Udziele rad psychologicznych przez internet

1. Data: 2004-12-27 22:53:02

Temat: Udziele rad psychologicznych przez internet
Od: "Tomasz Kabi" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem mlodym magistrem psychologii. Chetnie pomoge rozwiazac roznorakie
problemy: depresje, fobie, problemy z motywacja, problemy rodzinne, z
partnerem, partnerka, samotnoscia jak i wszelkie inne trudnosci, ktore
uniemozliwiaja przezywanie swiata w radosny sposob.

Swoja sytuacje prosze opisac mozliwie najdokladniej i przeslac na adres:
t...@p...fm

Pracuje i dostaje duzo listow totez moja odpowiedz moze nadejsc do 48h.

W weekendy calkiem odpoczywam wiec w tym czasie niestety nie odpisuje.

Pozdrawiam,
Tomasz Kabi - t...@p...fm

1. Data: 2004-12-27 23:35:32

Temat: Re: Udziele rad psychologicznych przez internet
Od: zielsko <zielsko_p@wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Dec 2004 23:53:02 +0100, Tomasz Kabi napisał(a):

[...]
> Pracuje i dostaje duzo listow totez moja odpowiedz moze nadejsc do 48h.

:0
troll? BTW mam nadzieję, że masz dobry filtr antyspamowy.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

1. Data: 2004-12-27 23:43:49

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Tomasz Kabi* wrote in <news:cqq3ln$2esn$1@news.is.net.pl> :

> Jestem mlodym magistrem psychologii. Chetnie pomoge rozwiazac roznorakie

Tylko tyle? To pewnie masz wiedze jak ktoś kto traktuje to jako hobby,
tylko opanował to w 1 rok (5 lat minus imprezy, spanie na wykładach,
próbowanie prochów w celu poznania odmiennych stanów śwaidomości itd)

> Swoja sytuacje prosze opisac mozliwie najdokladniej i przeslac na adres:
> t...@p...fm

Spowiedź online?

> Pracuje i dostaje duzo listow totez moja odpowiedz moze nadejsc do 48h.

w 48H to można się kilkanaście razy powiesić i odciąć (od problemu).

> W weekendy calkiem odpoczywam wiec w tym czasie niestety nie odpisuje.

A jak w Weekend właśnie kogoś kobieta bije i molestuje?

uuuuuuff
BTW. Fajnie spuścić troche jadu - juz nie musze do ciebie pisać....

--
Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.

1. Data: 2004-12-28 01:07:16

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" <zielsko_p@wytnij_to_tlen.pl> wrote in message
> troll? BTW mam nadzieję, że masz dobry filtr antyspamowy.

Bez watpienia ma, to nieszczesne, ostatnio niemilosiertnie nudzace sie,
infant terrible polskiego netu.

Kaska

1. Data: 2004-12-28 11:20:47

Temat: Odp: Udziele rad psychologicznych przez internet
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> partnerem, partnerka, samotnoscia jak i wszelkie inne trudnosci, ktore
> uniemozliwiaja przezywanie swiata w radosny sposob.

- a dlaczego nie na forum??? Chętnie poobserwuję jak Ci idzie "poszerzanie
modelu" niektórych "świrów" przez sieć. Uczestnicy forum przy okazji czegoś
się przy tym nauczą. Chętnie zobaczę w praktyce i inni chyba też - jak
lewarujesz ich do zmiany. Chętnie zobaczę, jak po pierwszych kilku Twoich
postach "pacjenci" zachęcą się do pracy nad sobą. Chętnie zobaczę jak
dochodzą do istotnych wglądów terapeutycznych, jak przeżywają dysonans i jak
zmienia się ich życie. Chętnie zobaczę jak odstawiają leki i jak sami
zaczynają panować nad własnym mózgiem. Chętnie zobaczę list jakiegoś
zdołowanego gościa, który za jakiś czas spontanicznie napisze - dzięki
Tomasz Kabi, to naprawdę działa, pomogłeś mi niezmiernie, dzięki tobie
jestem już innym człowiekiem itd.

A potem chętnie zobaczę jak to samo robisz z kimś następnym i następnym ;-)

1. Data: 2004-12-28 11:28:58

Od: "Joe" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może wcale nie tak CHETNIE inni chcą się wypróżniać na forum....?

1. Data: 2004-12-28 11:42:54

Od: zielsko <zielsko_p@wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2004 12:28:58 +0100, Joe napisał(a):

> a może wcale nie tak CHETNIE inni chcą się wypróżniać na forum....?

Marsz czytać:
http://psphome.dhtml.pl/reguly.html
http://cgi.aster.pl/situlezu/ssn/usenet/konf_oe.php
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

1. Data: 2004-12-28 11:53:41

Od: "Joe" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam na to czasu, jeśli ty chcesz to sobie czytaj. a jeśli chodzi Tobie o
to, że zacytowałem cały list, dodając jedynie jedną linijkę, to zrobiłem to
celowo - autor chętnie używał słowa chętnie...

1. Data: 2004-12-28 12:18:39

Od: zielsko <zielsko_p@wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2004 12:53:41 +0100, Joe napisał(a):

> nie mam na to czasu, jeśli ty chcesz to sobie czytaj. a jeśli chodzi Tobie o
> to, że zacytowałem cały list, dodając jedynie jedną linijkę, to zrobiłem to
> celowo - autor chętnie używał słowa chętnie...

Pisz POD CYTATAMI. Wycinaj zbędne literki. I ustaw sobie swój 'czytnik'.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

1. Data: 2004-12-28 12:30:58

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*zielsko* wrote in <news:pan.2004.12.28.12.18.39.34810@zielona> :

> Pisz POD CYTATAMI. Wycinaj zbędne literki. I ustaw sobie swój 'czytnik'.

Nie 'czytnik' tlko Outlook Express'a ;)

--
Zacząłem pić przez pewną kobietę. A ja jej nawet nie podziękowałem.

psycholog gdzie w Bielsku
Dobry psycholog w Łodzi ?? Poleccie kogos.
literatura o komunikacji
Ogłoszenie matrymonialne Hitlera
Delikatne, egzotyczne zwierzę