniowa" nie jest skuteczna. Moze wpisac jako aksjomat na

> gorze strony?

To czy jest skuteczna czy nie to juz inny temat. Moim zdaniem jest
skuteczna- w kazdym razie ja pozbylam sie 4 kilo i od stycznia ciesze sie
wciaz tym stanem. Napewno nie jest to zasluga tylko i wylacznie diety ale
rowniez duzej ilosci ruchu, co wciaz nie zmienia faktu, ze dzieki niej udalo
mi sie zaczac...

> pzdr

> Vroobelek

W kazdym razie dziekuje za odpowiedz.

pozdr.

Ania

4. Data: 2003-04-03 07:50:48

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Thu, 3 Apr 2003 09:01:51 +0200, gdy "annais"
<a...@a...box.ids.pl> napisał:

> [...]
>Chcialabym wiedziec jakie ma uboczne skutki bo oczywiscie o tym juz nigdzie

Pisano o tym juz wielokrotnie.
np. http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.htm
- ale także zajrzyj do archiwum grupy: groups.google.com

W diecie chodzi o spalanie tłuszczu, a nie pozbywanie się wszystkiego,
co organizm jest w stanie zrzucić. Szybkie diety mają to do siebie, że
traci się poza tłuszczem także mięśnie - organizm nie ma więc gdzie
spalać energii.

> [...]
>rowniez duzej ilosci ruchu, co wciaz nie zmienia faktu, ze dzieki niej udalo

Udało Ci się, bo potraktowałaś dietę (i to w nieekstremalnym wydaniu, bo
zrzucenie 4kg nie jest raczej groźne) jako element paru innych rzeczy.
Twoj organizm zamiast odpowiedziec jakims jojem, bo jak rozumiem po
schudnieciu jesz juz normalnie, spalal wiecej energii poprzez Twoj ruch
:)

pzdr
Vro.

5. Data: 2003-04-03 08:35:38

Od: "annais" <a...@a...box.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co organizm jest w stanie zrzucić. Szybkie diety mają to do siebie, że
> traci się poza tłuszczem także mięśnie - organizm nie ma więc gdzie

dzieki, o to mi chodzilo.
pozdr.
Ania

6. Data: 2003-04-06 19:07:59

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"annais" <a...@b...ids.pl> skribis:

>Mam tylko watpliwosci co tego czy faktycznie jest ona tak bezpieczna jak
>twierdza ludzie ja sprzedajacy.

nigdy nie wierz bezkrytycznie ludziom chcacym ci sprzedac jakas _cudowna_
diete :)

--
Pozdrawiam, Leh.
Bez glodowania i liczenia kalorii -

7. Data: 2003-04-08 10:03:16

Od: "annais" <a...@a...box.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci

> nigdy nie wierz bezkrytycznie ludziom chcacym ci sprzedac jakas _cudowna_
> diete :)

Teraz juz to wiem. Musze powiedziec ze od niedawna czytam posty na tej
grupie i juz kupilam ksiazke MM:) Powoli zaczynam sie w nia wgryzac. Dzieki
za wskazowki!
pozdr.
Ania

pasza dla swin
pasza dla świn
Co sądzicie o ...
Oponka :)
Testowanie programu do komponowania posiłków