Odmiana, przemiana, zmiana - jak kto woli.

1. Data: 2004-12-28 16:39:58

Temat: Re: Odmiana, przemiana, zmiana - jak kto woli.
Od: Fioletowy Kot <"Suwen[tnij]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi napisał:
> Użytkownik Jesus napisał:
>
>> kórwy.
>
> Cierpisz na dysortografię ?

Z braku szacunku do nich pisze z błędami. ;)

Swoją drogą, to po co się przypieprzać do jednego szczególu?
Gdzieś na stronie appm czytałem, że "W Usenecie panuje zasada niezwracania
uwagi na błędy ortograficzne, jednak dla dobra swojego i innych staraj się
ich nie popełniać."
Nie przestrzegasz netykiety... ;)

--
Co komu do tego skoro i tak mniejsza o to.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2004-12-28 17:27:20

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fioletowy Kot napisał:

> Swoją drogą, to po co się przypieprzać do jednego szczególu?

Swoją drogą, spróbuj mnie jeszcze raz pouczać,
to zobaczysz po co ;)P

> Gdzieś na stronie appm czytałem, że "W Usenecie panuje zasada niezwracania
> uwagi na błędy ortograficzne, jednak dla dobra swojego i innych staraj się
> ich nie popełniać."

Niemożliwe ? ;)P

> Nie przestrzegasz netykiety... ;)

Dziecko, Ciebie jescze na swiecie nie było,
jak ja czytałam Netykietę.

btw
A Ty tajemnicy prywatnej korespodencji, więc lepiej uważaj...

--
GABi

1. Data: 2004-12-28 17:34:47

Od: Fioletowy Kot <"Suwen[tnij]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi napisał:

> Swoją drogą, spróbuj mnie jeszcze raz pouczać,
> to zobaczysz po co ;)P

Dobra, to poczuczę cię jeszcze raz, bom ciekaw.

> Niemożliwe ? ;)P

Tak jakoś wyszło.

> Dziecko, Ciebie jescze na swiecie nie było,
> jak ja czytałam Netykietę.

Super ;* :)

> btw
> A Ty tajemnicy prywatnej korespodencji, więc lepiej uważaj...

Co?

1. Data: 2004-12-28 17:47:34

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jesus napisał:

> Jak ja takich ludzi uwielbiam....

Mnie też tacy wkurzają, pociesz się :)

> A ty jesteś orędowniczką polskiego języka?

AbrońciepanieJesu !!!! ;)

--
GABi

1. Data: 2004-12-28 17:47:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> [...]
> Brawo! Osiągnięcie jak cholera ale dobre i to
> jeśli tylko ci to "fczymś" pomoże... :-)

Domyslam sie, ze to taka ironia, ale...

czy ta ironia jest "pokorna" czy "przekorna"?
Serio pytam. :)

Tak czy tak przesadziles, ale ciekaw jestem
w ktora strone. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-12-28 17:51:23

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-28 22:23:38

Temat: Odp: Odmiana, przemiana, zmiana - jak kto woli.
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Domyslam sie, ze to taka ironia, ale...
>
> czy ta ironia jest "pokorna" czy "przekorna"?
> Serio pytam. :)
>
> Tak czy tak przesadziles, ale ciekaw jestem
> w ktora strone. ;)

- ironia, że to osiągnięcie - ale na serio, że to coś Pyzolowi miało dać.
Tak więc w którą stronę - nie wiem ;-)

1. Data: 2004-12-29 00:15:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> - ironia, że to osiągnięcie - ale na serio, że to coś Pyzolowi
> miało dać. Tak więc w którą stronę - nie wiem ;-)

Ja juz wiem, dzieki. :)

--
Czarek

Udziele rad psychologicznych przez internet
psycholog gdzie w Bielsku
Dobry psycholog w Łodzi ?? Poleccie kogos.
literatura o komunikacji
Ogłoszenie matrymonialne Hitlera